Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Attica bank, στην 3η ειδοποίηση τι θα γίνει ;

Θα με εκτελέσεις ; 

Και σε ρωτώ μιας και σε δύσκολες οικονομικές (και μη) περιόδους, για όλους βρε και κυρίως για εσάς τους τραπεζίτες, μου στέλνεις "ειδοποιήσεις" (1η & 2η) για να γίνω "συνεργάσιμος δανειολήπτης"  ενώ έχεις λησμονήσει (ξανά βρε) πως μου έχεις καταθέσει Αγωγή !!!! διότι ΕΧΑΣΕΣ την σύμβασή μου !!!! (σύμφωνα με την δήλωσή σου βεβαίως - βεβαίως).

Κρίμα δεν είναι το τσάμπα τυπωμένο χαρτί ; Δε λέω !!! Η δεύτερη ήταν πιο όμορφη από την πρώτη  και μάλιστα οφείλω να αναγνωρίσω πως η έγχρωμη εκτύπωση δίνει άλλο τόνο στις "ειδοποιήσεις" αλλά ρε παιδί μου, κρίμα δεν είναι τα γραμματόσημα ;;;;

Σου ρίχνω μια πενιά από την αγωγή για να την θυμηθείς ή να την βρεις. Αν έχει παραπέσει
ντεεεε !!!

Αλήθεια, μιας και διάβασα πως χάθηκε η σύμβασή μεταξύ μας, θέλω να ρωτήσω κάτι. Έχουν χαθεί και άλλες ;

Και με την ευκαιρία της ανωτέρω αγωγής και των "ειδοποιήσεων για να γίνω συνεργάσιμος", ας παραθέσω ΕΔΩ και τα έγγραφα που μου ζητήθηκαν να συμπληρώσω, εις ένδειξιν δήλωσης κοινωνικών φρονημάτων. Συνεργασίας ήθελα να πω ....

Ουφ, ας μη σε σκοτίζω άλλο Attica bank. Ας σε καληνυχτίσω για την ώρα ερωτώντας, σου έχουν έλθει πολλές συμπληρωμένες καταστάσεις σαν τις ανωτέρω, από πελάτες ;
Και ρωτώ μέσα στο πνεύμα που έχω από εσέ μια αγωγή για 300 χιλιάδες euro (διότι είμαι blogger κατ΄εσέ και τον δικηγόρο Μαντζουράνη *), άλλες 300 χιλιάδες euro (διότι παραβίασα τα προσωπικά δεδομένα του δ/ντή λογιστηρίου σου ** κατ΄εσέ και τον δικηγόρο Κανελλόπουλο ***) και άλλες 100 χιλιάδες euro (κατ΄ εσέ και τον δικηγόρο Μαντζουράνη, διότι πάλι είμαι blogger). 
Υπόμνημα : * & *** δεξί χέρι ο ένας του Ανδρέα Παπανδρέου και ο άλλος δεξί χέρι του Γιωργάκη. Του Παπαντρέου ντεεεεε.
**  Αυτού που εξακολουθεί και στέλνει από το κινητό που του έχεις παραχωρήσει ανελλιπώς SMS ... αγάπης

Επιστρέφω, σου λέω, αφού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου