Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Ανακοίνωση του Προέδρου της Ένωσης Δικαστών. Εις την μνήμη των προγόνων μου.

Αναρτώ την Θέση του Προέδρου της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων που δημοσίευσε χθες, στη μνήμη του πατρός μου Θεοδώρου (Λούλη) που, το 1990 έχοντας διαβάσει ΜΟΝΟ τους "κανονισμούς" της τότε ΕΟΚ (νυν Ε.Ε.) για την "συνθήκη Μάαστριχτ", (σημ : ο "κανονισμός" είχε εκδοθεί ως ένθετο στην τότε εφημερίδα Ελευθεροτυπία") μου τα είχε πει ΟΛΑ όσα συμβαίνουν σήμερα, έχοντας απέναντί Του έναν νεαρό τότε ΗΛΙΘΙΟ ! Εμένα που του βλοσυρά αντιπαράθετα τις παιδαριώδεις "γνώσεις & απόψεις" μου !

Χριστόφορος Σεβαστίδης Πρόεδρος Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων
 
Εμένα του ΗΛΙΘΙΟΥ που του έλεγα : "πατέρα υπάρχουν Νόμοι, Σύνταγμα και Κανόνες που δεν θα επιτρέψουν να συμβούν όσα προβλέπεις". Το 1991 πέθανε κι έτσι, σήμερα δε μπορώ να του πω ένα τεράστιο ΣΥΓΝΩΜΗ.
 
Όσο κι αν θα φανεί παράδοξο, η συνομιλία εκείνη είχε ηχογραφηθεί από τον αδελφό του πατέρα μου, τον Σωτήρη, σ' ένα κασετόφωνο της εποχής και κάποια στιγμή που θα εγώ θα κρίνω ως κατάλληλη θα την αναρτήσω. Συνομιλία που δεν αφορούσε μόνο τα επερχόμενα αλλά και πρόσωπα. Διάφορα πρόσωπα που ακόμη και σήμερα αποτελούν "αιχμή"

----------------

"Η περίοδος της πανδημίας –εποχή σκληρής δοκιμασίας για την ανθρωπότητα- κρύβει τον κίνδυνο μιας μόνιμης διολίσθησης στο δίκαιο της ανάγκης, μιας υποταγής στην αρχή ex facto oritur ius, της οριστικής υποχώρησης από συλλογικές κατακτήσεις δύο αιώνων, μιας οικειοθελούς και μοιρολατρικής παραίτησης του κυρίαρχου Λαού από τα δικαιώματά του".

Το πλήρες κείμενο της Ανακοίνωσης του κ. Προέδρου βρίσκεται στο : Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων. Χριστόφορος Σεβαστίδης. Πρόεδρος Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων.
 
 
Με την ευκαιρία της παρούσης, αναρτώ 4 γενιές που καμία από αυτές δεν αισθάνθηκε πως είχε το δικαίωμα να ολιγωρήσει 
  
Θεόδωρος Γεωργίου Κανελλάκης
Γεώργιος Θεόδωρου Κανελλάκης (Α)

Θεόδωρος (Λούλης) Γεωργίου Κανελλάκης

Γεώργιος Θεόδωρου Κανελλάκης (Β)


 Κάποια στιγμή όταν θα εκφραστούν ελεύθερα και όσοι συμμετέχουν με ψευδώνυμα ή με αρχικά των ονοματεπωνύμων τους σ' αυτό το blog που έχει την απήχηση που έχει (μέχρι και στον Λευκό Οίκο και διάφορες καίριες Υπηρεσίες της Ευρώπης και της Ασίας), τότε θα διαπιστώστε πολλά.
 
 Καλές γιορτές, χωρίς φόβο, χωρίς πάθη, χωρίς μισεμούς, αλλά συνάμα με αδυσώπητη μνήμη και επιθυμία για τιμωρία κάθε απατεώνα και παλιανθρώπου που έπεσε στους δρόμους μας ...
 
Στους δρόμους της κάποτε ανέμελης αλλά αγνής Κοινωνίας.
 
 
Γ.Θ.Κ. (Β)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου