Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021

T06 - Σταυρούλα και Άκη καλησπέρα. Είπα να ξεκινήσω όμορφα τη χρονιά μαζί σας. Και με την τράπεζα Αττικής.

Σταυρούλα σήμερα που έχω γενέθλια (σ.σ. δεν είμαι Λέων σαν εσένα...) διάβασα στον Τύπο ένα εξώδικο του Άκη Τσοχατζόπουλου για κάποια κοπέλα που έχει το ίδιο ονοματεπώνυμο με εσένα (σ.σ. Σταυρούλα Νησίδου) και σε θυμάμαι από τότε που εργαζόμαστε και οι δύο στην τράπεζα Αττικής

Τότε ... Εκεί που ήταν οι απατεώνες του κοινού ποινικού δικαίου και τους ξήλωσαν όλους. Πλην του αρχισυνδικαλΗστή της τράπεζας Θανάση Σταθόπουλου (ή Νάσου, ή Μπεμπέτο, ή γενικού γαμάω της τράπεζας κλπ). Ακόμη ...

Εκεί, στην τράπεζα από όπου έφαγαν ένα σκασμό δισ. από Δημόσια Ταμεία (ΤΣΜΕΔΕ, ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ, κλπ) και από κοσμάκη.

Θυμάμαι που λες την ημέρα που σε γνώρισα και ήταν τότε που ήλθες επίσκεψη στο κατάστημα που υπηρετούσα κι εγώ στη Ν. Ιωνία και για

να δεις και να μιλήσεις με τη φίλη σου  Κορίνα Σαλεμή που ήταν διευθύντρια του καταστήματος. Και ήλθες φορώντας σκέτο και αέρινο φορεματάκι που δεν ξεχνιέται (όπως κι εσύ) με τίποτα.

Την Κορίνα που είναι σύζυγος του τ. βουλευτή ΠΑΣΟΚ Χρήστου Σμυρλή - Λιακατά καθώς και πρώτη ξαδέλφη του βουλευτή ΠΑΣΟΚ Κώστα Σκανδαλίδη (βλέπε εδώ). Την Κορίνα Σαλεμή που ήταν και μια από τους βασικούς μάρτυρες κατηγορίας μου από την τράπεζα .

Μετά Σταυρούλα μου σε θυμάμαι να είσαι συνεχώς δίπλα μου, ανελλιπώς, εκεί στο "ψυγείο" της τράπεζας, στην οδό Μαυρομιχάλη που με έβαλαν πριν με απολύσουν οι κλέφτες αληταράδες της ... διοίκησης, σε μια από τις 13 μεταθέσεις - αποσπάσεις που έφαγα στη μούρη από δαύτους, μέσα σε 15 μήνες.

Και σε θυμάμαι μάτια μου με αγάπη, όχι διότι (όπως έλεγες σε όλους μας) ήσουν ανιψιά του Άκη Τσοχατζόπουλου και συγκεκριμένα (όπως έλεγες !) κόρη της αδελφής του.

Σε θυμάμαι κουκλί μου, όχι διότι είχες (και έχεις απ' όσο ξέρω) σμιλευμένη παρουσία και γατίσιο τσαχπίνικο βλέμμα, αλλά διότι, ΞΕΚΑΘΑΡΑ εκείνο το μεσημέρι στο μπαλκόνι του κτηρίου της Μαυρομιχάλη, μεταξύ των άλλων, μου είπες : "ρε μαλάκα ναι, μη γελιέσαι. Ο Θανάσης Σταθόπουλος μου ζήτησε να σου την πέσω και να σε έχω από κοντά". Συμπλήρωσες δε πως "πρέπει να προσέχεις και τους άλλους που σου έχει ρίξει από κοντά ο Σταθόπουλος. Φερ'  ειπείν τον Άρη, αλλά και την Κωνσταντίνα". Τώρα, Άρη στην τράπεζα Αττικής ήξερα μόνο τον Άρη Κολοβό και Κωνσταντίνα την Κωνσταντίνα Κορακιανίτου.

Για την Κωνσταντίνα Σταυρούλα μου δε θα πω τίποτα διότι η στάση της ως μάρτυρας κατηγορίας μου μέσα στο 3μελές Εφετείο Κακουργημάτων, ήταν -τουλάχιστον- ανθρώπινη και με τον τρόπο της έδειξε μεταμέλεια. Ίσως βέβαια για αυτό να την έκαναν και Ταμία την κοπελίτσα, ενόσω είναι κόρη πρώην περιφερειακού διευθυντή της τράπεζας ...

Αρούλη σ' εσένα δεν αναφέρομαι ακόμη παλικάρι μου μιας και όταν θα το κάνω, θα το κάνω με αναφορές σου, που ΔΕΝ θα μπορείς να τις διαψεύσεις αφού, αν το κάνεις,  θα είναι σαν διαψεύδεις τα λεχθέντα (που ΝΑΙ τα έχω !) του εαυτού σου. 

Και όταν θα το κάνω, αν έχεις κι εσύ χρόνο και όρεξη, θα ρωτήσω και για κάτι δανικά και αγύριστα για τα οποία ακούω από κάποιους ΚΑΙ ΝΥΝ συναδέλφους, αλλά και για διάφορα άλλα.  

Σταυρούλα, για ποιον πολιτικό μιλάει ο Άκης ;


Επίλογος

Σταυρούλα, κλείνοντας επί του παρόντος, δεν χαίρομαι που έγινες πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες (βλέπε εφημερίδα ΜΠΑΜ εδώ και εδώ).

 

Χαίρομαι όμως για την yoga που κάνεις, για το κανάλι σου στο youtube, για τα δελτία Τύπου που σε διαφημίζουν "να τα σπας" αλλά και εδώ, εδώ και εδώ, δεν ξέρω αν έχεις σχέση με την συνονόματή σου που μετέχει στο κίνημα φίλων Ανδρέα Παπανδρέου (βλέπε εδώ) και ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ για το εξώδικο που έστειλε ο Άκης Τσοχατζόπουλος στην κοπέλα που έχει το ίδιο ονοματεπώνυμο με εσένα ...






Σταυρούλα, αδιαφορώντας αν είσαι κόρη της αδελφής ή της ξαδέλφης του Άκη, εύχομαι καλή συνέχεια. 

 

Υγ 1. Σαν τώρα σε θυμάμαι ρε συ Σταυρούλα να μου λες : όλες τις αλητείες τις έκανε ο Ζήγρας κι όχι ο Άκης.


Σαν τώρα επίσης θυμάμαι κάποια λόγια της επίσης διπλανής μου στην τράπεζα Αττικής, της Γεωργίας Ρούτση (που όπως έλεγε -παλαιότερα- ήταν γραμματέας του Κώστα Γείτονα του ΠΑΣΟΚ), για κάτι εξοπλισμούς ... 

 

Υγ 2. Σταυρούλα, μήπως ξέρεις για ποιο λόγο συναντιόταν πυκνά συχνά ο Γιάννης Γαμβρίλης της Attica bank με τον θείο σου Άκη Τσοχατζόπουλο ; 

 

Κάποιες συναντήσεις άκη τσοχατζοπουλου και γιάννη γαμβρίλη προέδρου της Attica bank

 

Συνεχίζεται μιας και τα καλύτερα έρχονται.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου