Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Καρατζά, τα αλλοιωμένα πιστοποιητικά ποινικά μητρώα μοιράζονταν από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 ;

 

Ενδεικτικό απόσπασμα ποινικού μητρώου
Προς υπουργό Δικαιοσύνης κ. Γιώργο Φλωρίδη, 

Προς Εισαγγελία Αρείου Πάγου, κα Αδειλίνη


... στις αρχές της δεκαετίας του 2000, στα δικαστήρια του Πειραιά είχε καταδικαστεί σε Α' βαθμό σε ποινή φυλάκισης 12 μήνες. Άσκησα Έφεση περιμένοντας να δικαστώ σε Β' βαθμό. 13-14 ημέρες μετά την Α' βαθμού δίκη μου έγινε δεύτερη δίκη μου για άλλο συναφή λόγο με την προηγούμενη πρωτόβαθμη δίκη.

Από την ώρα που ασκούνταν Έφεση, η ποινή δεν γράφονταν στο απόσπασμα ποινικού μητρώου μέχρι να τελεσιδικήσει ή όχι, στο Εφετείο.  

Στη δεύτερη αυτή δίκη η ... έδρα των λειτουργών με τιμώρησε επίσης με 12 μήνες φυλακή ρωτώντας με : έχετε καθαρό ποινικό μητρώο ; Ευλόγως και ορθώς απάντησα : ναι

Το κοντό ταυτισμένο κάθαρμα και λαμόγιο δικηγόρος της άλλης πλευράς που είχα χυμήξει στο γραφείο του για να το πλακώσω στις φάπες ούρλιαξε : σας λέει ψέματα, έχει 12 μήνες φυλακή, επιδεικνύοντας στην έδρα ένα έγγραφο. Η ... αξιότιμη έδρα έκρινε : ααα έχει. Άρα μεταγωγή του στο Μεταγωγών. Εγγύηση ...(τόσες)  χιλιάδες ευρώ.

 

Τα έχασα και πήγα να πω αντιπροτάξω κάτι. Ο μπεσαλής και έντιμος αστυφύλακας της αίθουσας με έπιασε απαλά από το μπράτσο λέγοντας μου : είμαι χρόνια εδώ μέσα και έχω πράγματα και θαύματα. Όχι όμως κάτι τέτοιο. Ελάτε μαζί μου παρακαλώ. Πήγα. Με πήρε ευγενικά και με πήγε στο γραφείο που έδιναν τα Ποινικά Μητρώα. 

Ο αστυφύλακας είπε στον υπάλληλο που λόγω της φυσικής του κατατομής παραμένει αξέχαστος στο μυαλό μου : θα ήθελα σε παρακαλώ να δείς το ποινικό του Μητρώο. Ο υπάλληλος σήκωσε τα μάτια του, με κοίταξε και είπε : είσαι ο γαμπρός του Καρατζά ; Ναι απάντησα. Θα σε σταυρώσει φίλε μου. Μη το ψάχνεις, εδώ και καιρό είναι εκτός ορίων ο τύπος. 

 

Ο Γιώργος ο αστυφύλακας με σκούντησε στον ώμο ευγενικά και μου είπε : ακολούθησε με, πάμε στον εισαγγελέα υπηρεσίας σε παρακαλώ. Πηγαίνοντας συναντήσαμε στους διαδρόμους του κτιρίου των δικαστηρίων Πειραιά τον Μαντούβαλο.

Ο αστυφύλακας τον πλησίασε και του είπε : σε παρακαλώ μπορείς να κοιτάξεις και να βοηθήσεις κάτι για τον κύριο ; Ο Μαντούβαλος με κοίταξε και είπε : με τον Καρατζά κόντρες δεν χωράνε. 

Ο αστυφύλακας με πήρε πάλι από τον ώμο πηγαίνοντας με στο γραφείο του Εισαγγελέα υπηρεσίας που έσπασε ο διάβολος το πόδι του και συνάντησα ξανά, στο νέο του γραφείο, 9 χρόνια αργότερα και όπου, όταν με είδε, έσκυψε από ντροπή το κεφάλι του ...

Ο αστυφύλακας ποτέ δεν μου φόρεσε χειροπέδες ως "όφειλε" και αντί να με πάει στο Μεταγωγών με πήγε σε μια γωνία και μου είπε : θα μου φύγεις ; Βλέπεις ότι δεν σου έβαλα χειροπέδες. Έχω 650 ευρώ και στα δανείζω. Βρες τα υπόλοιπα από φίλους σου για να μην πας μέσα, όπου θα σε καθαρίσουν. 

Δεν θα φύγω φίλε μου, απάντησα. Θα έλθει ο Πανταζής να δώσει την εγγύηση. Σε παρακαλώ κάθισε ήσυχα μέχρι να έλθει ο φίλος σου να πληρώσει την εγγύηση.

Μια καθ' όλα διάτρητη επίσης διεφθαρμένη τσούλα γραμματέας που έκοβε βόλτες στους διαδρόμους των ... δικαστηρίων μας είδε και άρχισε να ουρλιάζει : γιατί δεν τον έχεις πάει πάει στο μεταγωγών ;

Ο αστυφύλακας τα έχασε προσωρινά, σηκώθηκε από δίπλα μου και ...


Συνεχίζεται.


Τμήμα απ΄ όσα μου εξιστόρησε μαχόμενος Πολίτης αυτής της χώρας και θα αποτελέσουν τμήμα τεράστιας έκπληξης για πάρα πολλούς σε Ιδρύματα, χρηματοδότες, διεφθαρμένους και απατεώνες.

Τα στοιχεία όλα είναι στην διάθεσή μας και θα παραδοθούν σε οιονδήποτε Λειτουργό τα ζητήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου