Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Αυθαιρεσίες Τραπεζών 4. Που ξοδεύετε την συνταξή σας ; Σας ρωτώ γιατί είναι οδηγία της ΤτΕ

Καλή σας μέρα. Περίπου προ 2 μηνών πήγα στην ΕΤΕ  για ανάκτηση του Pin της κάρτας αναλήψεων που έχω. Όταν ο υπάλληλος πήγε να μου δώσει το Pin μέσα σε φάκελο, με ενημέρωσε ότι ΠΡΙΝ την παραλαβή του οφείλω να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο
Το πήρα στο χέρι μου και εκεί με φρίκη διαπίστωσα ότι μεταξύ των άλλων περιελάμβανε και τις ... ερωτήσεις :

Πόση σύνταξη παίρνετε ;
Που ξοδεύετε τα χρήματα σας ;
Πως τα διαχειρίζεστε τα χρήματα σας ;

Εκεί μου άναψαν τα λαμπάκια και ρωτώ τον υπάλληλο : πας καλά που θα σου συμπληρώσω αυτά εδώ ; Η απάντηση του υπαλλήλου ήταν άμεση. Κύριε είναι οδηγία της ΤτΕ, είναι υποχρεωτική η συμπλήρωσή του
"Χέστηκα" ήταν η απάντηση μου που συνοδευόταν από οργή και πήρα από το γκισέ τα νούμερα του Pin που τα είχε αφήσει ο υπάλληλος όση ώρα κοίταζα το ...  ερωτηματολόγιο και έφυγα.

Ένα έχω να σας πω. Μη δέχεστε ότι σας ζητούν οι Τράπεζες αδιαμαρτύρητα. Ψάξε το ... !!!


Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου