Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Σάρα είσαι κούκλα και κυρίως, δεν είσαι "σάρα, μάρα & το κακό συναπάντημα"

Χαίρεται. Τι θα πάρετε ;
Ένα special καφέ, χωρίς γάλα και με λίγη ζάχαρη.
Εσείς ;
Το ίδιο με τον αδελφό αλλά θέλω το δικό μου να ναι πιο special από το δικό του και μάλιστα από τα χεράκια σου
Χαμόγελα δώθε κείθε, κουβέντα και να σου οι καφέδες.
"O special του κυρίου, όπως τον ζήτησε και πιο special του κυρίου, όπως επίσης τον ζήτησε".
Ζήλιες ο δίπλαααα. Πως σε λένε ; ρωτώ.
Σάρα.
Μμμμμ όμορφο !!!!
Σαν το χαμόγελό της, συμπληρώνει ο αδελφός

Η Σάρα φεύγει τρομερά χαρούμενη από τις φιλοφρονήσεις (που δεν ήταν ψέματα) και λέει ο αδελφός : "ρε συ, έχει ακόμη κάτω, κοίτα γύρω. Πίτα το μαγαζί από νεολαία με ποτά και αστακομακαρονάδες. Να ξέρεις πως δε θα έχει πιο κάτω όταν θα βλέπεις πτώματα -που θα τα μαζεύουν κάρα- έξω από βιτρίνες φούρνων και ζαχαροπλαστείων. Ετοιμάσου σύντομα να δεις τι έχει να γίνει με το bail in".
Πολλά ;
Τόσα (είπε ένα νούμερο το αδέλφι)
Μου πέφτει η μασέλα !!! Πλάκα κάνεις !!!!
Όοοοοχι !!! Καθόλου. Σου έχω πει κάτι και να πέσω έξω ;
Όχι. Ποτέ !

(Nτριιιιν το smartphone) Έλα ρε συ τι κάνεις ; Τι χαμπάρια από τα Ηνωμένα Πελοποννησιακά
Εμιράτα ;
Κάθεσαι ;
Ναι, τι έγινε ;
Σου αγόρασα 20 εφημερίδες
Και πότε θα τις διαβάσω ρε μάστορα ;
Μία είναι ρε φίλε, αλλά σου πήρα 20 αντίτυπα.
Τι να τις κάνω ; Θα εξαφανιστεί το κωλόχαρτο από την πιάτσα και μου πήρες εφημερίδες να έχω καβάτζα ;
Πάρε ένα MMS να περάσεις την ώρα σου και θα τα πούμε από κοντά ρε μάγκα.
Κου-κουυυ (ήλθε το MMS)

Σάρα έλα να σε πληρώσω μάτια μου. Πόσων ετών είσαι αστέρι μου ; Τόσο, απαντά με ένα δροσερό -σαν την μπόρα που έπεφτε-, χαμόγελο. Κουκλάρα μου, είσαι υπέροχο πλάσμα και κυρίως δεν είσαι "σάρα, μάρα και το κακό συναπάντημα" όπως κάποιοι ταληρογλύφτες, όψιμοι που πήραν χαμπάρι πως τους έριξαν στη μοιρασιά και τσιρίζουν.

Φύγαμε ; 
Εμείς ναι, κάποιοι άλλοι όμως θα προλάβουν ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου