Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

Γιώργος Θ. Κανελλάκης. Αν έβαζα υποψηφιότητα για πολιτικός, αυτά θα δήλωνα ότι έχω κάνει για την Κοινωνία και την Πατρίδα μου



UPD. Διαβάζοντας τα βιογραφικά ατόμων που κατεβαίνουν στην πολιτική παλαίστρα, σκέφτηκα να καταγράψω ορισμένες πράξεις και ενέργειες στις οποίες έχω προβεί στη ζωή μου. Πράξεις και ενέργειες που στη συντριπτική τους πλειοψηφία, το αποτέλεσμα, αφορούσε το Κοινό Καλό της Ελληνικής Κοινωνίας και του συντεταγμένου Κράτους.

 

Αναλυτικότερα, με χρονική κατάταξη :

  1. Ως εργαζόμενος έδωσα στοιχεία στη διοίκηση της τράπεζας Εργασίας που εργαζόμουν για την ύπαρξη και λειτουργία παρατραπεζικού - τοκογλυφικού κυκλόματος εντός αυτής. Η διοίκηση έστειλε Επιθεώρηση για να ελέγξει. Εκείνος "δεν βρήκε" τίποτα. 6 μήνες μετά τον ... έλεγχο το απόστημα έσπασε και αποδείχθηκε ότι α) η τράπεζα έχασε 2.450.000.000 Δρχ και β) πως είχα εξ' αρχής δίκιο.
    Μου απονεμήθηκε Εύφημος Μνεία παρουσία του συνόλου των εργαζομένων (στο αμφιθέατρο του ΕΒΕΑ) από την διοίκηση της τράπεζας, αναγνωρίζοντας ο πρόεδρος της (Κωνστ. Καψάσκης) ότι έσφαλαν i) η Επιθεώρηση που ... δεν βρήκε τίποτα κατά τον ... έλεγχό της και ο ίδιος που δεν επέμεινε περισσότερο. 

  2. Ως εργαζόμενος έδωσα στοιχεία στη διοίκηση της τράπεζας Πειραιώς που εργαζόμουν για πιστοδότηση που δεν έπρεπε να δοθεί σε "μεγάλη" κομματική επιχείρηση. Δυστυχώς δεν το πρόλαβα. Τα χρήματα είχαν ήδη δοθεί και χάθηκαν τα 2/3 των εκταμιευμένων κονδυλίων (χάθηκαν περί τα 300.000.000 Δρχ).

  3. Έδωσα στοιχεία στις Αρχές, πολύ καιρό πριν ξεσπάσει το ονομαζόμενο ως “Παραδικαστικό 1” στις αρμόδιες Αρχές. Στοιχεία που - δυστυχώς για την Κοινωνία - τότε μπήκαν στο Αρχείο, κι έτσι κατοπινά φτάσαμε σε ότι ονομάστηκε “Παραδικαστικό 1”.
    Μετά το σπάσιμο του αποστήματος στα κτίρια των Δικαστηρίων του Πειραιά μου αναγνωρίστηκε ότι είχα δίκιο. Ήταν όμως αργά.

  4. Ως εργαζόμενος της Attica bank, έδωσα στοιχεία στις Αρχές, πολύ καιρό πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο στην εν λόγω τράπεζα, φάκελος που - δυστυχώς για την Κοινωνία - ετέθη στο Αρχείο, κι έτσι φτάσαμε στην πτώχευση της τράπεζας, στην απώλεια πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ και στην υπαγωγή της στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (δηλαδή υπάρχει διότι ο Έλληνας φορολογούμενος έδωσε χρήματα του για να σωθεί το τερατούργημα της ...τράπεζας).
    Οι απώλειες για το κράτος, τα Δημόσια Ταμεία και τους μετόχους της τράπεζας ξεπερνούν τα 2,65 δισ. €

  5. Επιχείρησα να εγείρω συνειδήσεις στο Δημόσιο Ταμείο των Μηχανικών (ΤΣΜΕΔΕ - ΤΜΕΔΕ) που έχασαν πλέον του 1 δισ. € ... επενδύοντας στην Attica bank. Δεν τα κατάφερα. Κατάφερα όμως με συναγωνιστές τραπεζοϋπαλλήλους να καθίσουν στο "σκαμνί" των Δικαστηρίων - για κακούργημα - η διοίκηση του Δημόσιου Ταμείου τραπεζοϋπαλλήλων (ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ) που ... που επένδυσαν 55.000.000 € στην Attica bank και σήμερα (αυτό το κονδύλι) αξίζει περί τις 20.000 €.
     
  6. Σύμφωνα με τους Νόμους και το Σύνταγμα πάλεψα με συμπατριώτες μου και πέτυχα το κλείσιμο παράνομης χωματερής, λίγα χιλιόμετρα έξω από την Κοντοβάζαινα Γορτυνίας. Χωματερή που βρισκόταν επάνω από υδροφόρο ορίζοντα.

  7. Έδωσα αγώνα με συμπατριώτες μου για να θεραπευτεί αδικία του Ο.Τ.Ε. που είχε συμβεί στο χωριό που κατάγομαι (στην Κοντοβάζαινα Γορτυνίας). Για την ιστορία, ενώ όλα τα χωριά της ορεινής Γορτυνίας είχαν συνδεθεί με δίκτυο οπτικών ινών, στην Κοντοβάζαινα (που επίσης διέρχονταν οπτικές ίνες) δεν υπήρχε σύνδεση των κατοίκων με τη νέα τεχνολογία. Η αδικία  θεραπεύτηκε.

  8. Έδωσα αγώνα με συμπατριώτες μου και επιστολές μου προς την Πολεοδομία Λαγκαδίων Γορτυνίας, Νομού Αρκαδίας, για τις καθ’ όλα παράνομες και αυθαίρετες ανεγέρσεις οικοδομών και προσθέτων αυτών έργων στο κατά τ΄ άλλα και κατά το Νόμο χαρακτηρισμένο ως “παραδοσιακός οικισμός”.
    Αυθαιρεσίες που καταστρατηγούν ΚΑΘΕ έννοια παραδοσιακού οικισμού, αλλά και κάθε έννοια του Γενικού Οικοδομικού Κανονισμού.
    Αυθαιρεσίες που επιβάρυναν τον ιδιοκτήτη του ακινήτου με πρόστιμα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ λόγω των αυθαιρεσιών του εργολάβου.

  9. Έδωσα (και) δικαστικό Αγώνα με Ίδρυμα που είχε λησμονήσει τους σκοπούς της ύπαρξης του ...

  10. Ενδιάμεσα των ανωτέρω
    ✅ συμμετείχα σε κινήματα και ομάδες αποτροπής πλειστηριασμών,
    ✅ συγκέντρωσα πλειάδα ρούχων, βιβλίων και παιχνιδιών που χαρίστηκαν σε αναξιοπαθείς συμπολίτες μας,
    ✅ κατέθεσα ως μάρτυρας υπεράσπισης αναξιοπαθούντων δανειοληπτών εκθέτοντας στην δικαστική Έδρα την πολυετή μου γνώση και εμπειρία για τα εσωτερικά των τραπεζών
    ✅ συμπαραστάθηκα σε συγκεντρώσεις και διανομές τροφίμων σε αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας
    ✅ συμμετείχα σε εθελοντικές αιμοδοσίες
    ✅ συμπαραστάθηκα σε αναγκαστικές (λόγω εξώσεων από funds) μετακομίσεις ανθρώπων
    ✅ έγραψα και υπέβαλα μελέτες οικονομικών και προτάσεις λύσης προβλημάτων
    ✅ έγραψα και γράφω αφυπνιστικά κείμενα αλλά και διαμοιρασμού γνώσης
    ✅ συμπαραστάθηκα σε ομάδες ανθρώπων που αγωνίζονταν για να δικαιωθούν από κρατικές αδικίες (σ.σ. σε μια περίπτωση το μετάνιωσα διότι οι αιτούντες της βοήθειας μου ήταν παντελώς ανάξια και συμπλεγματικά άτομα)
    ✅ εκπαίδευσα συμπολίτες μου σε θέματα που γνωρίζω καλά
    και άλλα πολλά.

    Το σύνολο αυτών το έκανα αφιλοκερδώς και πάντοτε με γνώμονα το Κοινό Καλό,τη Δικαιοσύνη και τον Ανθρωπισμό.

    Το σύνολο των ανωτέρω ενεργειών - πράξεων - αγώνων ήταν ευδόκιμο και επιτυχές για την Κοινωνία. Το σύνολο των ανωτέρω έγινε χωρίς Δελτία Τύπου, χωρίς τυμπανοκρουσίες και χωρίς να διαλαλείται η αυτονόητη παροχή ενέργειας - βοήθειας - στήριξης προς τους έχοντες ανάγκη και η αυτονόητη Δίωξη διεφθαρμένων ή/και ανόητων.



Αυτά και άλλα πολλά έγιναν εν μέσω αμέτρητων δικαστικών αγώνων με την Attica bank (πλέον ενός Ιδρύματος) και τα μεγαλοστελέχη της όπου, παρά τις προσπάθειες τους να με εξοντώσουν, όχι μόνο δεν τα κατάφεραν αλλά έχασαν κάθε τους "απαίτηση".




Σημείωση : σε όλο το διάβα της μέχρι τώρα ζωής μου, γνώρισα, συναναστράφηκα και κόσμο που άξιζε τον κόπο. Κόσμο που μάχεται για το αύριο με συναγωνιστές Ανθρώπους ατόφιους και ακέραιους αδιακρίτως κομματικής πεποίθησης, στέλνοντας στο "καλάθι" υποκείμενα, δολοπλόκους και υστερόβουλους νάρκισσους. Κόσμο - Συν-ΠΟΛΙΤΕΣ που κρατάμε επαφές (αλλά όχι τηλεφωνικά και όχι μέσω messengers).


Δεν είμαι άγιος. Έχω κάνει και λάθη ως Άνθρωπος που είμαι, όμως όχι τέτοια που να διαλύουν και να ζημιώνουν τον Κοινωνικό ιστό και να στρέφονται κατά του Τόπου και της Πατρίδας μου.

 

Υγ. Ίσως στο βιογραφικό μου να πρόσθετα και το ότι, ενώ είμαι γόνος και βαφτιστήρι επιφανών ανθρώπων, 3 φορές αρνήθηκα να μπω στο Δημόσιο μέσω εκείνων.

 

Κι έτσι θα συνεχίσω !


Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου