Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Γιάννη μου 600.000 euro ; Καλά φράγκα. Αλλά τα μισά θα στα πάρει το ... κράτος

Εντάξει Γιάννη μ'. Θα μου πεις :  θα μου μείνουν τα άλλα μισά και σε τελική ανάλυση, "λεφτά υπάρχουν".
Άλλωστε Γιάννη μ' και το ΤΣΜΕΔΕ έχει καλή "κάβα" και από μένα θα πάρουν τα 703.624,79 € που μου ζητούν με την κατηγορία πως είμαι ο κακός blogger και ο παραβιαστής των προσωπικών δεδομένων του Τειρεσία (+ άλλα τόσα φράγκα που μου ζητά ο δ/ντής οικονομικών υπηρεσιών της Attica bank 😃, o φίλος μου ο Χρηστάρας ο Μάραντος).

Όμως βρε Γιάννη μ' αναρωτιέμαι για κάτι. Με εκείνες τις προφορικές εντολές στην υπόθεση του Μουσσά τι απέγινε ρε φίλε ;

Θα επανέλθω λίαν συντόμως αδεΡφέ.

Γ.Θ.Κ.

Αποχώρησε από την Attica Bank ο Γενικός Διευθυντής Ιωαννίδης, με αποζημίωση περίπου 600 χιλ. ευρώ





Ο κ. Ιωαννίδης είχε συνδεθεί με το προηγούμενο καθεστώς διοίκησης της Attica. Με επιστολή
που έστειλε στους εργαζομένους, ο Γενικός Διευθυντής της Attica Bank κ. Ιωάννης Ιωανννίδης, ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την Τράπεζα, καθώς συμμετέχει στο πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η συνέχεια στο Banking news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου