Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

Νότης Μαριάς : ααα Γιώργο, αυτή είναι μεγάλη συζήτηση και δε γίνεται στο πόδι

Ήταν παραμονές πρωτοχρονιάς του 2017 όταν μια ομάδα Μηχανικών μου έκανε την Τιμή να με καλέσει σε συνάντηση που είχε μαζί σου Νότη. Η συνάντηση έγινε στο γραφείο σου στο πλάι του λόφου του Λυκαβηττού. 

Αφού οι Μηχανικοί σου εξέθεσαν τους προβληματισμούς τους και ήλθε η σειρά μου να μιλήσω, σου θύμισα ποιος είμαι, πως προέρχομαι από την Attica bank και σου είπα ότι έχω να σου παραδώσω "κάτι" που είχα καταθέσει σε ΣΔΟΕ, στην Οικονομική Αστυνομία και στην Οικονομική Εισαγγελία, αλλά, εκείνη η τελευταία, το "έθαψε" με τον χαρακτηρισμό "αγνώστου δράστου".

Αφού σου έδωσα ένα set εγγράφων, μου είπες θα το κοιτάξεις εκτενώς και θα
επικοινωνήσουμε κατοπινά. Μετά αποχωρήσαμε με τους Μηχανικούς χαιρετώντας 'σε, ακούγοντας που μου είπες : "θα επικοινωνήσουμε".  (*)

Είχε μπει λοιπόν το 2017 και ήλθαμε (μαζί με την ίδια ομάδα των Μηχανικών) στην κοπή της πίτας που παράθεσες στο ξενοδοχείο Τιτάνια, στον ημιώροφο, επί τη ευκαιρία της ίδρυσης του νέου πολιτικού σου συνδυασμού. 

Πριν ξεκινήσει η εκδήλωση, είχα την φαεινή ιδέα να έλθω να σε πλησιάσω με το καθυστερημένο "έμπα" σου στον χώρο και να σε ρωτήσω : (Γ.Κ. : Γιώργος Θ. Κανελλάκης, Ν.Μ. : Νότης Μαριάς)
Γ.Κ. Νότη γεια χαρά, θα επιτρέψεις μετά την ομιλία σου ερωτήσεις ;
Ν.Μ. Είναι πολύς ο κόσμος (σ.σ. είμαστε περί τους 230-260) και αν γίνει έτσι, δε θα τελειώσουμε ποτέ ... 
Γ.Κ. Τότε, να σε ρωτήσω κάτι στο πόδι. Ευρωπαϊκή Ένωση ή Αυτεξούσια Ελληνική Δημοκρατία ; Euro ή Εθνικό Ελληνικό νόμισμα ;
Ν.Μ. Ααα Γιώργο, αυτή είναι μεγάλη συζήτηση και δε γίνεται στο πόδι.
Γ.Κ. Άστο Νότη. Μου απάντησες ήδη ... 

Ήπια το Γαλλικό μου καφεδάκι ακούγοντας τον δημοσιογράφο υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων που είχες για να σε προλογίσει και αποχώρησα ησύχως, αφού κάναμε 5 συζητήσεις με τους παρακαθήμενους μου για όσα διημείφθησαν προ ολίγων λεπτών. 

Δε θα ξεχάσω την ρήση ενός εξ αυτών : "Γιώργο περίμενες να εναντιωθεί στο ... χέρι που το ταΐζει (σ.σ. ευρωκοινοβούλιο) και κατ΄ επέκταση στην Ε.Ε. και στο euro ;" Απάντησα κάτι "γαλλικό" για την όλη υπόθεση και αποχώρησα μιας και δεν είχε γίνει αντιληπτό ότι τους ταίζει ο Ελληνισμός και όχι η Ναζιστική Ευρωπαϊκή Ένωση ! 

Την επόμενη μέρα, ενημέρωσα συναγωνιστές και φίλους για τις απόψεις του "ευρωπαϊστή" Νότη Μαριά. Εντάξει, ... άκουσα ξανά -από μερικούς- τα  ... γνωστά "εξ αμάξης" :  "Μην είσαι διασπαστικός, αντιδραστικός, αυστηρός, άσε να δούμε που το πάει, δεν έχουμε άλλους για να βάλουμε εμπρός (σ.σ. είπε ένας προσωπολάτρης), μην συμπεριφέρεσαι ως αναρχικός", και πολλά άλλα τετριμμένα ... καλούδια ... 

Ήλθε και έδεσε μόνο του το γλυκό

Πέρασαν λίγοι μήνες και, διά δελτίου τύπου του Νότη Μαριά, ήλθε και το επιστέγασμα της άρνησής του για να μου απαντήσει στα αυτονόητα, τότε, στην κοπή της πίτας του. 

Το πλήρες ΦΙΛΟΕΥΡΩΠΑΪΚΟ Δελτίο Τύπου του είναι εδώ : Νότης Μαριάς ΔΤ Ανάκτηση εθνικής νομισματικής κυριαρχίας εντός ευρώ.

Δε μπόρεσα να μη σκεφτώ : "Νότη δε χρειαζόμαστε άλλον έναν ευρωπαιστή. Έλληνες πολιτικούς, ΝΑΙ. ... Ευρωπαϊστές όμως έχουμε ήδη έναν σκασμό και τα χαίρια τους τα βλέπουμε κάθε μέρα μέσα στην ανεργία, στην ανέχεια και στον ζόφο του Ελληνισμού και της Ελλάδος". 

Δεν άντεξα άλλο την επιβεβαίωση και το το έστειλα στους συναγωνιστές που είχα μιλήσει λίγο καιρό πιο πριν. Ναι, απόλαυσα για άλλη μια φορά την επιβεβαίωση του ότι, αυστηρός στις κρίσεις μου μπορεί να είμαι. Άδικος όμως και απρόσεκτος δεν είμαι, στα εξόφθαλμα θέματα (**).

Νότη μη γελιέσαι, τις Γερμανικές αποζημιώσεις και τα Γερμανικά κλεμμένα ΔΕΝ μπορείς να τα απαιτήσεις εντός της Ναζιστικής Ε.Ε. Το ξέρεις καλά και το ξέρουμε. Όπως ξέρουμε πλέον και τα μισθά που πέφτουν από το ευρωκΥνοβούλιο. Μήνα - μήνα !

Σημειώσεις :
* Ο καιρός πέρναγε και τηλέφωνο δεν ακούστηκε. Όπως δεν έχει ακουστεί μέχρι και σήμερα. 
Το μόνο τηλέφωνο που δέχθηκα από μέρους σου Νότη, ήταν πρόσφατα προ -περίπου- 2 - 3 μηνών, από μια συνεργάτρια σου που με ρώτησε : "θεωρείτε ότι λείπει κάτι από το κόμμα μας ;"
Και απάντησα : με one man show, κόμμα δεν γίνεται. Ούτε με το "δεν άκουσα, δε ξέρω, δεν είδα". 
Συνεχίζοντας, την ρώτησα : είδε ο Νότης ότι του είχα αφήσει ; Εκείνη, αφού ξεροκατάπιε, μου είπε πως δε γνωρίζει και θα επανέλθει. Και δεν επανήλθε.
 
** Ξέρω. Θα μου πεις : ρε συ έκανες "λάθος" και μίλησες και με τους :
Αλέξη Μητρόπουλο (βλέπε εδώ https://gkanellakis.blogspot.gr/2017/07/A-Mitropoulos-sorry.html
Παύλο Χαϊκάλη (βλέπε εδώ https://gkanellakis.blogspot.gr/2017/10/pavlos-xaikalis.html
Κώστα Βαξεβάνη (βλέπε εδώ : https://gkanellakis.blogspot.gr/2017/01/Veksevani-whats-up-doc.html). Πολλά λάθη δε κάνεις ;

Η απάντηση είναι ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ όμως φίλε μου. Μιλώ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ και για όλα, αλλά δε προσεταιρίζομαι κανέναν που δε του πρέπει. 

Γιώργος Θ. Κανελλάκης στο tag Ξεκάθαρα πλέον
 
Υ.γ. Νότη, αν δεν ήσουν ευρωβουλευτής, τι μισθό θα είχες από το Πανεπιστήμιο που δίδασκες ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου