Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Ποιός είναι ο Θανάσης Σταθόπουλος, ο πράσινος αρχισυνδικαλιστής της Attica bank ;




Ο Θανάσης Σταθόπουλος (ο δεξιά στην κάτωθι φωτογραφία που φτιάχνει περιχαρής την γραβάτα του ομογάλακτου (βλέπε κάτω φωτογραφία) του, επίσης στελέχους του βαθέως ΠΑΣΟΚ Χρήστου Μάραντου, που με την σειρά του ήταν η αιχμή του δόρατος της Attica bank σε βάρος μου), είναι ο υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας που μετά την έλευση του στην Attica bank, και αφού έμεινε -επίσης για ένα φεγγάρι- ως προϊστάμενος χορηγήσεων ενός καταστήματος, ανέλαβε Διευθυντής της διεύθυνσης Margin (μετοχοδάνεια). Πότε
ήταν η θητεία του στην εν λόγω υπηρεσία ; Σύντομα θα έχετε ΚΑΘΕ απάντηση.


Κατόπιν και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα εξελέγη -με τις πλάτες και την στήριξη του Σημιτικού ΠΑΣΟΚ καθώς και των Χρήστου Παπουτσή, της Μαρία Δαμανάκη και άλλων ομογάλακτων του - πρόεδρος του συλλόγου Εργαζομένων της Τράπεζας. Και αυτό το έλαβε προφανώς ως αντάλλαγμα μιας και τους περίφερε -συνοδεία του- σε εκδηλώσεις - χοροεσπερίδες των Εργαζομένων ή και στα κτίρια της Διοίκησης τις παραμονές των εκλογών.

Στην κάτωθι επιστολή μου, του Ιανουαρίου του 2010, κατά την οποία ζητούσα την δικαστική συνδρομή του Συλλόγου καθώς μέσα σε διάστημα 15 μηνών είχα αντιμετωπίσει 13 μεταθέσεις, μετακινήσεις, αποσπάσεις, απαγόρευση εισόδου μου στα κτίρια της διοίκησης και άλλα πολλά :



ποία ήταν η απάντηση  του προέδρου Εργαζομένων της Attica bank Θανάση Σταθόπουλου ; 
ΚΑΜΙΑ δεν ήταν η απάντηση αφού δεν έκανε τον ... κόπο ο ... εργατοπατέρας να αποστείλει μια ή έστω να μεταφέρει την "άποψή του" τηλεφωνικά !

Όταν επανήλθα με νέο μου αίτημα τον Μάιο του 2011 και αφού είχα απολυθεί από την συμμορία η οποία ευθύνεται για την κατάντια της Τράπεζας, και αφού με δικαίωσε η Επιθεώρηση Εργασίας, απέστειλα νέο αίτημα δικαστικής συνδρομής προς στον Σύλλογο και στην ΟΤΟΕ :



στο οποίο η ... απάντηση του ... συνδικαλιστή ήταν η κάτωθι :


Εάν και εφόσον δύναται και θέλει κάποιος να μεταφράσει την τρικυμία εν κρανίω του συγγραφέα Σταθόπουλου του ανωτέρω και να μου την πει και εμένα, τον ευχαριστώ πολύ ...
Τι είπατε ; Ήταν υπεκφυγή διότι μισούσα και μισώ ότι εκφράζει το ΠΑΣΟΚ του που κατέστρεψε την Χώρα ΜΑΣ ; Χμμμμ ...

Το ανωτέρω αίτημά μου το κατέθεσα τον Μάιο του 2011 ενόσω είχα απολυθεί όπως προείπα και ενόσω είχα ζητήσει ΚΑΙ γι αυτό την δικαστική συνδρομή του Συλλόγου ...



όπου ο ... εργατοπατέρας Θανάσης Σταθόπουλος ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ !

Και ενόσω με αλληλογραφία μου ζητούσα τα αυτονόητα για την υγιεινή του χώρου που εργαζόμασταν περί τους 25 εργαζόμενους (σ.σ. και 3-4 λαμόγια) :




Όπου ο ... συνδικαλιστής Θανάσης Σταθόπουλος, ως πρόεδρος εργαζομένων, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ !

Και ενόσω 15 ημέρες κατοπινά είχα αποστείλει ενημέρωση για την απάντηση του τότε διευθυντή τεχνικών υπηρεσιών κατά την ημέρα που ήλθε συνεργείο για να καθαρίσει τον κλιματισμό :



όπου -κατά την πάγια τακτική του- ο Σταθόπουλος ΔΕΝ απάντησε !

Και ενόσω είχα ζητήσει από την Υπηρεσία Προσωπικού την αποκατάσταση της αδικίας σε βάρος μου όπου ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΣ μου στερούσαν τις βαθμολογικές μου κατατάξεις :





όπου ο Θανάσης Σταθόπουλος ΔΕΝ απάντησε !

Και ενόσω .....
Επανέρχομαι για να σπάσει το απόστημα πλέον των εκμαυλισμών, των εκβιασμών και της απόπειρας εκφοβισμών αλλά και συγκάλυψης !

 
Γιώργος Θ. Κανελλάκης
      Ξεκάθαρα πλέον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου