Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Επειδή οι άτιμοι, οι αλήτες, οι εγκληματίες, οι παρακρατικοί και οι δειλοί κρύβονται σε ιερατεία και σε πολιτικούς σχηματισμούς ...

... θα καταγράψω εν συντομία ή εκτενώς όσα έχω κάνει αφιλοκερδώς στη ζωή μου για τον Τόπο μου, για την Πατρίδα μου και για την Κοινωνία. Είτε μόνος μου, είτε με συμπολίτες μας.

 


Ότι έκανα το έκανα (και θα το κάνω !) πιστεύοντας στη Νομιμότητα, στο Σύνταγμα, στην Ισονομία, στην Ευνομία, στην Ενεργή Κοινωνία και κυρίως στην Δικαιοσύνη της Φύσης και του Θεού.


Το σύνολο των ενεργειών μου, ευοδώθηκε και στέφθηκε με επιτυχία, εγείροντας

συνειδήσεις τρίτων που σε κάποια χρονική στιγμή σιχάθηκαν το "βόλεμα και την δειλία" ακόμη και των οικείων τους, ωθώντας τους δειλούς και τα τρωκτικά να χαθούν στα λαγούμια τους.


Συνεχίζεται


Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου