Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Κύριοι Δικαστές τολμήστε. Το μεγαλοστέλεχος της Attica bank Μουσσάς ήταν ενεργούμενο

Στο εδώλιο το μεγαλοστέλεχος της Attica bank εκβιαστής Μουσσάς και η παρέα του.

Κύριοι Δικαστές, αυτοί ήταν απλώς ενεργούμενα ! Άλλοι έδιναν τις εντολές.
Η μοναδική τράπεζα που είχε προσλάβει σε μεγαλόβαθμη θέση τον εκβιαστή Μουσσά, δεν είναι απρόσωπη. 
Είχε (και έχει) πρόσωπα που την διοικούσαν μέσω του Διοικητικού της Συμβουλίου (Δ.Σ.) το οποίο -για την ιστορία- έχει εκδιωχθεί σύσσωμο. Πλην ΕΝΟΣ !!! Του Αθ. Σταθόπουλου.

Δ.Σ.  που χάραζε "γραμμές" και τακτικές. Που έδινε κατευθυντήριες οδηγίες, σε
ενεργούμενα όπως ο Μουσσάς και ο Μαυρίκος που ... κάηκε μέσα στην Porsche του ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ δώσει κατάθεση για τα τεκταινόμενα ...

Μην αποδεχθείτε την πιθανή ρήση ενός (του Ι. Γαμβρίλη) που θα σας πει : "εγώ ήμουν απλώς ένας πρόεδρος που υπέγραφε ότι μου έφερναν μπροστά μου" ή το επίσης  παρελκυστικό : "εγώ κυνηγούσα την Δραγωνάκη" (σ.σ. μήπως το Γ είναι με Κ ;)

Κύριοι Δικαστές, ανατρέξτε στους νόμους περί Α.Ε. και θα έχετε το κλειδί πάμπολλων ... θεμάτων αφού διαπιστώσετε ποιες είναι οι ευθύνες των προέδρων. Έστω και αν δηλώσουν πως ήταν "μη εκτελεστικοί" ...

Αν μη τι άλλω, ο Ιωάννης Γαμβρίλης, τότε πρόεδρος της Attica bank, μετά την παράνομη καταχρηστική ΚΑΙ αντικαταστατική μου απόλυση (ΧΩΡΙΣ να περάσω Πειθαρχικές διεργασίες και δίνοντας το ελεύθερο στα επίσης ενεργούμενα του, επιθεωρητές Μαμαλούγκα και Δαυίδ να κάνουν παράνομες και αντικαταστατικές διαδικασίες σε βάρος μου *) απέδειξε το ποιος ήταν ο Da Capo όλων ! 

Στο εδώλιο οι δημοσιογράφοι Μουσσάς και Φράγκου για τους εκβιασμούς.


Σημ. Ρε συ Μάκη 30φυλλόπουλε, δεν ήταν "τράπεζες" αλλά η Attica bank, όπως δεν ήταν ΔΕΚΟ αλλά η ΕΥΔΑΠ (μεγαλομέτοχος επίσης της Attica bank) !


* παράνομες και αντικαταστατικές Κύριοι Δικαστές αφού την ευθύνη της πειθαρχικής διαδικασίας την είχε (και την έχει) ΜΟΝΟ η Δ/νση Προσωπικού ΚΑΙ ΟΥΧΙ οι ... επιθεωρητές !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου