Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Οι ύποπτοι κοντόφθαλμοι που πρώιμα αποχωρούν από εκεί που δεν είχαν ενταχθεί, δεν εκφράζουν τίποτα περισσότερο από τον εαυτό τους

Θέλω να πιστεύω πως ορισμένοι βιαστήκατε να βγάλετε συμπέρασμα (ποιο είναι άραγε αυτό ;) και "αποχωρήστε" από κάτι που δεν είχατε ενταχθεί, αλλά πασιφανώς και εναγωνίως περιμένατε να κληθείτε ως σωτήρες για να ενταχθείτε. Όπως επειδή θέλω να είμαι επιεικής, πιστεύω ότι δεν υπήρχε κάποια -εξ αρχής- δεύτερη ατζέντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας ...
 

Επίσης θα μπορούσα να αναφερθώ και σε πασιφανή ναρκισσισμό (ο οποίος ιατρικά αποτελεί ψυχική πάθηση) ορισμένων άλλων που προωθούν τη ζωή στην Ολλανδία και αλλαχόύ, όμως είναι βαρετό και δεν θα το κάνω διότι ο σκοπός είναι πολύ μεγαλύτερος από κρίσεις, σχόλια, από ανόητα likes και ψηφιακές αντιδράσεις αγάπης και

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Άλλη μια ημέρα σαν όλες τις άλλες. Μόνο έτσι αξίζει η ζωή

 Μέσα σε δέκα ημέρες είχα τη χαρά να αισθανθώ ότι έσωσα δύο πλασματάκια της Μάνας Φύσης. Ένα γατάκι και προχθες μια χελώνα. 

Όπως προχωρούσα κόβοντας χόρτα με το χλοοκοπτικό μου στο χωράφι, την τελευταία στιγμή, ανάμεσα σε βάτα και αγκάθια είδα μια χελώνα η οποία από το θόρυβο η κακομοίρα είχε μαζευτεί στο καβούκι της. Η φυσική της παραλλαγή, οι χρωματισμοί της ήταν τέτοιοι που δύσκολα μπορούσε να την προσέξει κάποιος που φορώντας συρμάτινη μάσκα προστασίας, δυσκολεύεται να δει το έδαφος.  

Μετά την έκπληξη της στιγμής άφησα το χλοοκοπτικό κάτω, πήρα την χελώνα, της "μίλησα" όλο χαρά, λέγοντας της "ρε συ μη φοβάσαι, αλλά να ξέρεις ότι μοιάζεις με

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

Απάτες, τοκογλυφία και μεγάλες αρπαχτές. Πως μπορείς να τις κάνεις. Οδηγίες σε video

Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις κάποιον/α που, ενώ εργάζεται σε κάποια τράπεζα ή σε κάποιο δημόσιο οργανισμό (π.χ. εφορίες, πολεοδομικά γραφεία, αστυνομία, λιμενικό, ΟΠΕΚΕΠΕ ...) και ενώ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) ζει από το μισθό του, ο βίος που διάγει και τα περιουσιακά στοιχεία του που φαίνονται (σπίτια, οχήματα, λούσα) παραπέμπουν σε πάμπλουτο εισοδηματία, επιχειρηματία ή/και σε υπουργό της Ελληνικής ... κυβέρνησης. 
 

Δηλαδή έχεις απορίες, ίσως και υπόνοιες για το πως διαθέτει και επιδεικνύει -καμαρώνοντας σαν γύφτικο σκεπάρνι- τέτοια ρευστότητα και χλιδή. 

 Αν υποψιάζεσαι δε πως το άτομο αυτό παίρνει μίζες, ίσως να έχεις δίκιο ... Ή έστω, ίσως, να είσαι κοντά στην πραγματικότητα.  

Τώρα, στην επόμενη ώρα του video που θα δεις, θα αποκτήσεις την γνώση και την

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

Μια ημέρα σαν όλες τις άλλες. Μόνο έτσι αξίζει η ζωή.

 

Η Χρύσα με το γατάκι
Προχθές έτυχε να έχω κάποιο λόγο να πάω στην Μεταμόρφωση στην Αθήνα. Επειδή η Ε.Ο. Αθήνας - Θεσ/νίκης (Κηφισός) ήταν (όπως πάντα) γεμάτη και πήγα από εσωτερικούς δρόμους. 

Όταν τελείωσα ότι είχα να κάνω, σκέφτηκα να επιστρέψω πάλι από εσωτερικούς δρόμους αλλά όχι από τη διαδρομή που είχα κάνει προ ολίγου κι έτσι ακολούθησα μια άλλη από στενάκια για να βγω στη Ν. Ιωνία και συγκεκριμένα στο Άγαλμα της Μητέρας. 

Φθάνοντας 300 μέτρα από την διασταύρωση με την Δεκελείας, ο δρόμος ενόσω έχει δύο λωρίδες προς Ν. Ιωνία και 3 προς Ν. Φιλαδέλφεια, το μπροστινό μου αυτοκίνητο (σ.σ. συμπτωματικά στον δρόμο εκείνη τη στιγμή ήμαστε μόνο 2 αυτοκίνητα) απότομα φρέναρε και κοκάλωσε στη μέση του δρόμου. 

Δεν κρύβω ότι η πρώτη μου σκέψη ήταν : κάτι έπαθε ο άνθρωπος και αφού φρέναρα βεβιασμένα, βγήκα με το κινητό μου έξω από το ΙΧ για να πάω να δω τι συνέβη στον οδηγό στο μπροστινό μου όχημα. 

Η κοπέλα που οδηγούσε το ΙΧ ήταν νεότατη και έχαιρε άκρας υγείας, όμως μπροστά στο ΙΧ της, στη μέση της λεωφόρου ήταν ένα μικρό "τζίντερ" γατάκι. Πολύ μικρό, ούτε ενός μήνα. 

Αρχικά τα έχασα και κατοπινά αφού είδα ότι πλέον έρχονταν πολλά οχήματα, έβαλα στη

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

Ποιες είναι οι κατ' ευφημισμόν Ελληνικές τράπεζες. Συνέντευξη. Video


Την 24-7-2022 είχα δώσει συνέντευξη σε κανάλι του youtube για το τι είναι στην πραγματικότητα οι τράπεζες.
 

Ακριβώς πέντε μήνες μετά την συνέντευξη αυτή, 6 άτιμοι, θρασύδειλοι εγκληματίες εισέβαλαν στην κατοικία μου όπου, επί δύο ώρες που με χτυπούσαν, έβριζαν τους νεκρούς γονείς μου, χλεύαζαν ιερά και όσια της οικογένειάς μου, με απειλούσαν με θάνατο και με ... ρώταγαν : ρε μ@υνί γιατί κάρφωσες τους ανθρώπους της τράπεζας που σου έδιναν μαύρες μισθοδοσίες ; συμπληρώνοντας : αν δεν τις ήθελες, ας τις μοίραζες σε φτωχούς

Μετά απ' αυτή τους την εγκληματική κίνηση, επιχειρήθηκε συγκάλυψη από πολιτικούς, στελέχη της ΕΛΑΣ και δημοσιογράφους, που όμως δεν είχε την έκβαση που ήθελαν. 

 

Σημειώσεις :

Κυριακή 7 Ιουνίου 2026

Οι δικαστές που εναντιώθηκαν στην Απόφαση του Α.Π. που δικαίωσε του δανειολήπτες που έχουν ενταχθεί στον "νόμο Κατσέλη"

 Την 5-6-2026 δημοσιεύτηκε η Απόφαση της ολομέλειας του Αρείου Πάγου (Α.Π.) με αριθμό 6/2026 η οποία δικαιώνει τους δανειολήπτες που έχουν ενταχθεί στον "νόμο Κατσέλη" και αφορά τον τρόπο εκτοκισμού των δανείων τους. 


Η απόφαση (που βρίσκεται εδώ) λήφθηκε μετά από ψηφοφορία όπου 35 δικαστές (πρόεδροι και αντιπρόεδροι) ψήφισαν υπέρ και 12 κατά. 

Οι αρεοπαγίτες που ψήφισαν κατά και μειοψήφησαν, τάχθηκαν υπέρ της "άποψης" και της βούλησης των τραπεζών, των funds και των εισπρακτικών εταιρειών. 

"Άποψη" σύμφωνα με την οποία είναι πολύ λογικό μια μηνιαία δόση 1000 € να περιλαμβάνει 350 € κεφάλαιο και 650 € τόκους ...

Οι 12 δικαστές του Α.Π.  που μειοψήφησαν είναι οι εξής :

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026

Έχουμε αυξήσεις στην τιμή ρεύματος κατά 15%, αν δεν το κατάλαβες. Τα bonues που είχαν "παγώσει", ξεπάγωσαν

Προ μηνών, στις αρχές του 2026, η αξιολάτρευτη κυβέρνηση του σουλτάνου Κυριάκου Μητσοτάκη είχε εξαγγείλει ότι, όσον αφορά την τιμή του ρεύματος ανά kWh, θα μας έκανε την χάρη να την αυξήσει για να μην αισθανόμαστε μίζεροι και φτωχοί. Η αύξηση θα γινόταν με τον εξής τρόπο :

Οι πρώτες 200 kWh θα έχουν χαμηλή χρέωση (σ.σ. διπλάσια από ότι ήταν προ 3-4 ετών) και μετά τις 200 kWh η τιμή θα αυξηθεί ... μόνο κατά ~15%. 

Τότε, η φιλεύσπλαχνη κυβέρνησή μας των ΣΗΜΙΤΗ - ΠΟΤΑΜΙ - ΝΔ, είχε πει : δεν θα τις κάνουμε τώρα τις αυξήσεις. Θα τις κάνουμε από τον Ιούνιο. 

Ε, τώρα έχουμε Ιούνιο  

Έτσι για το μήνα Ιούνιο οι χρεώσεις θα έχουν ως εξής :

 


 0,13840 για τις πρώτες 200 kWh και μετά 0,15394 (δες σχετικά εδώ).

 

Γιατί γίνονται οι αυξήσεις ;

Οι της ΔΕΗ είχαν επικαλεστεί : δεν βγαίνω μανούλα μ'

Οι μίζεροι, οι φτωχάντζες είχαν πει : θέλουν αυξήσεις για να μοιραστεί bonus στα λαμόγια

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026

Ώπα ρε Τσίπρα που δεν κάνατε παρακολουθήσεις. Έκανε και ο Σαμαράς. Κάνει και ο Μητσοτάκης

Upd. Επειδή εμείς δεν ξεχνάμε και επειδή εσύ Αλέξη Τσίπρα πας να το παίξεις καθαρός, σου θυμίζω ότι η ΠΡΩΤΗ τηλεφωνική μου παρακολούθηση, ήταν επί ημερών του παρακράτους που είχατε στήσει με τον Πανούλη Καμμένο και την είχα εκθέσει αναλυτικά στο : T1-07. Καλά ρε μαλάκες, εμένα παρακολουθείτε ; Αντί να παρακολουθείτε τους ληστές, παρακολουθείτε εμένα ; 


Το ανωτέρω το διαπίστωσα και το αποτύπωσα ΑΦΟΥ πολλάκις είχε επιχειρηθεί η

Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

Κάντε αφειδώς εμβόλια στα παιδιά. Κάνουν καλό (στις φαρμακοβιομηχανίες)

 Προχθές υπήρξε ανάγκη να μιλήσω με ξάδελφό μου που είχαμε περίπου 3 χρόνια να συναντηθούμε και να μιλήσουμε. 

Επάνω στην κουβέντα μας πληροφορήθηκα ότι προ τριετίας το εγγόνι του -που τότε ήταν ενάμισι έτους και είχε αρχίσει να λέει τα πρώτα του λογάκια- έκανε το τριπλό εμβόλιο ιλαράς - παρωτίτιδας - ερυθράς. Το εμβόλιο MMR.

 Μετά τον εμβολιασμού του παιδιού, τους επόμενους 3-4 μήνες η οικογένεια του παιδιού