Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Τράπεζα Πειραιώς. Τραπεζικές αυθαιρεσίες 2. Αν τους φέρεσαι ως Ραγιάς, θα σε πουλήσουν για κιμά στην Άπω Ανατολή



2. Εκείνη την ώρα έρχεται κάποια πελάτισσα σε παρακείμενο υπάλληλο της τράπεζας Πειραιώς, με μια επιστολή για αδρανή λογαριασμό σαν αυτή εδώ : https://gkanellakis.blogspot.gr/2018/03/dormant-accounts.html για να ελέγξει και εκείνη το τι έχει συμβεί και δίνει το σύνολο των εγγράφων στην υπάλληλο.

Υπάλληλος στην πελάτισσα : χρειάζομαι εκτός από το λογαριασμό ΔΕΗ, το εκκαθαριστικό εφορίας και της μισθοδοσίας σας ΚΑΙ λογαριασμό τηλεφώνου.
Πελάτης : δεν έχω σταθερό και το κινητό μου είναι καρτοκινητό.
Υπάλληλος : να πάτε στον πάροχο σας (την Vodafone) και να πάρετε
βεβαίωση του αριθμού σας και να μας την φέρετε. 
Πελάτης : για ποιο λόγο το θέλετε ; Αφού θα κλείσω τους 2 λογαριασμούς που έχουμε 
Υπάλληλος : είναι νόμος από την Τράπεζα της Ελλάδος !

Εκεί πετάχτηκα δεν άντεξα φίλε μου και της απαντώ εγώ : η κάθε ... Τράπεζα της Ελλάδος, δεν εκδίδει νόμους ρε γιαπάκι. Εγκυκλίους εκδίδει ! Φέρε μου τον ... νόμο που λες, να τον δω. 

Υπάλληλος στην πελάτισσα : καλά, μη φέρετε. Θα δω πως θα το κάνω. Πάντως, χρειάζεται μήπως και θέλει η τράπεζα να επικοινωνήσει μαζί σας κατόπιν ... Φέρτε μου ότι έχετε την Παρασκευή στις 11:00 το πρωί.
Πελάτης : γιατί δε το κάνετε τώρα ; Αφού έχω όλα τα χαρτιά μαζί μου !
Υπάλληλος : από τον Σεπτέμβρη του 2017, κατόπιν εντολής της διοίκησης, εκτός των εργασιών του Ταμείου, κλείνουμε ραντεβού για όλα τα υπόλοιπα ...

Σιχτίρια ... καντήλια και ένα τρένο αγίους όλων των θρησκειών στις μαριονέτες του Παλατιού - Βο(υ)λής (βλέπε εδώ), που έφεραν τους Τραπεζίτες και τους λακέδες τους ως "κηδεμόνες" του Ελληνισμού. 
Σιχτίρια καθώς και "στοργή και προδέρμ" στον ΚΑΘΕ έναν που θεωρεί εαυτόν ως κάτι ... υπεράνω των απλών Ελλήνων Πολιτών !


Συνεχίζεται ... 


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
  Τηλ : 6977-913-924
 
Σημ ΓΘΚ : έχω θητεύσει στις Τράπεζες : Εργασίας, Πειραιώς και, στα λαμόγια που απολύθηκαν όλα τους πλην ενός, διότι ... εξαφάνισαν 1,6 δισ. euro της, Attica bank, αλλά ποτέ μου δεν έκανα μαλακίες με τους πελάτες !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου