Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

... εργαζόμενη σε fund


- Με την επιμονή της φίλης μου, πήγα για συνέντευξη ...

- βλέπω να το λες διστακτικά τον όρο συνέντευξη. Γιατί το λες έτσι ; 

- διότι μόνο συνέντευξη δεν ήταν. Ήταν παρούσες 2 γυναίκες με καλοφτιαγμένο μαλλί, ταγέρ και τουπέ, παρέα με 2 άντρες με κοστούμι και ύφος χιλίων καρδιναλίων.

- και ; 

- αφού είπαν κάποιες κρυάδες μεταξύ τους που δεν κατάλαβα ούτε λέξη απ΄ όσα έλεγαν, αφού χασκογέλαγαν με όσα έλεγαν, άρχισαν να με ρωτάνε για την εργασιακή μου εμπειρία, την οικογενειακή μου κατάσταση, αν έχω κάποια σχέση στη ζωή μου, αν έχω παιδιά, αν έχω πρόβλημα να εργάζομαι περισσότερες ώρες από το στάνταρ, πως πήγα

στην συνέντευξη και άλλα τέτοια ...

Μου είπαν επίσης ότι ενδιαφέρονταν για floor manager και ότι ως τέτοια θα εργαζόμουν εκεί, λόγω των σπουδών μου στο πανεπιστήμιο. Μου είπαν ακόμη ότι θα πρέπει να ντύνομαι καλά, όχι με εξαντρίκ στιλ και ότι εκτιμούν το σινιέ ντύσιμο και γενικά την καλή εμφάνιση. 


- δεχόσαστε πελάτες στο χώρο σας ;

- αστειεύεσαι ; Ούτε μύγα δεν πέρναγε από την πόρτα, αν δεν είχε το καρτελάκι της. Και καρτελάκι είχαν μόνο όσοι εργαζόμαστε εκεί μέσα.


- μιλήσατε για μισθό ;

- ρώτησα και μου είπαν πως θα παίρνω τον βασικό μισθό και κάποια bonus αν η ομάδα που ήθελαν να αναλάβω, πετύχαινε τους στόχους της. Μου είπαν επίσης ότι θα έχω και κάποια τυχερά, αν όλα εξελιχθούν καλά. 


- τι περιελάμβαναν οι στόχοι ; Ποια ήταν αυτά τα "τυχερά" ;

- πριν σου πω γι αυτό να σου πω κάτι που μου είχε κάνει εντύπωση.  Με ρώτησαν οι δύο γυναίκες (η ..... και η ......) αν ξέρω τι θα πρέπει να κάνω, συμπληρώνοντας ότι δεν θα πρέπει να δείχνω την παραμικρή λύπη στους "απατεώνες" όπως έλεγαν, που πήραν δάνεια και δεν τα αποπλήρωναν, προσθέτοντας ότι με τους μεγάλους οφειλέτες δεν θα έχω εγώ και η ομάδα μου καμία επαφή. Θα καλούσα (η ομάδα της) μόνο όσους είχαν οφειλές σε στεγαστικά και καταναλωτικά.

- με τους μεγάλους οφειλέτες ποιος ασχολούνταν ;

- στο πέρασμα του καιρού κατάλαβα ότι μιλούσαν σε επίπεδο -τουλάχιστον φιλικό- μόνο τα υψηλόβαθμα στελέχη.

Αυτό που μου έκανε εκείνη την ημέρα εντύπωση ήταν ότι δεν υπήρχε έγγραφο με αναλυτικό job description και πως οι ... οδηγίες ήταν μόνο προφορικές, εκτός από μια σελίδα χαρτί που υπέγραψα και έγραφε "υποχρεώσεις : η ενημέρωση των οφειλετών"
Με ενημέρωσαν επίσης ότι θα πρέπει να είμαι σκληρή με την ομάδα μου, πως θα πρέπει να τους "τρέχω" και κυρίως να μην έχω προσωπικές σχέσεις μαζί τους.
Είχα ανάγκη από μισθό και πήγαν για λίγους μήνες όπου μέσα σε αυτούς ντράπηκα που είμαι γυναίκα. Που είμαι άνθρωπος.
 
 
- Τι εννοείς ; Γίνε πιο περιγραφική για να καταλάβω. Και ακόμη δεν μου είπες για τα "τυχερά".
 
-Κοίτα, σε καθημερινή βάση ήταν φανερό ότι οι γραβατοφορεμένοι αλλά και μια από τις κοκέτες, με κοιτούσαν με τρόπο που αισθανόμουν ότι με ........


 
 
Συνεχίζεται

Νέο Αίμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου