Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Σε εμένα οι απειλές και οι απόπειρες εξαγοράς της σιωπής μου δεν πιάνουν τόπο

Αυτό ως προεόρτιο πριν αρχίσουν οι αδιάψευστοι μάρτυρες και ηχητικά.

 



Εμένα -μόνιμα συμμορίτη- το όνομά μου είναι Γιώργος Κανελλάκης του Θεοδώρου. 

Διαχρονικά οι απόπειρες εκφοβισμού μου, οι απόπειρες εκβίασης μαρτύρων και συναγωνιστών μου καθώς και απόπειρες εξαγοράς μου (κουβέντα συνεργάτη σας : πες τους ένα χρηματικό νούμερο για να σταματήσουν όλα εδώ),

έστω κι αν το λέτε "απόπειρα συμβιβασμού", δεν πιάνουν τόπο

 

Οι Αρχές μου και η Αξιοπρέπεια μας δεν έχουν νούμερο.

Σου το είχα πει συμμορίτη. Όπως έκανες τους δικούς σου να έχουν ΗΔΗ βαριές καταδίκες σε βάρος τους, έτσι θα ακολουθήσεις κι εσύ. Μόνο που εσύ θα πας ΚΑΙ για σύσταση, οργάνωση και διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης.

 

Αντί να ζητήστε όλοι σας ένα συγνώμη, συνεχίζεις με απειλές, τραμπουκισμό και μπαμπεσιά να σε καλύψουν ;


Κάνε κράτει και θα δεις πόσα και ποιοι σας καταμαρτυρούν. Η σπορά τρομοκρατίας σας και η σαπίλα σας, σε ολόκληρη την περιοχή, τελείωσε !

Θα στο πουν και οι ... αρχές που σου έδιναν προστασία ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου