Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Οι ύποπτοι κοντόφθαλμοι που πρώιμα αποχωρούν από εκεί που δεν είχαν ενταχθεί, δεν εκφράζουν τίποτα περισσότερο από τον εαυτό τους

Θέλω να πιστεύω πως ορισμένοι βιαστήκατε να βγάλετε συμπέρασμα (ποιο είναι άραγε αυτό ;) και "αποχωρήστε" από κάτι που δεν είχατε ενταχθεί, αλλά πασιφανώς και εναγωνίως περιμένατε να κληθείτε ως σωτήρες για να ενταχθείτε. Όπως επειδή θέλω να είμαι επιεικής, πιστεύω ότι δεν υπήρχε κάποια -εξ αρχής- δεύτερη ατζέντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας ...
 

Επίσης θα μπορούσα να αναφερθώ και σε πασιφανή ναρκισσισμό (ο οποίος ιατρικά αποτελεί ψυχική πάθηση) ορισμένων άλλων που προωθούν τη ζωή στην Ολλανδία και αλλαχόύ, όμως είναι βαρετό και δεν θα το κάνω διότι ο σκοπός είναι πολύ μεγαλύτερος από κρίσεις, σχόλια, από ανόητα likes και ψηφιακές αντιδράσεις αγάπης και

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Άλλη μια ημέρα σαν όλες τις άλλες. Μόνο έτσι αξίζει η ζωή

 Μέσα σε δέκα ημέρες είχα τη χαρά να αισθανθώ ότι έσωσα δύο πλασματάκια της Μάνας Φύσης. Ένα γατάκι και προχθες μια χελώνα. 

Όπως προχωρούσα κόβοντας χόρτα με το χλοοκοπτικό μου στο χωράφι, την τελευταία στιγμή, ανάμεσα σε βάτα και αγκάθια είδα μια χελώνα η οποία από το θόρυβο η κακομοίρα είχε μαζευτεί στο καβούκι της. Η φυσική της παραλλαγή, οι χρωματισμοί της ήταν τέτοιοι που δύσκολα μπορούσε να την προσέξει κάποιος που φορώντας συρμάτινη μάσκα προστασίας, δυσκολεύεται να δει το έδαφος.  

Μετά την έκπληξη της στιγμής άφησα το χλοοκοπτικό κάτω, πήρα την χελώνα, της "μίλησα" όλο χαρά, λέγοντας της "ρε συ μη φοβάσαι, αλλά να ξέρεις ότι μοιάζεις με

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

Απάτες, τοκογλυφία και μεγάλες αρπαχτές. Πως μπορείς να τις κάνεις. Οδηγίες σε video

Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις κάποιον/α που, ενώ εργάζεται σε κάποια τράπεζα ή σε κάποιο δημόσιο οργανισμό (π.χ. εφορίες, πολεοδομικά γραφεία, αστυνομία, λιμενικό, ΟΠΕΚΕΠΕ ...) και ενώ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) ζει από το μισθό του, ο βίος που διάγει και τα περιουσιακά στοιχεία του που φαίνονται (σπίτια, οχήματα, λούσα) παραπέμπουν σε πάμπλουτο εισοδηματία, επιχειρηματία ή/και σε υπουργό της Ελληνικής ... κυβέρνησης. 
 

Δηλαδή έχεις απορίες, ίσως και υπόνοιες για το πως διαθέτει και επιδεικνύει -καμαρώνοντας σαν γύφτικο σκεπάρνι- τέτοια ρευστότητα και χλιδή. 

 Αν υποψιάζεσαι δε πως το άτομο αυτό παίρνει μίζες, ίσως να έχεις δίκιο ... Ή έστω, ίσως, να είσαι κοντά στην πραγματικότητα.  

Τώρα, στην επόμενη ώρα του video που θα δεις, θα αποκτήσεις την γνώση και την

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

Μια ημέρα σαν όλες τις άλλες. Μόνο έτσι αξίζει η ζωή.

 

Η Χρύσα με το γατάκι
Προχθές έτυχε να έχω κάποιο λόγο να πάω στην Μεταμόρφωση στην Αθήνα. Επειδή η Ε.Ο. Αθήνας - Θεσ/νίκης (Κηφισός) ήταν (όπως πάντα) γεμάτη και πήγα από εσωτερικούς δρόμους. 

Όταν τελείωσα ότι είχα να κάνω, σκέφτηκα να επιστρέψω πάλι από εσωτερικούς δρόμους αλλά όχι από τη διαδρομή που είχα κάνει προ ολίγου κι έτσι ακολούθησα μια άλλη από στενάκια για να βγω στη Ν. Ιωνία και συγκεκριμένα στο Άγαλμα της Μητέρας. 

Φθάνοντας 300 μέτρα από την διασταύρωση με την Δεκελείας, ο δρόμος ενόσω έχει δύο λωρίδες προς Ν. Ιωνία και 3 προς Ν. Φιλαδέλφεια, το μπροστινό μου αυτοκίνητο (σ.σ. συμπτωματικά στον δρόμο εκείνη τη στιγμή ήμαστε μόνο 2 αυτοκίνητα) απότομα φρέναρε και κοκάλωσε στη μέση του δρόμου. 

Δεν κρύβω ότι η πρώτη μου σκέψη ήταν : κάτι έπαθε ο άνθρωπος και αφού φρέναρα βεβιασμένα, βγήκα με το κινητό μου έξω από το ΙΧ για να πάω να δω τι συνέβη στον οδηγό στο μπροστινό μου όχημα. 

Η κοπέλα που οδηγούσε το ΙΧ ήταν νεότατη και έχαιρε άκρας υγείας, όμως μπροστά στο ΙΧ της, στη μέση της λεωφόρου ήταν ένα μικρό "τζίντερ" γατάκι. Πολύ μικρό, ούτε ενός μήνα. 

Αρχικά τα έχασα και κατοπινά αφού είδα ότι πλέον έρχονταν πολλά οχήματα, έβαλα στη

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

Ποιες είναι οι κατ' ευφημισμόν Ελληνικές τράπεζες. Συνέντευξη. Video


Την 24-7-2022 είχα δώσει συνέντευξη σε κανάλι του youtube για το τι είναι στην πραγματικότητα οι τράπεζες.
 

Ακριβώς πέντε μήνες μετά την συνέντευξη αυτή, 6 άτιμοι, θρασύδειλοι εγκληματίες εισέβαλαν στην κατοικία μου όπου, επί δύο ώρες που με χτυπούσαν, έβριζαν τους νεκρούς γονείς μου, χλεύαζαν ιερά και όσια της οικογένειάς μου, με απειλούσαν με θάνατο και με ... ρώταγαν : ρε μ@υνί γιατί κάρφωσες τους ανθρώπους της τράπεζας που σου έδιναν μαύρες μισθοδοσίες ; συμπληρώνοντας : αν δεν τις ήθελες, ας τις μοίραζες σε φτωχούς

Μετά απ' αυτή τους την εγκληματική κίνηση, επιχειρήθηκε συγκάλυψη από πολιτικούς, στελέχη της ΕΛΑΣ και δημοσιογράφους, που όμως δεν είχε την έκβαση που ήθελαν. 

 

Σημειώσεις :

Κυριακή 7 Ιουνίου 2026

Οι δικαστές που εναντιώθηκαν στην Απόφαση του Α.Π. που δικαίωσε του δανειολήπτες που έχουν ενταχθεί στον "νόμο Κατσέλη"

 Την 5-6-2026 δημοσιεύτηκε η Απόφαση της ολομέλειας του Αρείου Πάγου (Α.Π.) με αριθμό 6/2026 η οποία δικαιώνει τους δανειολήπτες που έχουν ενταχθεί στον "νόμο Κατσέλη" και αφορά τον τρόπο εκτοκισμού των δανείων τους. 


Η απόφαση (που βρίσκεται εδώ) λήφθηκε μετά από ψηφοφορία όπου 35 δικαστές (πρόεδροι και αντιπρόεδροι) ψήφισαν υπέρ και 12 κατά. 

Οι αρεοπαγίτες που ψήφισαν κατά και μειοψήφησαν, τάχθηκαν υπέρ της "άποψης" και της βούλησης των τραπεζών, των funds και των εισπρακτικών εταιρειών. 

"Άποψη" σύμφωνα με την οποία είναι πολύ λογικό μια μηνιαία δόση 1000 € να περιλαμβάνει 350 € κεφάλαιο και 650 € τόκους ...

Οι 12 δικαστές του Α.Π.  που μειοψήφησαν είναι οι εξής :

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026

Έχουμε αυξήσεις στην τιμή ρεύματος κατά 15%, αν δεν το κατάλαβες. Τα bonues που είχαν "παγώσει", ξεπάγωσαν

Προ μηνών, στις αρχές του 2026, η αξιολάτρευτη κυβέρνηση του σουλτάνου Κυριάκου Μητσοτάκη είχε εξαγγείλει ότι, όσον αφορά την τιμή του ρεύματος ανά kWh, θα μας έκανε την χάρη να την αυξήσει για να μην αισθανόμαστε μίζεροι και φτωχοί. Η αύξηση θα γινόταν με τον εξής τρόπο :

Οι πρώτες 200 kWh θα έχουν χαμηλή χρέωση (σ.σ. διπλάσια από ότι ήταν προ 3-4 ετών) και μετά τις 200 kWh η τιμή θα αυξηθεί ... μόνο κατά ~15%. 

Τότε, η φιλεύσπλαχνη κυβέρνησή μας των ΣΗΜΙΤΗ - ΠΟΤΑΜΙ - ΝΔ, είχε πει : δεν θα τις κάνουμε τώρα τις αυξήσεις. Θα τις κάνουμε από τον Ιούνιο. 

Ε, τώρα έχουμε Ιούνιο  

Έτσι για το μήνα Ιούνιο οι χρεώσεις θα έχουν ως εξής :

 


 0,13840 για τις πρώτες 200 kWh και μετά 0,15394 (δες σχετικά εδώ).

 

Γιατί γίνονται οι αυξήσεις ;

Οι της ΔΕΗ είχαν επικαλεστεί : δεν βγαίνω μανούλα μ'

Οι μίζεροι, οι φτωχάντζες είχαν πει : θέλουν αυξήσεις για να μοιραστεί bonus στα λαμόγια

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026

Ώπα ρε Τσίπρα που δεν κάνατε παρακολουθήσεις. Έκανε και ο Σαμαράς. Κάνει και ο Μητσοτάκης

Upd. Επειδή εμείς δεν ξεχνάμε και επειδή εσύ Αλέξη Τσίπρα πας να το παίξεις καθαρός, σου θυμίζω ότι η ΠΡΩΤΗ τηλεφωνική μου παρακολούθηση, ήταν επί ημερών του παρακράτους που είχατε στήσει με τον Πανούλη Καμμένο και την είχα εκθέσει αναλυτικά στο : T1-07. Καλά ρε μαλάκες, εμένα παρακολουθείτε ; Αντί να παρακολουθείτε τους ληστές, παρακολουθείτε εμένα ; 


Το ανωτέρω το διαπίστωσα και το αποτύπωσα ΑΦΟΥ πολλάκις είχε επιχειρηθεί η

Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

Κάντε αφειδώς εμβόλια στα παιδιά. Κάνουν καλό (στις φαρμακοβιομηχανίες)

 Προχθές υπήρξε ανάγκη να μιλήσω με ξάδελφό μου που είχαμε περίπου 3 χρόνια να συναντηθούμε και να μιλήσουμε. 

Επάνω στην κουβέντα μας πληροφορήθηκα ότι προ τριετίας το εγγόνι του -που τότε ήταν ενάμισι έτους και είχε αρχίσει να λέει τα πρώτα του λογάκια- έκανε το τριπλό εμβόλιο ιλαράς - παρωτίτιδας - ερυθράς. Το εμβόλιο MMR.

 Μετά τον εμβολιασμού του παιδιού, τους επόμενους 3-4 μήνες η οικογένεια του παιδιού

Τρίτη 19 Μαΐου 2026

Κορυφαία η ανάπτυξη στην Ελλάδα. Μας ζηλεύουν και μας αντιγράφουν όλες οι άλλες χώρες


Upd. Η ... βαριά βιομηχανία της Ελλάδας 

 Σουβλακερί, σερβιτόροι, σεκιουριτάδες, νυχάδικα, μπαρμπέρικα και κομμωτήρια, ιατρικοί επισκέπτες, φαρμακεία που το 70% του τζίρου τους προέρχεται από πωλήσεις καλλυντικών, σούπερ μάρκετ, crypto dealers, σύμβουλοι επενδύσεων, μεσολαβητές διαγραφής χρεών,

Σάββατο 16 Μαΐου 2026

Κατάντια. Σέρρες με Akyla, Σέρρες με Καραμανλή

 Ελλαδιστάν. Νεοέλληνες. Ελληναράδες. Γυφτομπαρόκ. Χαβούζα. Κατάντια. Βόθρος. Χωματερή. Σαπίλα. Αμορφωσιά. 

Αυτές είναι μερικές από τις εκφράσεις, μερικοί χαρακτηρισμοί και ... κοσμητικά επίθετα για την χώρα και τον λαό μας, που ακούγονται στις παρέες νεαρών και μεγαλύτερων, όπου και αν βρεθείς.

Κάποιοι πάνε ένα βήμα ακόμη πιο πέρα λέγοντας : καλύτερα να μας καταλάβει η Τουρκία μπας και σωθεί τίποτα σε αυτό τον χώρο που λέγεται Ελλάδα. Προσέξτε ! Δεν ονομάζουν ούτε καν χώρα την Ελλάδα μας. Την ονομάζουν χώρο, όπως θα ονόμαζαν μια χωματερή. 

 

Σέρρες με Akyla                                            Σέρρες με Καραμανλή 

Όπου και να παραβρεθείς, όπου και αν συζητήσεις μετά την παρέλαση μνημονιακών 

Κάθε σιδερόφρακτο καθεστώς έχει την Αχίλλειο πτέρνα του

 Κάθε σιδερόφρακτο καθεστώς έχει την Αχίλλειο πτέρνα του. Το τρωτό και ευαίσθητο σημείο του.  


 Πρώτο τρωτό σημείο είναι η ΜΗ αποχή στις εκλογές. Η συμμετοχή στις εκλογές ότι τρέμουν όλα τα καθεστώτα διότι ξέρουν ότι στηρίζονται επάνω σε κομματόσκυλα και βολεμένους που είναι αριθμητικά λιγότεροι από ότι οι μάζες που υποφέρουν από το καθεστώς. 

 

 Δεύτερο τρωτό σημείο των καθεστώτων είναι να ΜΗ δίνουμε σημασία στις Σειρήνες που λένε : ή εμείς ή το χάος - εμείς είμαστε η σταθερότητα - εμείς ξέρουμε πως να

Παρασκευή 15 Μαΐου 2026

Μαρία Καρυστιανού και Θανάσης Αυγερινός

Μαρία Καρυστιανού                                                         Θανάσης Αυγερινός

 

Upd 3. Εδώ και καιρό είχα ξεκάθαρη άποψη. Η ύπαρξη του Θανάση Αυγερινού στο δυναμικό του ελληνόφωνου τηλεοπτικού καναλιού που είχε ενταχθεί, ήταν η μόνη σωτήρια λέμβος του καναλιού, για να έχει κάποια τηλεθέαση. Ενός καναλιού που ΑΝ υπήρχε στην πραγματικότητα ΕΣΡ, θα εξέταζε την ποιότητα όσων προβάλλονται λέγονται και ακούγονται. Του ΕΣΡ που βεβαίως θα εξέταζε και τα υπόλοιπα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια για όσα διέδιδαν, προωθούσαν και προμόταραν ΚΑΙ τα βρωμερά χρόνια των φονικών Μνημονίων ... 


Η συμπαράταξη του Θανάση Αυγερινού με την Μαρία Καρυστιανού δίνει αφενός Ελπίδα σ' ότι αποζητεί η Ελληνική Κοινωνία, η Κοινωνική Δικαιοσύνη και η πραγματική Δημοκρατία και αφ' ετέρου βάζει σε σκέψεις τρόμου όσους πολιτικούς, εκπροσώπους τους και "μηχανισμούς τους" εξακολουθούν ανερυθρίαστα να εκφέρουν "ξύλινο λόγο", Δελτία Τύπου γεμάτα με ανούσια και φαυλεπίφαυλα λόγια που ως στόχο είχαν να συγκαλυφθεί η δυσώδης πραγματικότητα που αντιμετωπίζει ο Ελληνικός Λαός και η Επικράτεια της Χώρας ΜΑΣ.
 
 
Όλοι μας πιστεύουμε ότι επιτέλους θα εκπροσωπούμαστε από ένα κίνημα, μια Πολιτική Δύναμη που θα λειτουργεί "από τα κάτω προς τα επάνω", από τον Λαό προς την εξουσία κι όχι το αντίστροφο όπως συνέβαινε επί δεκαετίες, φέρνοντάς και προκαλώντας στη Χώρα και στον Λαό σε αποσύνθεση, διάβρωση, διαφθορά και ανομία.
 
Όλοι μας ακράδαντα πιστεύουμε ότι τελειώνει η περίοδος που παρακράτος, άτομα του κοινού ποινικού δικαίου και αριβίστες δημιούργησαν ένα καθεστώς που ως μόνο του σκοπό είχε την μειοδοσία, την ασυδοσία, την ατιμωρησία και την προδοσία στα Εθνικά μας θέματα και την αρπαγή της περιουσίας του Ελληνικού Λαού.
 

Πέμπτη 14 Μαΐου 2026

2003-2007. Επιδοτήσεις λαδιού. Άλλη μια απάτη από διακομματικά λαμόγια που κι αυτή την πλήρωσε ο "γνωστός μαλάκας" (*)

Πυκνά συχνά, όλοι όσοι γράφουμε εδώ μέσα τις σκέψεις μας, έχουμε ρωτήσει : υπάρχει κάποια, έστω ελάχιστη διαφορά ανάμεσα σε ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ και στα εξαπτέρυγα κομματίδια που κατά καιρούς εμφανίζονται μόνο και μόνο για πάρουν στους κόλπους τους όσους ψηφοφόρους των μεγάλων κομμάτων "φεύγουν από το μαντρί" (**) των επικυρίαρχων κομμάτων που ... εκλέγονται μέσω επιδοτήσεων σε Γκρούεζες ....  


 Πρόσφατα ο Ελληνισμός έμαθε για τις λαμογιές από διακομματικούς απατεώνες που (παρανόμως λάμβαναν επιδοτήσεις) έκλεβαν μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ κονδύλια που, ενώ θα έπρεπε να διανεμηθούν σε πραγματικούς Αγρότες και Κτηνοτρόφους, διανέμονταν σε

Δευτέρα 11 Μαΐου 2026

Αυτό δεν είναι τράπεζα. Είναι βιτρίνα ...

 

  Προσπαθώ να θυμηθώ ποιος και για ποια τράπεζα μου είπε : αυτό δεν είναι τράπεζα. Είναι βιτρίνα ...

Μάλιστα θυμάμαι πως όταν τον ρώτησα : θα πας εκεί τις καταθέσεις σου ; εκείνος μου απάντησε :

Παρασκευή 8 Μαΐου 2026

ΤΩΡΑ να γίνει αντίστροφη μηχανική - reverse engineering στο USV

 Πρόσφατα, στα τέλη του 2025 η ελληνική κυβέρνηση καμάρωνε δηλώνοντας ότι θα προβεί στην απόκτηση και συμπαραγωγή θαλάσσιων και αεριωθούμενων μη επανδρωμένων συστημάτων (drone) από την Ουκρανία του κτήνους Ζελένσκι.  

Επειδή στην επικοινωνιακή πολιτική των Μητσοτάκηδων ισχύει το : κάθε πράγμα 3ΩΡΟ και πολύ 40 ..., η αλήθεια δεν χρειάστηκε παρά μόνο μερικές ημέρες για να βγει στην επιφάνεια. Ο ναζιστής Ζελένσκι υπαναχώρησε από την αρχική - πρώτη συμφωνία του προτάσσοντας ότι : αυτή η συμπαραγωγή θα έθετε σε κίνδυνο τις συνεργασίες του με τους Τούρκους. 

Σε εμάς δεν προκάλεσε εντύπωση μιας και ανέκαθεν ήταν γνωστό το ρητό : Τούρκοι και Ναζί, το ίδιο μαγαζί. 

Ουκρανικό drone Magura σε παραλία της Μαύρης θάλασσας στην Τραπεζούντα

Ουκρανικό drone Magura σε παραλία της Λευκάδας στο Ιόνιο πέλαγος

Τους Τούρκους που ψαράδες τους, προ οκτώ μηνών είχαν βρει ξέμπαρκο στην παραλία της Τραπεζούντας στην Μαύρη θάλασσα ένα όμοιο με αυτό που βρήκαν χθες Έλληνες

Τετάρτη 6 Μαΐου 2026

Δικαστές με ονόματα και αποφάσεις. Δεν έχει πέσει η αξιοπιστία της Δικαιοσύνης μόνο στα μάτια των Πολιτών. Έχει πέσει και στα μάτια των Δικαστών


 Στη σύγχρονη Ελλάδα, έχει γίνει ένα μεγάλο λάθος αναφορικά με τους Λειτουργούς της Δικαιοσύνης. 

Αρχίζοντας από τους Ανακριτές, προχωρώντας στους Εισαγγελείς και τελειώνοντας στους Δικαστές, είτε εκδίδουν δικαστικές αποφάσεις που η Κοινή Γνώμη και το Λαϊκό Αίσθημα συμφωνεί, είτε όχι, οι Δικαστές παραμένουν σε αφάνεια. Δεν γίνονται γνωστά τα στοιχεία τους στον κόσμο. 

Σαφώς και δεν συνηγορούμε στα αλλοτινών εποχών "λαϊκά δικαστήρια", όμως καλά είναι να γνωρίζουμε ποιος και τι αποφάσισε. Ποιος και τι έκρινε, ποιος και τι απέρριψε ...

Κρίνουμε ότι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει η αρχή μιας τέτοιας καταγραφής διότι πυκνά - συχνά τα τελευταία χρόνια μαθαίνουμε για παραιτήσεις Δικαστικών Λειτουργών αλλά και για :

Πέμπτη 30 Απριλίου 2026

Η διαιώνιση των προνομιών μιας μικρής κλίκας, που έχει την έδρα της στην πλατεία Κολωνακίου !


Αρχές του 1947 καταφθάνει εις την Ελλάδα ο Paul A. Porter ως επικεφαλής αμερικανικής αποστολής. 
Μετά από έναν περίπου μήνα, ο Porter στέλνει επιστολή προς το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ, γράφοντας μεταξύ των άλλων: 
 
Εδώ δεν υπάρχει κράτος ! Υπάρχει μόνο μία ιεραρχία πολιτικών, ο ένας χειρότερος από τον άλλον. Μοναδική τους έννοια, η κατάκτηση της εξουσίας. 
 
Σε ολόκληρη τη χώρα οι άνθρωποι έχουν παραλύσει από την αβεβαιότητα και τον φόβο, οι επιχειρηματίες δεν επενδύουν, οι καταστηματάρχες δεν αποθηκεύουν προμήθειες. Η δημόσια διοίκηση είναι υπερβολικά εκτεταμένη ! 

Κόψιμο και συλλογή χόρτων. Αποψίλωση. Η νέα μόδα καταστροφής του εδάφους ;

Τα τελευταία χρόνια το ελλαδιστάν των α(χ)ρίστων μνημονιακών "ηγετών και σωτήρων" έχει προβεί σε μια άνευ προηγουμένου καταστροφή του παραγωγικού εδάφους της χώρας. 

Είτε μέσω της εγκατάστασης ανεμογεννητριών στα βουνά μας, είτε μέσω τοποθέτησης φωτοβολταϊκών σε χωράφια, αγρούς, οικόπεδα. 

Η νέα "μόδα" που επιβάλουν οι επικίνδυνοι για τον Τόπο μας είναι η αποψίλωση των χωραφιών, των δασών και των αλσών έτσι ώστε (όπως λένε) να μη υπάρχει καύσιμη ύλη στην περίπτωση πυρκαγιάς, 

"Μόδα" που επισείει επιπλέον δυσβάσταχτα φοροεισπρακτικά πρόστιμα, σε όσους δεν πειθαρχούν.  "Μόδα" όπου εκουσίως κάνουμε στη Γη ότι προκαλεί η βόμβα Ναπάλπ. Εξαφανίζουμε κάθε στοιχειώδες ανακυκλούμενο φυσικό θρεπτικό συστατικό.

 

Τι ξεχνούν 

Σε αυτή τους την επιβολή, ξεχνούν ή δεν γνωρίζουν οι εγκληματικοί τεχνοκράτες ότι οι εκατομμυρίων ετών μηχανισμοί της φύσης, τα μυρμήγκια, τα σκουλήκια, οι μικροοργανισμοί, τα βακτήρια του εδάφους, καταναλώνοντας τα κομμένα και τα σπασμένα τρίμματα των ξερών -άγριων και μη- φυτών, αντλούν ζωή και μεταφέροντας τα στο υπέδαφος εμπλουτίζουν με θρεπτικές ουσίες και συστατικά χρήσιμα για την ανάπτυξη των δέντρων και την ευφορία των κήπων.

Λένε δε οι εκσυγχρονιστές ... γνώστες της κυβέρνησης ότι το κάνουν για να προφυλάξουν τις περιουσίες και τον κόσμο από τις φωτιές, ενόσω δεν λένε την αλήθεια ότι με το τρόπο που επιβάλουν μεταφέρουν στον Πολίτη τις ευθύνες τους που προκύπτουν από την ανυπαρξία σύγχρονων πυροσβεστικών αεροπλάνων και λοιπών μέσων, στο επονομαζόμενο κράτος.

 

Τι επιτυγχάνουν

Με την έλλειψη ΦΥΣΙΚΩΝ θρεπτικών από το έδαφος και το υπέδαφός του ... επιτυγχάνεται :

α) η μετατροπή των εδαφών σε στείρα εδάφη

β) η ανάγκη αγοράς τεχνητών λιπασμάτων για λιοστάσια, κήπους, σιτοβολώνες για τον εμπλουτισμό των εδαφών αυτών.

γ) η κατάργηση των κήπων και των αγρών ως παραγωγικές περιοχές με την αντίστοιχη δημιουργίας "ανάγκης" προμήθειάς λαχανικών κλπ από εμπόρους

δ) η "ανάγκη" χρήσης, αγοράς και φύτευσης υβριδίων (από παγκόσμιες πολυεθνικές) που να αντέχουν σε αποστεωμένα και στείρα εδάφη. 

 

Και ο κόσμος τι λέει ;

Ο ρημαγμένος από τις επάλληλες σπορές τρόμου, και τις επιβολές υπερφορολόγησης, προστίμων και ποινών στέκει άβουλος και μη σκεπτόμενος, μη ενθυμούμενος την σοφία που αποκόμισε από τους προγόνους του, πειθαρχεί σε ότι του προβάλλουν τα ΜΜΕ και οι ... τεχνοκράτες πολιτικοί. 

  

Κα Μίνα Καραμήτρου, ενώ είσαι δυνατή και ευρείας αποδοχής δημοσιογράφος, προχθές 28-4-2026 υπέπεσες σε μέγα λάθος στον μονόλογό σου, όταν αναφέρθηκες στην ανάγκη άμεσης κοπής και μεταφοράς των ξερών χόρτων για να μην υπάρχουν πυρκαγιές. Ίσως, να ήταν καλύτερα αν είχες επικρίνει του πολιτικούς που καλείτε στα panel σας για την μη απόκτηση πυροσβεστικών μέσων ή έστω ρωτήσει την εκπρόσωπο. 

Σ.σ. είναι εντυπωσιακή μεν η επικοινωνιακή Προτεσταντική χειραγώγηση, "το μάλωμα", που γίνεται στις μάζες μέσω των ΜΜΕ από τους "εκπροσώπους" δημοσίων σχέσεων οργανισμών όπως η ΕΛΑΣ, η Πυροσβεστικής και της ... κυβέρνησης, δεν πιάνει τόπο δε στον κόσμο που ξύπνησε και δεν τρώει κουτόχορτο. 

Είτε γιατί σιχάθηκε, είτε γιατί "μπούχτισε", είτε γιατί τους έχει -σύσσωμους- για κατάργηση ...

 

Κλείνοντας θα αναφερθώ σε συζητήσεις με δύο φίλους. Σε μια εσφαλμένη και σε μια ορθή :

Α' συμπολίτης μου είπε : "είδες τι ωραίος που έγινε ο ελαιώνας μου ; Καθρέφτης, χωρίς ούτε ένα ξερό χόρτο" προσθέτοντας ότι δεν όργωσε για να μπουν τα ξερά στο υπέδαφος, αλλά τα έκοψε και τα μάζεψε, τα εξαφάνισε με τρακτέρ που έσερνε πίσω του καταστροφέα. Μετά όμως, πίνοντας καφέ στο τοπικό καφενείο κλαψούριζε που οι ελιές του δεν παράγουν και που χρειάζονται όλο και πιο πολύ τεχνητό λίπασμα. 

 

Β' γνωστός μου συμπολίτης μου εκμυστηρεύτηκε ότι στη επαρχιακή του κωμόπολη, ενώ όλοι έχουν κήπους, στην χειροτέρα των περιπτώσεων περιμένουν τον περιφερόμενο μανάβη για να αγοράσουν ντομάτες, φασόλια, κρεμμύδια, μυρωδικά και στην καλυτέρα περιμένουν τον περιφερόμενο έμπορο για να αγοράσουν φυντάνια υβριδίων μιας και δεν κράτησαν παλιό, γηγενή, δυνατό και μυρωδάτης παραγωγής σπόρο.

 

Ναι κόψτε τα ξερά χόρτα για να "ημερέψει ο τόπος σας" και να μη γίνει ζούγκλα όμως, σκεφτείτε και θυμηθείτε τι σας έμαθαν οι πρόγονοί σας για τη φυσική ανακύκλωση και φυσική λίπανση του τόπου σας. 

 

Να πάρει η ευχή, στην Γουιάνα που παράγουν στην επικράτειά τους όλα τα τρόφιμα που χρειάζεται ο λαός της χωρίς να εισάγουν τίποτα, έχουν πιο έξυπνους κατοίκους απ' ότι εμείς ; (που είμαστε τα γκαρσόνια και ο διανομέας της Ε.Ε.) 

 

.......... ...................

Εδαφοτεχνικός Μηχανικός



Τρίτη 28 Απριλίου 2026

Επιδοτήσεις και ... προγράμματα από ΕΟΚ και ΕΕ ; Ποιος τις πληρώνει ; ΕΣΥ ! Άσχετα τι σου λένε


 Κατά καιρούς οι ευρωπαϊστές και οι κατά τόπους ανταποκριτές τους (οι κυβερνήσεις των επιμέρους χωρών) προωθούν στα ΜΜΕ πως η ναζιστική Ε.Ε.μοιράζει χρήμα μέσω χρηματοδοτικών προγραμμάτων όπως είναι τα :

  • προγράμματα Ντελόρ
  • Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα (ΜΟΠ)
  • ΤΕΜΠΜΕ
  • ΕΤΕΑΝ 
  • ΕΣΠΑ 
  • Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) 
  • Ταμείο Ανάκαμψης κ.ά.

 Αυτά τα προγράμματα από τα ΜΜΕ και τα μίσθαρνα τους εμφανίζονται στις μάζες ως "ευκαιρίες" των χωρών της Ευρώπης που τα λαμβάνουν, ως δήθεν "δώρα θεού", αφού με

Δευτέρα 27 Απριλίου 2026

Προς Ψηφιακό κράτος Πιερακάκης-Πιτσιλής Α.Ε. (*) Όταν η γελοία δεξιά δεν ξέρει τι ποιεί η γελοία αριστερά

 Πυκνά συχνά ακούμε άτομα που προσποιούνται ότι είναι υπουργοί, βουλευτές που είτε κάνουν είτε όχι (υπάρχουν τέτοιοι άραγε ;) ρουσφέτια, διοικητές οργανισμών να επικαλούνται πως "η Γερμανία θαυμάζει και μελετά το ψηφιακό μοντέλο της Ελλάδας", όπως έγραψαν το The Economist, το Focus, το Μανιφέστο το iefimerida κ.ά. 

 

Είναι αλήθεια άραγε αυτή τους η επίκληση ή ακόμη μια επικοινωνιακή μπαρούφα των εκβιαστών Γερμανών και των εκβιαζομένων της ... ελληνικής κυβέρνησης ; 

Ασφαλώς και είναι ακόμη μια επικοινωνιακή μπαρούφα και δεν υπάρχει μέρα που να μην επιβεβαιώνεται.

 

  Σήμερα λοιπόν μπήκα στο myAADE για να δω αν έχει ενημερωθεί το ψηφιακό

Κυριακή 19 Απριλίου 2026

Δημοσκοπήσεις. Απάτη για τη χειραγώγηση των λαών ή εργαλείο ; Πρέπει να απαγορευτούν ;


 Εδώ και αρκετά χρόνια, πάνω από 10, έχω κρατήσει ένα αρχείο από δημοκοπικές προβλέψεις ατόμων και οργανισμών που δηλώνουν ειδικοί για τις προβλέψεις εκλογικών αποτελεσμάτων. 

Προβλέψεις που στηρίζονται σε :

Τρίτη 7 Απριλίου 2026

Συνταγματική αναθεώρηση θέλεις ; Ναι, αλλά όχι επί ...

 Το να προτείνεται η Αναθεώρηση του Συντάγματος από εκτελεστές και τοποτηρητές των Μνημονίων, είναι τουλάχιστον ειρωνικό, σαδιστικό και εκ του πονηρού ορμώμενο και υποκινούμενο. 

10 χρόνια πριν (τον 3/2016), γράφαμε Δεν είναι πρώτη φορά που γνωστές παρεούλες σκάνε μύτη από τα λαγούμια τους και επικαλούνται πως απαιτείται άμεσα η Συνταγματική Αναθεώρηση.

Μάλιστα, στο κείμενό μας αυτό θυμίζαμε ότι και ο Ολάντ στην Γαλλία εκείνη την περίοδο πρόβαλε την πρόθεση του ν' αλλαχτεί το Γαλλικό Σύνταγμα. Πρόθεση η οποία έπεσε

Παρασκευή 3 Απριλίου 2026

Αλλαγή γραφείων του κόμματος της ΝΔ

Με την ευκαιρία αυτής της μετεγκατάστης των κεντρικών γραφείων της ΝΔ, παρακαλείται ο κύριος Σπύρος Μπουμπούκος της ΝΔ να τρέξει να ξαναπάρει το μέρος του συνδικαλιστή της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλου, τώρα που ο Εισαγγελέας μπούκαρε στην οικία και στο γραφείο Παναγόπουλου
 
Τέλος, αν έχουν την ευγενή καλοσύνη τα δύο κόμματα (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) ας επιστρέψουν το 1,1 δισεκατομμύριο που χρωστούν στις τράπεζες.
 
Νέο Αίμα

Άμεση εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου από το Αιγαίο. Αυτό θα έκανε άμεσα η Ε.Ε. αν δεν ήταν συμμορία άχρηστων και απατεώνων

 Ξεκινάμε σήμερα εξορύξεις
υδρογονανθράκων στο Αιγαίο ;

Δεδομένα :

  1.  Το Αιγαίο ΜΑΣ έχει υπερπληθώρα υδρογονανθράκων (πετρέλαιο και φυσικό αέριο)
  2. Ο χρόνος δημιουργίας πλατφόρμας εξόρυξης εντός θαλάσσιου χώρου κυμαίνεται από 8 έως 16 μήνες (αναλόγως με το βάθος της γεώτρησης).  
  3. Η Ε.Ε. έχοντας αποκλείσει από την προμήθεια την Ρωσία, έχει ως μόνο προμηθευτή της τις ΗΠΑ που έχουν πανάκριβο -και σχιστολιθικό πολλές φορές- φυσικό αέριο.
  4. Η παραγωγή υδρογονανθράκων των Σκανδιναβικών χωρών και ειδικότερα εκείνη των Νορβηγών κρίνεται ως ασύμφορη διότι είναι πανάκριβες οι τιμές τους. 
    Γιατί ; 
    Διότι ο Νορβηγοί (πολύ σωστά) με τα έσοδα των υδρογονανθράκων (σ.σ. περί τα 90 δισ. €/ετησίως) τροφοδοτούν το ασφαλιστικό τους πρόγραμμα που ήδη έχει περιουσία 2+ τρισ €. 

 

Ως εκ τούτων

Σάββατο 28 Μαρτίου 2026

Τι όμορφος πυρηνικός κόσμος ! not

Upd. Καθημερινά, όταν ανοίξω υπολογιστή η πρώτη σελίδα που ανατρέχω είναι εκείνη με τα πρωτοσέλιδα εφημερίδων. Ίσως να μου έχει μείνει το χούι από τότε που υπήρχαν περίπτερα που κάθε μέρα κρεμούσαν στην προμετωπίδα τους τις εφημερίδες του ημερήσιου Τύπου. Εφημερίδες που κοντοστεκόμουν για 1-2 λεπτά για να διαβάσω τα πρωτοσέλιδα τους. 

 Στην τωρινή περίοδο, δεν αρκούμαι στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων αλλά διαβάζω τροχάδην και "πρωτοσέλιδα" από ορισμένα sites που έχω επιλέξει για να ενημερώνομαι. Είτε Ελληνόφωνα, είτε όχι.  


 Τις τελευταίες ώρες τα ηλεκτρονικά πρωτοσέλιδα περιλαμβάνουν τις "προληπτικές" όπως τις αναφέρουν επιθέσεις των σιωνιστών του Ισραήλ, σε πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν.

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026

Δίκη ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ. Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι ! 55,5 εκατ. ευρώ έγιναν μετοχές που σήμερα αξίζουν 17,2 ευρώ !

 

1) Πρόλογος σχολιασμός Γ.Θ.Κ. 

Ότι κάνουμε στη ζωή έχει συνέπειες. Και μερικές φορές, ό,τι δεν κάνουμε έχει ακόμα μεγαλύτερες συνέπειες. Δεν μπορείς να μένεις άλαλος στο καβούκι σου κάνοντας ότι δεν ξέρεις και δεν βλέπεις τίποτα. 

Κατά τα χρόνια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας υπήρχε το ρητό : «ο σιωπών δοκεί συναινείν» (qui tacet consentire videtur), ρητό το οποίο προέρχεται από το ρωμαϊκό δίκαιο κι όχι από τον Επιτάφιο του Περικλή, όπως πολλοί πιστεύουν. Ρητό που σημαίνει ότι : όποιος σιωπά, φαίνεται να συμφωνεί. 

Για την ιστορία αναφέρω ότι ο Περικλής στον Έργο του Επιτάφιος του Θουκυδίδη, τόνιζε την ενεργό συμμετοχή στα κοινά, θεωρώντας τον αδιάφορο πολίτη ως «άχρηστο». Αρχαϊκά : «μόνοι γάρ τόν τε μηδέν τώνδε μετέχοντα ουκ απράγμονα, αλλ' αχρείον νομίζομεν» (: μόνο εμείς θεωρούμε αυτόν που δεν συμμετέχει στα κοινά όχι απλώς ήσυχο, αλλά άχρηστο).

 

Αντιγράφω και επικολλώ από το site της Ιονικής Ενότητας

2) Σειρά πήρε ο συνάδελφος Γιώργος Κανελλάκης από την ATTICA BANK

Κανελλάκης: Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι ! 55,5 εκατ. ευρώ έγιναν μετοχές

που σήμερα αξίζουν 17,2 ευρώ !

 

Ο συνάδελφος Κανελλάκης επικεντρώθηκε στα τεχνικά χαρακτηριστικά της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της ATTICA BANK, αναδεικνύοντας κρίσιμα

Τρίτη 17 Μαρτίου 2026

Αλάνια, θα τον θυμόσαστε

Γιώργος Θ. Κανελλάκης

 

 Νέο Αίμα

Η Άννα Στρατινάκη της υπόθεσης Παναγόπουλου, έχει κάποια σχέση με την Στρατινάκη της υπόθεσης ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ ;

 

Αν συγκράτησα καλά, τον νομικό έλεγχο του ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ που έβαλε ποσό 55.500.000 € στην Attica bank στα τέλη του 2015 και σήμερα αυτά τα 55,5 εκατ € "μετατράπηκαν" σε ~17 €, γνωμοδότητηση για το ότι όλα έχουν καλώς, τον έκανε η δικηγόρος Στρατινάκη. 

Δικηγόρος που βρήκε όλα μια χαρά τα Νομικά θέματα της ΑΠΟεπένδυσης (βλ. πως γίνονται τα 55,5 € εκατ, 17 €) του ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ. 

Όμως Στρατινάκη, Άννα Στρατινάκη, λέγεται και η δικηγόρος που μαζί με τον άντρα της

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2026

Ιωάννης Δραγασάκης. Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΟΛ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Ανώνυμη Εταιρεία

 


 Την 6-11-2002 καταχωρήθηκε στο Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών της Υπηρεσίας μας το από 22 Οκτωβρίου 2002 πρακτικό Διοικητικού Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία ΣΟΛ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Ανώνυμη Εταιρεία και με αριθμό Μητρώου 52937/01/Β/02/576 σύμφωνα με το οποίο:

Α) - Το Α' Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως κατωτέρω: 

1) Αλέξανδρος Ασημακόπουλος του Δημητρίου κάτοικος Νέας Χαλκηδόνας Αττικής, οδός Κανάρη αρ. 45, επάγγελμα Οικονομολόγος, ΑΔΤ: Γ 34346/1962, Πρόεδρος.

2)  Ιωάννης Δραγασάκης του Ανδρέα, κάτοικος Κυψέλης Αττικής, οδός Λαζαράδων αριθ. 26028, επάγγελμα Οικονομολόγος, ΑΔΤ Χ 172889/17.9.2002, Διευθύνων Σύμβουλος.

Τρίτη 10 Μαρτίου 2026

Πρόστιμο 240.000 € σε ιδιοκτήτη διότι ο επιβλέπων Μηχανικός ... δεν έβλεπε όσα έκανε ο εργολάβος (*)

Στις Άδειες Δόμησης και στα Αρχιτεκτονικά υπάρχουν κάποιες στάνταρ έννοιες. 

Πρώτα απ΄ όλα έχουμε τον Πολιτικό Μηχανικό που εκδίδει την Άδεια δόμησης. Ο Μηχανικός αυτός μπορεί να είναι (αλλά μπορεί και όχι) ΚΑΙ ο επιβλέπων Μηχανικός που που επιβλέπει τα συνεργεία, τους εργολάβους και τους υπεργολάβους του έργου για όσα κάνουν και για την τήρηση όσων προβλέπει η Άδεια Δόμησης.  


Άδεια Δόμησης για την οποία ο ιδιοκτήτης του έργου (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) πλήρωσε χρήματα για να εκδοθεί και να γίνουν όσα προβλέπει η 

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026

Η τράπεζα που θα επιχειρήσει -το αρχικό γράμμα της λέξεως τράπεζα- να γράφεται με κεφαλαίο Τ


Στα μνημονιακά χρόνια της Ελλάδας, όλος ο πληθυσμός της χώρας συνειδητοποίησε ότι, τράπεζα = θανατηφόρος καρκίνος. Αυτή όμως η διαπίστωση δεν έγινε αντιληπτή μόνο στην Ελλάδα των πολιτικών τζακιών, της διαφθοράς και της αναξιοκρατίας (βλέπε "άριστοι") αλλά και στα πέρατα της Γης.

Είτε στις ΗΠΑ, είτε στην Ισπανία, είτε στην Πορτογαλία, είτε στην Ρωσία, είτε στην Τουρκία, είτε στις χώρες της Λατινικής Αμερικής. Εν τω προκειμένω αναφέρουμε χώρες απ' όπου πέρασαν τρόικες και Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ - IMF).

Ας διαβάσουμε ένα διάλογο, σχεδόν μονόλογο μεταξύ δύο Πολιτών και μετά ας κάνουμε διαπιστώσεις. επιχειρήσει 

----------------------------------
 Στο πιο κάτω κείμενο μιλούν ένας επιχειρηματίας (Ε) με τον δικηγόρο (Δ) του :