Σάββατο 7 Μαΐου 2022

Κοίτα φίλε μου κάτι ... συμπτώσεις

Όλες οι κακές παρέες έχουν ημερομηνία λήξης

 


 Όσα χρόνια είχα εταιρείες σε υπερατλαντικές γαίες, αν μου άρεσε κάτι είναι να είμαι παρατηρητής καταστάσεων που μόνο ως συμπτώσεις δε μπορούν να χαρακτηριστούν.


Μη κρύβοντας ποτέ μου τη βαθειά και αναλυτική ανάγνωση του Καρλ Γιουνγκ έμαθα και ενστερνίστηκα πως υπάρχει συγχρονικότητα και όχι συμπτώσεις, αρκεί όμως να είσαι ανοικτός στον βαθύτερο ψυχικό εαυτό σου και να μην έχεις τη σκέψη σου κλειδωμένη σε όσα πατροπαράδοτα έμαθες.

 

Αυτά τα συγκρότησα και τα καταγράφω παρατηρώντας ποιοι θίχτηκαν και ποιοι

ενίστανται σε κάποιες αλλαγές που για ορισμένους ήταν απρόσμενες. Για κάποιους άλλους όμως ήταν θέμα χρόνου να συμβούν.

 

Πιο ειδικά, όταν διαβάζω σε ακροδεξιά λημέρια τα ίδια με εκείνα που διαβάζω σε "προοδευτικά" λημέρια, διαπιστώνω για άλλη μια φορά πως ο ουροβόρος όφις, αργά - αργά μεν, μεθοδικά δε, αποκαλύπτεται και πάει εκεί που του αξίζει, παύοντας να έχει το σχήμα του άπειρου. Βήμα - βήμα, λήγει. Ψοφάει.


"Ψιλά γράμματα" θα μου πεις, όμως έχουν πολύ βάθος και παρακολουθήσεις πολλών ετών αφού ήταν στο στόχαστρο. Όλες οι κακές παρέες έχουν ημερομηνία λήξης.

 

Να μην είστε ματαιόδοξοι, να μην είστε αλαζόνες και πάνω απ'  όλα να λέτε και ένα συγνώμη με τις πράξεις σας. Άλλως ...

 

Συνεχίζεται από Μνήμων

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου