Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022

T1-06c Φωτεινή Μπιτσιαρά του fund Θεά Άρτεμις, ο πανδαμάτωρ χρόνος σε άφησε ανέγγιχτη

Σε συνέχεια του T1-06b Η δικιά μας, η "αττικάνα" (*) Φωτεινή Μπιτσιαρά, κορυφαία στο fund Θεά Άρτεμις είπα Φωτεινή μου, να σου στείλω μια φωτογραφία από τα παλιά. Τόσο διότι είμαστε συμπατριώτες (εκ Τριπόλεως) όσο και καλοί συνάδελφοι (αν δεν κάνω λάθος ...)

Από τότε που εργαζόμαστε πλάι - πλάι στην περιφερειακή διεύθυνση Ν. Ελλάδος και Νήσων της Attica bank (ή όπως στον διάβολο την έλεγαν), όπου διευθυντής ήταν ο Λεωνίδας Μελίδης. 

 

Όμως δεν έχω στη διάθεσή μου τηλέφωνό σου, mail, telegram, line κλπ κι έτσι στη παραθέτω εδώ. Πιστεύω πως όλο και κάποιο "παιδί" θα σε ενημερώσει 😊

 

Φωτεινή Μπιτσιαρά 2019 ως fund-άρχης και 2007 ως υπάλληλος της περιφερειακής της attica bank

 

Θυμάσαι Φωτεινή ; Τότε, την 24-7-2007 που ο Λεωνίδας, την προηγούμενη μέρα, μας κάλεσε όλους και μας είπε : επειδή έχουμε πολύ δουλειά, την επόμενη (την 24-7-2007) θα έπρεπε να πάμε στο γραφείο στις 6 το χάραμα. (σ.σ. Λεώ, το ύφος σου είχε και γαμώ τις πλάκες, τότε).

Τότε που μένοντας μόνος μου μαζί του, του είπα : Λεωνίδα είσαι μεγάλη φάτσα. Ωραίο το

καψόνι σου και οι "ασκήσεις πειθαρχίας", αλλά δεν θα το ακολουθήσω. Όχι μόνο δεν έχουμε όγκο δουλειάς, αλλά αντιθέτως, όποιος σημαντικός φάκελος υπάρχει, κωλοβαράει σε μια γωνιά μιας και κανείς τους δεν τον αγγίζει...

 Και μου χαμογέλασε ο Λεωνίδας απαντώντας μου : ρε συ το έπιασες. Μην έλθεις αύριο από το χάραμα.  

 

Όμως ήλθα στο γραφείο στις 7 και αν θυμάμαι καλά, πήρα στα χέρια μου για έλεγχο και εισήγηση το φάκελο Κόκκαλης (intacom, intralot, intrakat, intrasoft, intracom defence κλπ κλπ) ...

 

Τέως γενικέ διευθυντή της attica bank Γιάννη Ιωαννίδη, καλά τα λέω ;

 

Υγ. 1 Λεωνίδα Μελίδη, εξακολουθώ να πιστεύω πως ήσουν άνθρωπος αγαθών προθέσεων. Μπέσα. Όμως έκανες μαλακία και με απέτρεψες από το να παραιτηθώ από το τριμπούρδελο της ελληνικής ... τραπεζικής.

Υγ 2. Φωτεινή, στο πελατολόγειό σας, εκεί στο θεάρεστο fund της Θεάς Άρτεμις, έχετε και εκείνο το δανειάκι των 126 εκατομμυρίων euro του Καλογρίτσα ;

 

Συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου