Επίσης θα μπορούσα να αναφερθώ και σε πασιφανή ναρκισσισμό (ο οποίος ιατρικά αποτελεί ψυχική πάθηση) ορισμένων άλλων που προωθούν τη ζωή στην Ολλανδία και αλλαχόύ, όμως είναι βαρετό και δεν θα το κάνω διότι ο σκοπός είναι πολύ μεγαλύτερος από κρίσεις, σχόλια, από ανόητα likes και ψηφιακές αντιδράσεις αγάπης και
θαυμασμού ατόμων που μένουν μόνο στις αντιδράσεις του καναπέ και του πληκτρολογίου.
Θα μπορούσα να σκεφτώ ότι έχετε κουραστεί αφού γνωρίζω από ψυχική κόπωση όσο λίγοι άλλοι μιας και προσωπικά έχοντας περάσει τα πάνδεινα από ένα τραπεζικό τέρας (την Attica bank), από ένα Ίδρυμα (το ίδρυμα Τσάκαλου) που με τις μηνύσεις και τις αγωγές τους με έσερναν επί σειρά ετών στο εδώλιο του κατηγορουμένου, σύρσιμο που είχε ατυχές γι αυτούς δικαστικό αποτέλεσμα. Όπως πέρασα τα πάνδεινα και από αστυνομικές αυθαιρεσίες, από κρατικές εθελοτυφλούσες μονάδες (ΤτΕ, ΣΔΟΕ και ... δικαστές).
Θα μπορούσα επίσης να σκεφτώ ότι αντιμετωπίσατε κινδύνους όπως εκείνη η εισβολή 6 αληταράδων εγκληματιών στο σπίτι μου προ περίπου 4 ετών. Θα μπορούσα να σκεφτώ ότι άθελά σας εμπλακήκατε σε δόλιες και σάπιες καταστάσεις, όπως εκείνη που αντιμετώπισα προ 25 ετών με το Παραδικαστικό Πειραιά όπου, ενώ κατήγγειλα στο κράτος αληθή γεγονότα, οι ... δικαστές επιχειρούσαν να με τσακίσουν μόνο και μόνο για να συγκαλύψουν τους διπλανούς τους δικαστές και γραμματείς, στα δικαστήρια Πειραιά.
Εξ όσων όμως γνωρίζω, τίποτα απ' όλα αυτά δεν συνέβη σε εσάς. Άρα, ίσως να είμαι πολύ επιεικής (*) όταν αρχικά αναφέρω πως "θέλω να πιστεύω ότι βιαστήκατε".
Όπως και να έχει, στο καλό και να (μη) μας γράφετε σε όσους συνεχίζουμε με ΕΛΠΙΔΑ. Μπορείτε κάλλιστα να επαναπαυτείτε στις ... δόξες που σας προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τίποτ' άλλο καθόσον για τόσα είσαστε πλασμένοι, τόσα ... κάνετε.
Upd. * η "προσέλκυση" κάθε γνωστού τρολ και οπαδού των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Τσίπρα στα προφίλ σας, επιβεβαιώνει ότι όντως ήμουν πολύ επιεικής στην αρχική για εσάς κρίση μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου