Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Τα φαρμακεία πιέζουν τους πελάτες τους να πάρουν εμβόλια γρίπης έστω κι αν δεν τα θέλουν οι πελάτες ;

... πήγα να πάρω από το φαρμακείο τα φάρμακα του υπέργηρου πατέρα μου.


Πριν φύγω ο φαρμακοποιός μου λέει : σε λίγες μέρες που θα αρχίσει η διάθεση των

αντιγριπικών εμβολίων, έλα να πάρεις ένα.

Πελάτης : δεν έχω κάνει ποτέ μου κανένα εμβόλιο γρίπης.

Φαρμακοποιός : δεν πειράζει, πάρτο να το έχεις καβάτζα, έστω κι αν το βάλεις στο ψυγείο. Δεν παθαίνει τίποτα. Είναι δωρεάν. (*)

Πελάτης : θα το σκεφτώ (είπε για να αποφύγει τις πιέσεις του)

Φαρμακοποιός : και μάλιστα να μου φέρεις και το ΑΜΚΑ του πατέρα σου να του δώσω κι εκείνου ένα. 

Πελάτης : ούτε εκείνος έχει κάνει ποτέ του εμβόλιο γρίπης.

Φαρμακοποιός : δεν πειράζει σου λέω. Πάρτα κι άστα να υπάρχουν ...

 

Επιστάτης (*) που έχω σιχαθεί αυτό το non stop της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου