Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022

T1-09. Χρήστο Μάραντε, ήθελα, μετά τη θανή σου, να ζήσεις για 2-3 λεπτά ακόμη, μήπως και μετανιώσεις. Όμως έμαθα νέα, που ...

Η αυλαία με τον Μάραντο. Όχι με τους άλλους.
Το κατωτέρω αποτελεί περιγραφή ιστορικών
γεγονότων και τίποτα περισσότερο.

 


 

Πρόλογος. Κώδικας Αξιών και Αρχών :

Όσα χρόνια ήμουν σε γυμναστήρια, διδάχθηκα στα πλαίσια του αρχαιοελληνικού "ευ αγωνίζεσθαι", όταν καταφέρνω να κερδίσω πτώση του αντιπάλου, να γυρίζω την πλάτη μου γονυπετώς, μέχρι ο αντίπαλος να σηκωθεί ξανά, έτσι ώστε να ΜΗΝ αισθανθώ αλαζονεία και έπαρση για το κατόρθωμά μου ή/και κακώς εννοούμενη λύπη για εκείνον που έχασε. Μετά, υποκλινόμουν ως διέταζε ο Ιαπωνικός κώδικας (Bushido code), μέχρι που φεύγαμε από τον αγωνιστικό χώρο (το tatami ή την παλαίστρα).

 

Κυρίως θέμα. Οι ενέργειές μου : 


Θα περίμενες ποτέ Χρήστο ότι, ΕΓΩ, ο κυριολεκτικά θανατικά από εσένα κυνηγημένος, θα τιμούσα τον θάνατό (σου), ενημερώνοντας ασχολίαστα παλιούς σου δικηγόρους, επίσης αποπεμφθέντες συναδέλφους σου - συνεργάτες σου της τ. διοίκησης της Attica bank ; 

Θα περίμενες ότι θα ενημέρωνα το σύλλογο εργαζομένων της τράπεζας Αττικής καθώς και κομματικούς φίλους σου και συνεργάτες σου από τη Ν. Φιλαδέλφεια ;

Θα περίμενες ποτέ ότι με το "αίμα σου" θα πηγαίναμε το ίδιο βράδυ που μάθαμε τη θανή σου σε εκκλησία, λέγοντας στο αίμα σου : "βάλε του ένα κεράκι, στο εκκλησάκι που βαφτίστηκα προ 56 ετών" ;

Και μη νομίζεις. Δεν πρωτοτύπησα αφού, προ μερικών ετών, σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας παιδιού ενός επίσης διώκτη μου, είπα σε κοινό γνωστό μας "αν χρειαστεί αίμα,

ενημέρωσε με για να πάω να δώσω, χωρίς να πεις τίποτα σε κανέναν", συμπληρώνοντας "δεν έχω κάτι περισσότερο να προσφέρω". Παιδιού που έφυγε κι αυτό, 6 μήνες μετά την έναρξη "του κυνηγιού" μου, από τον πατέρα του ...


Αυτά Χρήστο (και λοιποί), διότι αυτός είμαι και μου αρέσω όπως είμαι και δεν με αλλάζω ! Και γι αυτά ήθελα, αν γινόταν, έστω για 2 ώρες να "επέστρεφες", μήπως και μετάνιωνες για τις τερατουργηματικού χαρακτήρα και μεγέθους, πράξεις σου.


Επίλογος. "Όμως έμαθα νέα που δεν με/μας έριξαν από τα σύννεφα" :

Όμως Χρήστο, έκανες σημεία και τέρατα, για τα οποία υπεύθυνη δεν ήταν μόνο η μανιοκατάθλιψη και ο διπολισμός. Δεν ήταν η στιγμή. Δεν ήταν η κακιά ώρα. 

Ήταν : το ποιόν του ανδρός ... Και αποδείχθηκε με τα κατοπινά ...

Εκείνο το ποιόν που εκμεταλλεύτηκαν δεόντως απατεώνες, κλέφτες, λαμόγια, επίορκοι ... δικαστές και φονιάδες του Ελληνισμού, στην κρατική Attica bank και στους κρατικούς ... μηχανισμούς.

Και το απέδειξες δεόντως Χρήστο όταν έφαγες - εξαφάνισες σβέλτα σε τζόγο παραγώγων περί τα 800 χιλιάρικα € όταν μετέγραψες το ΙΧ σου σε φίλο σου έμπορο της αγοράς, την ίδια ώρα που άφησες το ΙΧ χωρίς ασφάλεια, προκάλεσες ατύχημα, πήρες από το φίλο σου αυτόν κάποιο ποσό, ΚΑΙ, α) δεν ασφάλισες έστω κατοπινά το ΙΧ, δεν β) επέστρεψες τα δανεικά ! Ακόμη και όταν έφαγες - εξαφάνισες σε τζόγο ότι δικαιωματικά ανήκε στο αίμα σου ! Το αίμα σου που είπε μόνο μια κουβέντα : "απογοητεύτηκα" !

Και το απέδειξες δυστυχώς, όταν οι στενότατοι σου συγγενείς με κάλεσαν στην κηδεία σου. Και στο οικογενειακό τους/σας σπίτι μάλιστα, αισθανόμενοι μύριες τύψεις για τα ... έργα σου σε βάρος μου. Σε βάρος μας. Σε βάρος και του αίματός μου ! (μαζί με την Σαλεμή σας, τον Άννινό σας, τον Δαυίδ σας, τον Μαμαλούγκα σας, τον Γαμβρίλη σας, τον Μαντζουράνη σας και τους λοιπούς σας) ! 

Και το απέδειξες με την πρόσφατη "μεταβίβαση" του ΙΧ σου που ΕΣΥ χρησιμοποιούσες ακόμη, προκαλώντας ενώ ήταν ανασφάλιστο το όχημα, ατύχημα και αφήνοντας τις ευθύνες στον ... "ιδιοκτήτη" του ΙΧ ... 

Και με πάμπολλα άλλα ! Σύγχρονα. Πρόσφατα !


Τέλος με εσένα ;

Ως οντότητα, σαφώς και ναι αφού -δυστυχώς για τη βούλησή μου- θα λογοδοτείς αενάως μόνο στον Δημιουργό.

Τέλος με τα κουμάσια ;

Όχι ! Ούτε στο πιο τρελό τους όνειρο δεν θα συμβεί ! 

Τα καλύτερα έρχονται.



Μη μετανιώνοντας ούτε για μια μέρα, πράξη και ενέργεια της ζωής μου, στο κατόπι όσων τους πρέπει μέχρι να ανατείλει ο ήλιος από τη Δύση, ή μέχρι την πλήρη Δικαίωση και Αποκατάστασή μου, 

 

Γιώργος

 

Υγ. Σε όσους έχουν Τιμή και Αρχές  στη ζωή τους, θα είναι σαφής ο λόγος που δεν ασχολήθηκα τόσο με τη θανή του Γιάννη Λάχανου (ενορχηστρωτή της διάλυσής μου/μας και γενικό δ/ντή νομικής υπηρεσίας της Attica bank), όταν πέθανε 7 μήνες μετά την κατάθεση -τότε- νέας συστοιχίας μηνύσεων και αγωγών σε βάρος μου.

Για τους υπόλοιπους που δεν έχουν αντίληψη και Αρχές, -απλώς- αδιαφορώ παντελώς.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου