Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Κυρ Ρουμελιώτη μου και κυρ Πανταλάκη μου της Attica bank, σκέφτηκα να σας μιλήσω για κουμπαριές

Μετά την αποχώρηση (για ποιο λόγο ... άραγε ;;;) του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών της Attica bank, Χρήστου Μάραντου, την θέση ανέλαβε ο Βαγγέλης Ρίζος.

Δηλαδή, ο κουμπάρος του Μάραντου, Βαγγέλης Ρίζος και μονίμως προστατευόμενος  του "πρώην" ανέλαβε ως αντ'  αυτού. 
Όχι όμως ως Γενικός Δ/ντής αλλά ως Διευθυντής μιας και ακολουθείται πλέον η γραμμή της ΤτΕ : όχι τόοοοοσους Γενικούς Διευθυντές, ρε παιδιά σε μια τράπεζα με τόσο λίγα άτομα ...

Βαγγελάκη, διαβάζοντας την "ένορκη" σου (σ.σ. ... "θρήσκε" μου εσύ) θυμήθηκα πως την θέση του Δ/ντή (με Γ.Δ. τον Μάραντο) την πήρες δύο εργάσιμες μέρες μετά από το ξήλωμα το δικό μου. Τον Γενάρη του 2011. Όπως πήρε και προαγωγή και ο Μάραντος εκείνη την ημέρα και από Δ/τνής έγινε Γεν. Δ/ντής. Κάνω λάθος Βαγγελάκη ;

Ρίζο για πες μου κάτι σε παρακαλώ. Τα "λειτουργικά έξοδα" της χρήσης 2016 σε ποιο λογαριασμό θα τα περάσεις ; Με τι θα ισοσκελιστούν άραγε ; Σε τι κονδύλι να ανήλθαν άραγε ; Πόσα ήταν την τελευταία 20ετία άραγε ; Ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια euro ;  Τα 10 άραγε ; τα 20 μήπως ; Γνωρίζεις Βαγγέλη μ' ;  Αναλυτικότερα εδώ Βαγγέλη μ' : https://gkanellakis.blogspot.gr/2016/09/Attica bank, διακομματική Attica bank, ποιος θα μιλήσει ; Ξέρεις Ρίζο μου ο Νόμος ασχολείται σε 20ετές επίπεδο σε κάποια θεματάκια !!!

Ξέρεις καλά Βαγγέλη πως ΟΤΙ ρωτώ θα ρωτηθείς !!! Και όχι από τα ΠΑΣΟΚια σου. Ούτε από
τον Δραγασάκη, τον αντιπρόεδρο της .. κυβέρνησης που έχει και την ελεγκτική εταιρεία που ήλεγχε την Attica bank όπως λέει εδώ το Lobbystas ( : http://lobbystas.gr/Η ΣΟΛ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ και οι ΟΡΚΩΤΟΙ λογιστές της Attica bank).
Στην ΣΟΛ η οποία συναλλάσσεται με το Ελληνικό Δημόσιο και στην οποία μετέχει ο ... αντιπρόεδρος Γιάννης Δραγασάκης.

Ούτε από όσους ΝΟΜΙΣΑΝ πως έθαψαν τον σχετικό φάκελλο. Από Άλλους που έχουν πυγμή και δεν δέχονται εντολές από μεγάλα δικηγορικά γραφεία.

Βαγγελάκη, είδα επίσης πως κατάγεσαι από την Φθιώτιδα. Από την εκλογική περιφέρεια δηλαδή του Γιάννη Βαθειά, του παλαιότερα προέδρου εργαζομένων της Attica bank όπου, μετά από κάτι δεκάδες διορισμούς έγινε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ. Εντύπωση μου έκανε και στο αναφέρω.  Σύμπτωση θα είναι. Όπως συμπτωματικά έφυγε πλέον ΚΑΙ ο Γιάννης ο Βαθειάς από την τράπεζα.

Θανάση Σταθόπουλε, εσύ πρόεδρα των Εργαζομένων, θα επιστρέψω. Και με άλλες κουμπαριές. Μέχρι τότε, τα σέβη μου στην Ελένη που ανέλαβε την θέση του Γ.Γ. του Συλλόγου.

Εργοδότη μου Μηχανικέ, πλέρωνε εσύ και μη σε μέλλει. Λεφτά και κουμπάροι, υπάρχουν

Επιστρέφω.

Υ.γ. Μιας και ασχολήθηκα με κουμπαριές, ένα συναφές δημώδες τραγουδάκι :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου