Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Το πατάρι και το outsourcing (η μίζα 8)

Είπα σήμερα να κόψω μια βόλτα στο Μοναστηράκι σκεπτόμενος αυτό εδώ  και να πιω ένα καφέ ανάμεσα σε αξίες παλιές, πέτρινες, που αντέχουν στο χρόνο. Εκεί βγαίνοντας από το Σταθμό του Ηλεκτρικού, να σου ο Μένιος. 
-Τι κάνεις Μένιο μου ; πως είσαι ; Η φαμίλια, η εργασία ;
- Άστα ... 
- Τι έγινε ρε συ ; Υπάρχει κάποιο θέμα υγείας ; 
- Όχι ρε γαμώ το. Άλλο είναι. Εκεί στο γραφείο που χειριζόμαστε φράγκα επιδοτήσεων από το ΕΣΠΑ, το βλαχαδερό που ηγείται, η γκόμενα του "τάδε" (σ.σ. δε συγκράτησα το όνομα του, αλλά ούτε αυτής) με πιέζει να υπογράψω πράγματα που αν περάσει έλεγχος, θα πάμε μέσα, που εγκρίναμε τέτοια ποσά σε μερικούς ...
- Μην υπογράφεις τότε βρε Μένιο
- Δεν υπογράφω αλλά η βλαχάρα (λόγω συμπεριφοράς) που προΐσταται, μου κάνει καψόνια.
- Τι εννοείς αδελφέ μου ;
- Να. Επί παραδείγματι, με καλεί στο γραφείο της και ενόσω καπνίζει έχοντας το τσιγάρο αναμμένο
στο χέρι, μου κάνει παρατήρηση να μη καπνίζω εγώ στο παράθυρο του φωταγωγού. Και άλλα πολλά.
- Και πως άρχισε αυτό ;
- Από ένα "πρόγραμμα" σαν το ΕΣΠΑ σαν να λέμε όπου, της είχα επιστήσει την προσοχή σε κάποιους φακέλους πως δεν πρέπει να προχωρήσουμε την έγκριση. Δες παράδειγμα. Σε έναν υποψήφιο που έχει κάνει πατάρια στον χώρο του με τα φράγκα του προγράμματος, ενόσω δεν προβλεπόταν κάτι τέτοιο, και που δε το έχει δηλώσει, ενόσω φαίνεται ξεκάθαρα στις φωτογραφίες του ελέγχου η κατασκευή του, μου λέει "δε βλέπεις καλά, δεν υπάρχει πατάρι στις φωτογραφίες", εννοώντας "καλά το βλέπεις, αλλά να το παραβλέψεις". Και αυτό που σου είπα, ήταν από τα "λιανά".
- Ο έλεγχος δε το είδε ;
- Το είδε, αλλά το βλαχαδερό που όταν ζορίζεται λέει : "oοh my Gas" μου είπε μυστικά : μη σε νοιάζει, ο outsourcing έλεγχος ( : εξωτερικοί συνεργάτες) βλέπει όσα πρέπει να δει. Άλλωστε έχουμε και φίλους εκεί ...". 
- Και τι έκανες ; Δε το κατήγγειλες σε ανωτέρους της ;
- Σε ποιον ; Στον γκόμενό της ή στους παραπάνω ; Δε βλέπεις τι έγινε με μια γυναίκα που κατάγγειλε συναδέλφους της - λαμόγια ελεγκτές για απάτες σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, που έσβηναν πρόστιμα (επ' αμοιβή) και έσπευσαν ΟΛΟΙ να της κάνουν μια 80άρα μηνύσεις και αγωγές ;;; (<--σ.σ. κάνοντας κλικ, ... χορταίνεις μπόχα).
- Και τι έκανες ; Τι θα κάνεις ; 
- Τίποτα πλέον. Απλώς το ανάφερα σε υψηλά κλιμάκια και με απέλυσαν. Χθες. Κάνοντάς μου σωρεία μηνύσεων και αγωγών.
- ... σε χαιρετώ για την ώρα Μένιο μου, μη μου στεναχωριέσαι με τα λαμόγια. Έχω ένα ραντεβού για κάποια συναφή συζήτηση,  πιο κάτω. Θα τα πούμε σύντομα.

Πάει και ο Μένιοοοοος. Πολλή απόλυση έχει πέσει ρε παιδί μου ...

Επανέρχομαι με μια ακόμη φανταστική ιστοριούλα για μάτια που δε θέλω να τα χάσω, μουσικόνοντάς σας ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου