Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Είμαι (γερμανικός) κολοσσός και κάνω ότι θέλω

Έχεις Cosmokarta και θες να ανανεώσεις την κάρτα σου online μέσω του υπολογιστή σου ή μέσω της εφαρμογής της (γερμανικής πλέον) Cosmote βάζοντας 5 € ; Δε νομίζω ότι θα το καταφέρεις ...
Πας σε κατάστημά της για να βάλεις 5 € στο κινητό σου ; Ε, όχι δε θα το κάνεις μιας και τα καταστήματα της δε δέχονται κάτω από 10 € !
Αφού είναι έτσι, γιατί προσφέρει ως προϊόν στις σελίδες της το 5 euro ;;

Με είχε ενημερώσει φίλος εχθές και δε τον πίστευα. Έτσι, πήγα να το επαληθεύσω και μόνος μου. Έχω τον τηλεφωνικό αριθμό στην Cosmote 6977-913-924 που έχει υπόλοιπο (σε χρήματα) : 5,92 €. 
Μπήκα στην εφαρμογή ανανέωσης στην σελίδα της Cosmote : https://www.cosmote.gr/selfcare/jsp/topUp.jsp. όπου αναφέρει ότι δέχεται visa, mastercard κλπ


Επέλεξα το ποσό των 5 €, έγραψα τα απαραίτητα (αριθμός τηλεφώνου μου) επέλεξα πληρωμή μέσω Visa και
μάρκαρα το "αποδέχομαι τους όρους".


πάτησα "υποβολή" και έλαβα ένα μήνυμα με "κάτι" που η Cosmote ονομάζει ως "Top Up" ...

Πάτησα επιβεβαίωση, και άνοιξα μια άλλη σελίδα όπου συμπλήρωσα τα απαραίτητα στοιχεία (αριθμός κάρτας, ονοματεπώνυμο κλπ).  Σημειώνω ότι η κάρτα δεν ήταν δική μου αλλά οικείου μου. Πάτησα "υποβολή" στο κάτω δεξιό σημείο της σελίδας της Cosmote καιιιιιι ...

Το έκανα και 2η και 3η φορά μήπως υπήρχε κάποιο πρόσκαιρο θέμα, αλλά καμία η διαφορά. 

Κάλεσα στο 13888 και μετά από 19 λεπτά αναμονή, μέσα σε 4-λεπτά έμαθα από τον συνομιλητή μου υπάλληλο της Cosmote τα εξής : 

α) δεν υπάρχει θέμα προβλήματος στο δίκτυο της Cosmote, 
β) θα έπρεπε να δοκιμάσω να καταχωρίσω το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη της κάρτας ΧΩΡΙΣ κενό ενδιάμεσα, πράγμα που το έπραξα ΧΩΡΙΣ κανένα διαφορετικό αποτέλεσμα από τα ανωτέρω περιγραφόμενα. 
γ) θα έπρεπε να κάνω την ανανέωση μέσω της εφαρμογής της Cosmote στο κινητό μου.

Μπήκα στην εφαρμογή.


Επέλεξα από το επάνω αριστερά Menu (με τις τρεις οριζόντιες γραμμές) το : "πληρωμή και ανανέωση" και ακολούθως το "Ανανέωση χρόνου ομιλίας", και μετά επέλεξα το ποσό των 5 €.



και ... ω εκ του θαύματος ...



ενώ ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορούσα να βγάλω και "print screen" και γι αυτό φωτογράφησα τα στιγμιότυπα με άλλη φωτογραφική μηχανή. Προσπάθησα και δεύτερη και τρίτη φορά αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο ...

Τσαντίστηκα. Σηκώθηκα και πήγα σε ένα κατάστημα της Cosmote όπου αφού ζήτησα να βάλω 5 € στον λογαριασμό μου, έμαθα από την υπάλληλο ότι : ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ COSMOTE μπορείς να βάλεις από 10 € και πάνω στον λογαριασμό σου !!!! και πως, αν ήθελα λιγότερα θα έπρεπε να το κάνω ΜΟΝΟ μέσω του διαδικτύου !!! 
Δηλαδή με τον τρόπο που -όπως περιέγραψα- ήταν αδύνατο !!!

Εξοργίστηκα και έφυγα. Τα κατέγραψα, τα κοινοποιώ στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και τα κοινοποιώ σε όσους γνωρίζω και δεν γνωρίζω. 


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
Τηλ. επικ : 6977-913-924

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου