Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022

Χαααχαχα ...ναι, αλλά όταν τα έλεγα εγώ, προ 15ετίας, ήμουν συκοφάντης ε ;

 Ελένη Βρεττού, για ρώτα "τους παλιούς" για εμένα. Για ρώτα, πόσες επιστολές μου για διασπάθιση Δημόσιου χρήματος υπάρχουν στον φάκελο μου ; Πόσες φορές ΕΓΓΡΑΦΩΣ και ΕΠΩΝΥΜΩΣ ! ΠΡΙΝ ΑΠΟΛΥΘΩ και ενόσω έτρωγα στο κεφάλι 13 μεταθέσεις μέσα σε 15 μήνες, έθιγα, τόνιζα και εναντιώθηκα σε λαμογοχορηγήσεις ;


Για ρώτα Ελενάκι τον Στουρνάρα της ΤτΕ, πόσες επιστολές έστειλα στην τράπεζα της Ελλάδος και εκείνη μου απαντούσε εγγράφως "ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε, αλλά δεν είναι θέμα αρμοδιότητάς μας" ; Για ρώτα Ελένη τι έγραφα στις καταγγελίες μου σε Οικονομική Αστυνομία, Οικονομική Εισαγγελία  και στον τότε ΣΔΟΕ για τις απάτες διασπάθισης Δημόσιου χρήματος ; για τους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ εκεί μέσα.

 

Ελενάκι, για ρώτα τα κοράκια του ... fund Θεά Άρτεμις και της εισπρακτικής της, πόσο

έντονα κτύπαγα το ότι έλεγα ότι ήταν ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ και μισή ; Για ρώτα Ελένη, για ποιο λόγο πήγα 123 φορές στα δικαστήρια ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της τράπεζας Αττικής ;

Ελένη, είχα άδικο, έλεγα ψέματα, όταν διατυμπάνιζα παντού ότι η απάτη στην τράπεζα Κρήτης, ωχριά εμπρός σε εκείνη της Attica bank

Εσύ πως τα βλέπεις τα πράγματα ; 


Ελένη, ξέρεις πως κάποια στιγμή, αφού με κτύπησε με το ΙΧ του ένα μεγαλοστέλεχος της τράπεζας, μετά από κάποιο καιρό, έλλειπαν 3 από τα 5 μπουλόνια του εμπρός δεξιού τροχού του ΙΧ μου ; Ξέρεις πόσες φορές πέρασα από ανακρίσεις σε ΓΑΔΑ, για να με φοβερίσουν αληταράδες επίορκοι μπάτσοι ;

 

Γιώργος Θ. Κανελλάκης

 

Διαβάστε το : Bankingnews : Το σκάνδαλο Folli Follie ωχριά εμπρός στην μεγάλη απάτη της Attica bank – Πως η τράπεζα έστησε την μεγαλύτερη κομπίνα και η ομερτά 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου