Παρασκευή 6 Αυγούστου 2021

Φιλαράκο δεν έμαθες ότι νταβατζιλίκια και νταήδες δε σηκώνω ; Πρόσεξε καλά, θεώρησε με άφιλο, αλλά πρόσεξε.

 

Λυπάμαι, μπέσα στο λέω, που αναγκάζομαι να στο κάνω ΚΑΙ εγγράφως. 

Στα είχα πει και πέρυσι όμως τελικά κατάλαβες όσα ήθελες να καταλάβεις. 

Στο γράφω πλέον διότι θεώρησε την παρούσα υπενθύμιση ως το τελευταίο μετέωρο βήμα σου, προς το χάος. Διότι ο δρόμος που βαδίζεις για τους δικούς σου λόγους, οδεύει προς το χάος. 

 

Και δε θα σεβαστώ "φιλίες", συγγένειες, γνωριμίες, γειτνιάσεις και

γενικά τίποτα αφού, από τη μία πλευρά είναι το Κοινό Καλό που υπερασπιζόμαστε και από την άλλη το προσωπικό, υστερόβουλο και εγκληματικό συμφέρον ατόμων που καλύπτεις ! Και το τραγικότερο ; Το κάνεις ΜΟΝΟ εσύ (κι ένα μπατσάκι) αφού όλοι οι άλλοι τους θεωρούν καθάρματα.


Νταήδες και νταβατζήδες δεν ανέχομαι, δεν έχω το παραμικρό για να εκβιάζομαι, και κυρίως δεν πήγα ποτέ να δημιουργήσω (όπως εσύ) την "ιδιόκτητη αυλή" μου.

Δεν έχω κόμπλεξ, δεν εξαγοράζομαι, δεν παύω να νιώθω ευγνωμοσύνη όταν πρέπει, αλλά ταυτόχρονα δεν θεωρώ το "τίμημα" ως εξαγορά μου, παρά μόνο ως βοήθεια για την οποία ευχαριστώ, ευγνωμονώ ΚΑΙ θα ξεπληρώσω στο ακέραιο. Τίποτα άλλο !


Για το τέλος, ναι ! Όλα έχουν πάρει την πορεία τους. Κι όχι σε διάτρητους "ελεγκτές".

 

Και πρόσεξε καλά ! Πολύ καλά θα έλεγα ! μην ονομαστείς ΚΑΙ ΕΣΥ ως ηθικός αυτουργός σε κάθε περίπτωση δολιοφθοράς, ζημίας, εγκλήματος κατά όσων μου ανήκουν, μιας και καλύπτεις, ενθαρρύνεις ίσως, εγκλήματα. 

Και ναι ! Σε ενημερώνω ότι πολλοί σε θεωρούν ως την πηγή του κακού, αφού προσφέρεις απλόχερη υποστήριξη.


Επαναλαμβάνω πως, μπέσα ελπίζω να πιάσεις όσα σου λέω και να σκεφτείς ότι ο δρόμος της κακίας που ακολουθείς και υπηρετείς εδώ και καιρό, έχει ΜΟΝΟ μια κατάληξη, αντιλαμβανόμενος ότι αντιμετώπισες προβλήματα από αλήτες μεν, μετατρεπόμενος δε, και γενόμενος σαν αυτούς.



Γιώργος Θ. Κανελλάκης, φίλε μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου