Κυριακή, 11 Μαρτίου 2018

Οι πληρωμένες ταΐστρες του αποπροσανατολισμού

Ελάτε να δούμε πως η ... δημοσιογραφία ταΐζει με σανό αλλοτρίωσης και αποπροσανατολισμού της μάζες, έτσι ώστε, τα Μνημόνια, η διαχρονική διαφθορά και η ουσιαστική ανυπαρξία των 300 της βουλής, να παραμένει στο απυρόβλητο του Ελληνισμού. 
 
Του Ελληνισμού που -ουσιαστικά- έχει απαξιώσει τις εφημερίδες, τα πληρωμένα γκεμπελίστικα ραδιόφωνα αλλά και τους ... δημοσιογράφους τους καθώς έχει αντιληφθεί εδώ και καιρό το "μπούκωμα" των ΜΜΕ με χρήμα.
 
Ο μηχανισμός είναι απλός στην εφαρμογή. "Ταΐζουμε" με διαφημιστικό χρήμα όλα τα ΜΜΕ, πότε με διαφημίσεις από Τράπεζες, πότε από εταιρείες κινητής, πότε με διαφημίσεις από τα ΕΛΠΕ και έτσι επιτυγχάνεται η επιβίωση των ΜΜΕ αλλά και η τοποθέτηση στο απυρόβλητο ... κάποιων συμφερόντων. 
 

Η Κυριακάτικες εφημερίδες που έχουν ΟΛΟΣΕΛΙΔΟ οπισθόφυλλο την διαφήμιση της (γερμανικής πλέον Cosmote) είναι :
η Kontra news,
το Πρώτο Θέμα,
η Real,
το Άρθρο,
το Παρόν,
ο Ελεύθερος Τύπος,
το Έθνος,
το Βήμα,
το Χωνί. 
 
Για ξεκάρφωμα η εφημερίδα ΑΥΓΗ έχει ολοσέλιδο οπισθόφυλλο από την Wind.
 
Σημ. Τα πρωτοσέλιδα και τα οπισθόφυλλα τους τα βρίσκετε εδώ : εδώ
 
Επιστάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου