Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

T1-21. Έλληνα, πόσοι τραπεζοϋπάλληλοι στην Ελλάδα σου είπαν με ονόματα όσα συμβαίνουν στις τράπεζες ; 2 ! Μόνο που η δεύτερη ...

Αναλυτικότερα :
Γ.Θ.Κ.

 

1) Ο υποφαινόμενος Γιώργος Θ. Κανελλάκης που, εργαζόμενος και ζώντας επί δεκαετίες, μια ζωή !, ΜΟΝΟ από το μισθό μου, μετά από :
  •  21 + 1 δίκες για μηνύσεις και αγωγές τους σε βάρος μου, 
  • 122 φορές συρόμενος στα δικαστήρια (συμπεριλαμβανομένων των προανακρίσεων και ανακρίσεων, των αναβολών, των διακοπών, των πολλαπλών εκδικάσεων κλπ, επί
  • 10 έτη στα δικαστήρια
  • χωρίς ΠΟΤΕ να πάρω έστω μια δραχμή - επίδομα από ΟΑΕΔ, διότι δυνάμει του σχετικού ... νόμου, δεν δικαιούμαι τίποτα μέχρι να δικαιωθώ 
  • χωρίς ποτέ να πάρω κάποιο ποσό για την παράνομη, αντικαταστατική και καταχρηστική απόλυσή μου  
- χωρίς ΠΟΤΕ να έχω στήριξη ακόμη και από όσους κοινωνικά -και αφού με γνώριζαν μια ζωή- να με στηρίξουν

- χωρίς ΠΟΤΕ να έχω την παραμικρή στήριξη από θεσμικά όργανα (ΟΤΟΕ, ΕΚΑ, σύλλογος εργαζομένων τράπεζας Αττικής άσχετα αν προέβλεπε στήριξη το καταστατικό τους σε κάθε ανάλογη περίπτωση, συναδέλφους άλλων τραπεζικών σωματείων κλπ)

ΠΕΤΥΧΑ, έχοντας στο πλάι μου τους Aνθρώπους ΜΟΥ, απαλλαγή (κάποια στιγμή θα πω για καθέναν εξ αυτών, όταν ΚΑΙ οι ίδιοι θα το θελήσουν) να χάσει η τράπεζα Αττικής (κι όχι μόνο αυτή) και τα πρωτοπαλίκαρα της (μιλώ για τους μηνυτές της, για ... δικαστές, για ... δικηγόρους, επίορκα όργανα του κράτους, ... συνδικαΛΗΣΤΕΣ, επίορκους ... μάρτυρες των δικαστηρίων και δημοσιογράφους τους, για  ψευδομάρτυρες και τσιράκια τους, για πουτάνες στην ψυχή και τους χαφιέδες τους που μου έριχναν από κοντά, πυκνά - συχνά),  του άγους από τη σωρεία των σαθρών τους μηνύσεων και αγωγών τους που μου διέλυσαν, μου κατέστρεψαν την Τίμια, Μπεσαλίδικη, ξεκάθαρη και  πολυετή καριέρα στα χρηματοοικονομικά,


... και 

 

2)
η (προστατευόμενη) ... δεύτερη
μιας ακόμη τραπεζικής υπαλλήλου της, τράπεζας Πειραιώς,
που είναι προστατευόμενη του δημοσιογράφου Κώστα Βαξεβάνη και του πολιτικού (και μη) κύκλου του, που αφού αρχικά ΕΦΑΓΕ, καταχράστηκε, έκλεψε από 148 λογαριασμούς πελατών της τράπεζας
43.572.567,76 € καταδικάστηκε σε ισόβια ποινή, αλλά μετά ελευθερώθηκε δυνάμει των ... νόμων του ΣΥΡΙΖΑ ...


Έχοντας την Ψυχή μου καθαρή και μη έχοντας κλείσει λογαριασμούς, κυνηγώντας τους αλήτες για 10+ χρόνια (κι όχι για 4-5 χρόνια όπως το κάνουν κάποιοι δημοσιογράφοι για ... δικούς τους λόγους) συνεχίζεται, για να τελειώνουμε σιγά - σιγά,

 

μετά Τιμής προς την Κοινωνία


_____________________

Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Παράνομα, καταχρηστικά και αντικαταστατικά απολυμένος από ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της τράπεζας Αττικής (μαζί με σωρό από μετόχους, δικηγόρους, δικαστάδες και "υποστηρικτές" της).

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου