Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

Έχουμε υψηλές προσδοκίες. Αλλά, τελικά, όχι απ' όλους. Μπανανόφλουδες δεν πατάμε. Κι αυτό θα το δείξει ο χρόνος.

Διότι κάποιοι θεώρησαν την καλή σχέση, ως δουλεία, την ευγένεια ως υποταγή και τον αγώνα ως καπρίτσιο.


Ο καιρός της λύπης, του … φιλότιμου και του πατήματος της μπανανόφλουδας έχει τελειώσει εδώ και χρόνια. Τώρα ο καθένας θα πάρει ότι του αξίζει.
 
Κωστό...... & Γ. Θ. Κανελλάκης




Οι άνθρωποι λένε ότι έχω χάσει το μυαλό μουπώς θα μπορούσα να το αφήσω πίσω, να πέσει κάτω, να κάνω πως δε βλέπω
αφού το παρελθόν είναι ο δάσκαλός μου
ελπίζω για το μέλλον, διότι είμαστε πιστοί




όχι δεν μπορώ να μείνω όταν δεν είναι τίποτα καλό
τα χρώματα της ζωής μου, κάποιοι τα παρεξήγησαν
και παρ' ότι σ' αυτούς τους δρόμους είμαστε μόνοι μας
ξέρω ότι βρήκα ένα μέρος για να το πω, σπίτι

διότι έχω μεγάλες ελπίδες,
μην με απογοητεύσεις
γιατί έχω μεγάλες ελπίδες,
με κρατάω γερό, δυνατό
έχω μεγάλες ελπίδες

αυτό θα λειτουργήσει καλά
κι αυτό θα το δείξει μόνο ο χρόνος

6 το πρωί δεν κοιμάμαι
βλέποντας το ηλιοβασίλεμα και την ανατολή να συναντιούνται
και είναι καθαρό αυτό που νιώθω
όσο περισσότερο το αναζητώ
το βαθύτερο, το νόημα
 
ακολούθησα το μονοπάτι, όπου οδηγεί
άφησα πίσω ό,τι δε χρειάζομαι
μίλια από όπου γεννήθηκα
αλλά ξέρω ότι είμαι στο μέρος που ανήκω

διότι έχω
μεγάλες ελπίδες, μην με απογοητεύσεις
μεγάλες ελπίδες, σηκώνομαι τώρα
μεγάλες ελπίδες, μην με απογοητεύσεις
αυτό θα λειτουργήσει καλά
κι αυτό θα το δείξει μόνο ο χρόνος

ψηλά σαν τον ουρανό
χαμηλά στο έδαφος
ήμουν επάνω και έπεσα κάτω
και ξέρω, και ξέρω
χανόμαστε, μέχρι να βρεθούμε

διότι έχω
μεγάλες ελπίδες, μην με απογοητεύσεις
μεγάλες ελπίδες, με σηκώνω τώρα
αυτό θα λειτουργήσει καλά
κι αυτό θα το δείξει μόνο ο χρόνος

------------------
Στοίχοι - lyrics Man Called Shadow feat. Anduze - High Hopes
 
People say i'm out of my mind
how could i just leave it behind
if the past is my teacher
hope for the future why we're believers

no i can't stay when ain't nothing good
red white and blue got me misunderstood
on these streets all alone
but i know i found a place to call home

cause i got high hopes,
don't let me down
cause i got high hopes,
keeping me sound
i got high hopes
this will work out well
guess only time will tell


6 in the morning
i ain't got no sleep
watching the sunset and the sunrise meet
and it's pure what i'm feeling
the more i seek it the deeper, the meaning

follow the path wherever it leads
left behind whatever i don't need
miles from where i was born
but i know i'm in the place i belong

cause i got
high hopes, don't let me down
high hopes, lifting me now
high hopes, don't let me down
this will work out well
guess only time will tell

high as the sky
low aw the ground
i been up and i been down
and i know, and i know
we get lost
unbtil we are found

high hopes, don't let me down
high hopes, lifting me now
this will work out well
guess only, time will tell


Written by: Quasamodo, Leo Tasios, & Anduze
Lyrics/Vocals: Anduze
Produced by: Dimitris Nassios (Quasamodo)
Drums production, bass and mellotron: Quasamodo
Guitars, bouzouki: Leo Tasios
Bouzouki: Alex Sid
Mastered by Pete Maher/Topfloor Music


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου