Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Γιώργος Στασινός. Από την ΟΝΝΕΔ του ΠΡΟΔΟΤΗ Σαμαρά στο ΤΕΕ (με αγωγές και μηνύσεις σε βάρος συναδέλφων του, Μηχανικών)

Καταγγέλλουμε απερίφραστα τόσο τις μηνύσεις, όσο και τις αγωγές που κατέθεσαν ο πρόεδρος του ΣΠΜΕ Β. Μπαρδάκης και ο πρόεδρος του ΤΕΕ Γ Στασινός στη συνάδελφο Πάλμου Ουρανία μέλους της ΡΠΜ για ανάρτηση αφισέτων με αναπαραγωγή δημοσιευμάτων Εφημερίδων (Έθνος και Εφημερίδα των Συντακτών). Δημοσιεύματα που και εμείς είχαμε αναδημοσιεύσει στις ιστοσελίδες των παρατάξεων μας και για τα οποία ποτέ δε ασκήθηκαν διώξεις στις εφημερίδες που τα δημοσίευσαν.
Είναι πρωτοφανές και αποτελεί χείριστη στιγμή στην ιστορία του ΤΕΕ και των επιστημονικών συλλόγων η επίλυση συνδικαλιστικών και πολιτικών διαφορών με μηνύσεις και αγωγές με στόχο την πολιτική, συνδικαλιστική και
οικονομική εξόντωση της συναδέλφισσας.
Στασινέ, μιας και επί 32 χρόνια ήμουν εις εκ των (μαλακισμένων) της ΝΔουλάρας σου (μέχρι τον 9-2009), μα ουδέποτε δεν ήμουν τσιράκι κανενός κερατά, συμπεριλαμβανομένου και του τέρατος και προδότη Σαμαρά θα σου πω λεβέντη μου πως ξεφτιλίζεις τις ώρες που έφαγες στις σπουδές σου στο Πανεπιστήμιο. 

Θα σου συμπληρώσω δε πως, οι περίοδοι με τις αγωγές και τις μηνύσεις (που ξεκίνησε ο ΝΔουλος Βουρλούμης Στασινέ), έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Δεν φοβερίζουν κανέναν ρε παιδί μου. Πως αλλιώς να στο πω ; Αντιθέτως όμως, εκτιμώ, πως οι απ'  ευθείας αναθέσεις, τρομοκρατούν ορισμένους. Διότι, σύντομα, όσοι τις απολάμβαναν θα κληθούν να δώσουν αναφορά.

Αυτές λοιπόν τις τραμπούκικες τακτικές σου θα τις φέρεις βαρέως. Όπως και ο συνάδελφός σου ο Γαμβρίλης, Στασινέ. Με τις μηνύσεις και τις αγωγές που μου έκανε. Πάρε και τις δικές μου από το Γαμβρίλη του ΠΑΣΟΚ Δείτε με ποιο τρόπο η Attica bank μου ζητά 703.624,79 €, δηλαδή από την πίσω όψη του ΙΔΙΟΥ νομίσματος που εκπροσωπείτε και οι δύο και κάνε επιτέλους -αν θες- κάτι σωστό. Ζήτα συγνώμη, βγάλε ανακοίνωση πως τραβάς πίσω τις αγωγές και τις μηνύσεις και αποσύρσου. 
Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου