Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Αγόρι μου πρέπει να τους ζητήσεις συγνώμη. Θα σε τσακίσουν.

Αλέξη Μητρόπουλε καλησπέρα. Θυμήθηκα που λες φίλε τότε που ήλθα και σε συνάντησα στο γραφείο σου λίγες μέρες μετά την ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ απόλυσή μου από την Attica bank. Από την απόλυση που δε χρειάστηκε καν να μεσολαβήσει έστω ένα Πειθαρχικό μιας και οι Μαμαλούγκας - Δαβίδ είχαν "κρίνει" (;;;) αμερόληπτα (;;;) και είχαν δώσει τον κόπο τους (την εργασία τους) στον άμωμο Γαμβρίλη. Διοικητή της Attica bank και του ΤΣΜΕΔΕ.

Και με δέχθηκες Αλέξη Μητρόπουλε αυτοπροσώπως, Και ήλθα κρατώντας στο χέρι τις δύο μηνύσεις και τις αγωγές των τυπάδων της Attica bank (Γιάννης Γαμβρίλης και σια). Και τις πήρες στο χέρι σου Αλέξη και διάβασες (όπως ήταν διπλωμένες στα δύο) τις πρώτες 2-3 αράδες.

Και μου είπες Αλέξη Μητρόπουλε : "αγόρι μου πρέπει να τους ζητήσεις συγνώμη. Θα σε τσακίσουν, θα σου πάρουν ότι έχεις και δεν έχεις". Τότε σε ρώτησα ρητορικά : να ζητήσω συγνώμη που με πάτησαν ... ;

Και σου πήρα Αλέξη τα κωλόχαρτα τους από τα χέρια και σου είπα : ευχαριστώ. Θα επανέλθω. 

Και επανέρχομαι Αλέξη. Επανέρχομαι αφού συναντηθήκαμε προ 3 ετών σε μια πορεία -
συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας, εκεί στην πλ. Κοραή, έξω από την τέως Εμπορική τράπεζα και μου πες : "Γιώργο έλα να τα πούμε από το γραφείο".
Κίνηση την οποία δεν έκανα. Και ας μεσολάβησε ένα σου τηλέφωνο όπου μου είπες τηλεφωνικά 2-3 ... πράγματα τα οποία τα κρατώ γερά μέσα στο μυαλό μου ... Πράγματα που θεωρώ ως (σωστή) απάντηση από μέρους σου. Πράγματα που αναντούσαν στην ερώτηση μου : καλά ρε συ, με καλείς εμένα ; Με θυμάσαι ; Ξέρεις ποιος είμαι  ή καλείς στο πνεύμα του πολιτικάντη που χαιρετά όλους ; Πράγματα για την Attica bank. Θυμάσαι ; Θα μιλήσεις ; Θα τα θέσεις Όπου χρειαστεί ;

Συναντηθήκαμε όμως στον Ιανό. Τότε που προλόγιζες τον βιβλίο του Καζάκη. Και αφού σε ρώτησα τότε που πολιτευόσουν ακόμη με τον ΣΥΡΙΖΑ : "γιατί δε φεύγετε από την βουλή και να αφήστε μόνους τους τους πουλημένους ΠΑΣΟΚ - ΝΔ να ... νομοθετούν ;" και μου απάντησες κάτι που αναρωτιόμαστε όλοι οι παρόντες τι ακριβώς ήθελες να πεις με την ξύλινη γλώσσα σου. 
Απάντηση που καταλάβαμε όλοι μας πλέον τι ήθελες να ... πεις όταν με την στάση σου (που δήλωσες "ΠΑΡΩΝ") συνέργησες στο 3ο μνημόνιο.

Στάση που κράτησες μέχρι και πολύ πρόσφατα (του ... ΠΑΡΩΝ) σύμφωνα και με τους συναγωνιστές της Σύρου : http://mikromegalanea.blogspot.gr/2017/04/Τη μέρα που ο κ Μητρόπουλος διάβασε ένα χαρτί και αμέσως την κοπάνησε
Τι στο διάβολο άραγε σημαίνει το "ΠΑΡΩΝ" όταν κρίνεται η ύπαρξη ενός Έθνους και μιας Χώρας ;
Αν Αλέξη Μητρόπουλε κρίνεις πως κάνω ΣΕ ΚΑΤΙ λάθος, εδώ είμαι. Και πίστεψέ με μπορώ πανεύκολα να στο θυμίσω. Βλέπεις υπήρχαν και υπάρχουν και αυτοί οι αδιάψευστοι μάρτυρες που καλά είναι να υπάρχουν για όποτε χρειαστούν όταν έχουμε να κάνουμε με κάποιους ...

Αλήθεια Μητρόπουλε. Είχες άραγε ποτέ κάποια σχέση με την Attica bank ; Με την Attica bank που είχαν σχέση οι Δραγασάκης, Πετρόπουλος, Κατρούγκαλος, Σπίρτζης, Τσουκαλάς.
Α και που είσαι ; Αυτά τα dessous τηλέφωνα και τα SMS του Αη Γιώργη δε χρειάζονται. Τσάμπα πάνε. Τσάμπα έξοδα μιας και, όταν σε ρώτησα στον τελευταίο σου τηλεφώνημα κάτι, μου απάντησες : εεεε ... δε θυμάμαι τι μου λέτε κ. Κανελλάκη ...
Ναι όμως να με καλέσεις αν κρίνεις πως έχεις βάρος για πράξεις σου και θες να το αφαιρέσεις ! Όπως κάνουν πλέον και άλλοι ! Ενόρκως !


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
  τηλ : 6977-913-924

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου