Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Δυστυχώς κάτι θυμήθηκα. Ο Νίκος μου είχε πει : να προσέχεις κι εσύ τα απορριμματοφόρα

Μια φορά κι έναν καιρό, όχι πολύ παλιά, προ 5 ετών, τότε που συναντιόμαστε που και που με τον Νίκο του Lobbystas, σε κάποια μας συζήτηση μου είχε πει για την κόντρα του με τον Δήμο Βερύκιο, που είχε προέλθει από αυτή του την ανάρτηση. Λίγο μετά, ο Βερύκιος, σε κάποια του τηλεοπτική παρουσία μας είχε αφήσει κάποια "κενά" αλλά και κάποιες "σκέψεις" για όσα ... έλεγε για τον Νίκο.

Όσα είχε πει ο Βερύκιος, θα τα ακούστε κάνοντας κλικ στο Ο lobbystas, οι καραβίδες, ο γιδοβοσκός και ο Δήμος. Το "κενό" το εστιάζαμε από τότε στο

1' του ηχητικού και εντεύθεν.

Σημειώνεται πως το video εκείνο ΔΕΝ εμφανίζεται σε απλή αναζήτηση στο internet και για να βρεθεί χρειάζεται λίγη δουλίτσα ... Κάποιοι όμως από εμάς το έχουν κρατήσει μπας και χαθεί. Όπως και άλλα.

 

Επιστρέφοντας στα της συζήτησης μου με τον Νίκο, σε κάποια αποστροφή του λόγου του μου είχε πει : "κακά τα ψέματα, μηχανή οδηγώ κι έτσι προσέχω όταν οδηγώ μήπως βρεθεί απότομα εμπρός μου κανένα απορριμματοφόρο". Μάλιστα είχε συμπληρώσει πως καλά θα ήταν να έχω το νου μου κι εγώ, μήπως μου βρεθεί εμπρός μου κι εμένα κάποιο φορτηγό, κάποιο απορριμματοφόρο κλπ, λόγω όσων έβγαζα (σ.σ. και βγάζω) προς την Κοινωνία για την άμωμο τράπεζα Αττικής. 

 

Η πρώτη φορά θύμησης 

Δυστυχώς το θέμα το είχαμε θυμηθεί πρώτη φορά στο "κάψιμο" του Μαυρίκου. Ενός εκ των τριών "δημοσιογράφων" που είχαν κατηγορηθεί για εκβιασμούς όπου, ειδικά ο ένας εκ των τριών, ο Μουσσάς, είχε προσληφθεί ως στέλεχος επικοινωνίας της Attica bank και σαν προχθές (26 Φλεβάρη), προ 5ετίας, είχε συλληφθεί.

 


Η δεύτερη φορά θύμησης 

Η δεύτερη φορά όμως που το φέραμε στο νου μας (όσοι δεν επικοινωνούμε με viber, τηλέφωνα και whatsup ...) σήμερα, διαβάζοντας το : Ένας περίεργος θάνατος πέφτοντας επάνω σε απορριμματοφόρο ! Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο υποδιοικητής της δίωξης ναρκωτικών του νομού Ηλείας ! Είχε υπηρετήσει και στην διεύθυνση εσωτερικών υποθέσεων της ΕΛΑΣ, όπου θα κατέθετε ως μάρτυρας σε υποθέσεις επίορκων αστυνομικών.

 

Αυτά στο ελλάντα. Ή κατ΄ άλλους στην μπανανία, ή στην Κολομβία της Ευρώπης, ή στην κορυφαία χώρα της elit, σύμφωνα με άλλους ...

 

Upd. Και όπως μου θύμισαν κάτι ακόμη κάποια Αδέλφια.  

Τα 3 από τα 5 μπουλόνια στο ΙΧ μου που έλειπαν από τη ρόδα όπως και το σμπαραλιασμένο εμπρός δεξιό σύστημα, στον μπιλιοφόρο που στέκονταν από μια τρίχα μετάλλου, προ καιρού ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου