Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Κωστάκη Βαξεβάνη τα έγγραφα που σου είχα δώσει για την Attica bank ήταν εντάξει ;

Κώστα διάβασα ρε φίλε εδώ Ο Βαξεβάνης με τις άκρες στην ΚΥΠ και το αφεντικό του, εργολάβος φοροφυγάς Καλογρίτσας διάφορα για σένα. Τι να σου πω ρε φίλε. Πολλά τα λένε και δε τα πιστεύω. Ή να τα πιστέψω ; Τι να πω ; Δε ξέρω. Είμαι αναποφάσιστος.

Αλλά, θυμήθηκα κάτι ρε φίλε και προβληματίστηκα. Θυμήθηκα που λες τότε που είχα έλθει στα γραφεία σου και μίλησα με ένα σου συντάκτη. Τον Νίκο Ανδριόπουλο. Και αφού του έδωσα ένα set εγγράφων και ένα DVD πίτα με στοιχεία για την Attica bank, μετά από λίγες μέρες με πήρε τηλέφωνο ο Ανδριόπουλος λέγοντάς μου έχω έτοιμο το κείμενο θέλω να το διαβάσεις. 

Συναντηθήκαμε. Μου έδειξε μια βλακεία προχειρογραμμένη και αφού έκανα τις όποιες μπορούσα διορθώσεις στο πόδι (μιας και το άρθρο του δεν ήταν άρθρο δημοσιογράφου μα παιδιού του
δημοτικού) έφυγα.
Μετά όμως από ελάχιστες μέρες με κάλεσε στο τηλέφωνο να μου πει πως φεύγει και πάει στο ACTION 24, του καραΠΑΣΟΚου Διονύση Παναγιωτάκη, που με την σειρά του είναι σύζυγος της τ. βουλευτού ΠΑΣΟΚ της Κούρκουλα (...Σελήνη χόχο θέλει...).
Και έφυγε. Και πήγε. Μαζί όμως με τα στοιχεία που του χα δώσει λες και τα είχα δώσει σε εκείνον προσωπικά και όχι στον εκδοτικό οργανισμό HOTDOC.


Και πέρασε κάποιος καιρός Κωστάκη και τυχαία σε συνάντησα στα δικαστήρια. Και στα είπα όλα. Και έμεινες έκπληκτος για όσα σου περίγραψα (όπως μου είπες). Και κάλεσες της αρχισυντάκτρια σου τη Βιβή Μπλούτσου και της είπες : κλείσε ραντεβού με τον Κανελλάκη και θέλω ενημέρωση.

Και έκλεισα ραντεβού ξανά στα γραφεία σου Κωστάκη. Και τα έδωσα στην Βιβή παρόντος ενός νεαρού και δόκιμου  συντάκτη σας όπως μου παρουσιάστηκε. Συμπτωματικά μάλιστα, θυμάμαι και πως, όταν πέρασες από μπροστά μας, εκεί στο δεξιό γραφείο της κεντρικής αίθουσας, πέρασε και μια κυρία μαζί σου και σου έφερνε ένα πιάτο φαγητό. 

Η Μπλούτσου μου έδωσε το κινητό της και το mail της και έφυγα. Και πέρασαν 3 μήνες. Και αφού πέρασαν 3 μήνες και κάλεσα την Μπλούτσου και τον δόκιμο συντάκτη, ο δεύτερος μου 'πε στο τηλέφωνο : να συναντηθούμε το βράδυ στο τέρμα της Πατησίων, στο μαγαζί Everest ; Δέχθηκα. Συναντηθήκαμε. Και μου έδωσε ένα σετ από 3 σελίδες που του έδωσαν (όπως μου πε) η Attica bank.

Και τι ήταν αυτά τα έγγραφα Κωστάκη ; Τίποτα. Ένας ... ισολογισμός γραμμένος στο πόδι, ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ, ΡΟΕΣ κλπ. Σαν ... αυτούς του ΤΣΜΕΔΕ (σημ ΓΘΚ : ζωή σε λόγου μας) ένα πράγμα ... (βλέπε εδώ : από το 2008 έχει να αναρτήσει ισολογισμό το ΤΣΜΕΔΕ)

Τα είδα και είπα στο παλικαράκι : τι μαλακίες είναι αυτά ; Χμμμ έστειλαν εσένα έτσι ώστε ΑΝ ΠΩ : ορίστε τι συμβαίνει στο HOTDOC να μου απαντήσουν : δε ξέρουμε τίποτα. Αυτοβούλως τα πήρε και στα έφερε και κινήθηκε έτσι ο ΝΕΑΡΟΣ ΔΟΚΙΜΟΣ δημοσιογράφος.

Και ο νεαρός δημοσιογράφος έσκυψε το κεφάλι του και έφυγε ψελλίζοντας ... κάτι ως θετική απάντηση στην ρήση μου. 

Πήρα τα 3 κωλόχαρτα που μου έδωσε για τα οποία μου ζήτησε να μη μιλήσω πουθενά. Έφυγε ο νεαρός και φεύγοντας και εγώ κτυπάει το κινητό μου. Ήταν ο φίλος που τυχαία στεκόταν σε ένα εξωτερικό  καθιστικό του Everest. "Ρε συ σε δουλεύουν" μου είπε. Δεν έχουν καμία διαφορά από τις υπόλοιπές καθεστωτικές φυλλάδες, μου πρόσθεσε.
Και του απάντησα : "όχι φίλε μου, ξεβρακώνονται άστους. Δεν είναι ακόμη ή ώρα μιας και έχουν "παιδιά" τους σε ... αρκετά σημεία ...".

Τώρα δεν έχουν, σκέφτομαι και επιπλέον σκέφτομαι την αγαπημένη ρήση από το Κουνελάκι Μπάγκς Μπάνυ (ίσως και του Κανελλάκη) : What's up (HOT) Doc ?


Γιώργος Θ. Κανελλάκης στο tag Ξεκάθαρα πλέον


Σκέψεις & απορίες : 
  1. Κωστάκη είχες - έχεις, όντως σχέσεις με την ΚΥΠ ; 
  2. Κωστάκη, μήπως ξέρεις τι απέγινε με τα χρήματα που οφείλει ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ σου ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ στην Attica bank ;
  3. Κωστάκη, τι αφορούσε ο ... ισολογισμός που σας έδωσε η Attica bank και μου ... διαβιβάστηκε ... αναρμοδίως ;
  4. Κωστάκη, μπορώ άραγε να αποδείξω ΕΝΑ προς ΕΝΑ όσα κατέγραψα ανωτέρω ; Τι λες ; Για σκέψου λίγο ! 
  5. Κυρ Πανταλάκη μου και κυρ Ρουμελιώτη μου εσείς ξέρετε τίποτα από όσα αναφέρω ; Για ρωτήστε τον πρόεδρα των Εργαζομένων και μέλος του Δ.Σ. σας τον Σταθόπουλο.

Επιστρέφω.

1 σχόλιο:

  1. Παιδι μου ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ. Το “Freedom Greece”: Να συλληφθεί ο Κώστας Βαξεβάνης! Και ΔΙΚΑΙΩΣ. Είναι ΜΑΦΙΟΖΟΣ που βάζει στόχο πράκτορες της ΕΥΠ!

    http://greeknewsondemand.com/2018/07/21/%CF%84%CE%BF-freedom-greece-%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CF%86%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CE%BF-%CE%BA%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%B1%CE%BE%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή