Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Attica bank - Μπακατσέλος - Marfin (και Βενιζέλος ;;;)

Κάνε κλικ για να την έχεις και μεγάλη

Έχω απορία. Όπως έχω συχνά όταν πέφτω επάνω σε κάποια θέματα. 

Ο Νικόλαος Μπακατσέλος που είναι μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Attica Bank όπως φαίνεται και εδώ : ΕΔΩ ή και στην φωτογραφία στο πλάι, έχει κάποια σχέση με τον Νικόλαο Μπακατσέλο της φωτογραφίας Νο 2 και Νο 3 που έχει στοιχεία για την Marfin Investment Group Holding SA ;;;



που το βρήκα ΕΔΩ. 
Και μιας και μιλάμε για τράπεζες, τι λέει ΕΔΩ το lobbystas ; Πήγε μέσα τραπεζίτης ; Όχι εδώ. ΑΚΟΜΗ. Αλλού. Στην Ευρώπη. Τι λέει το κείμενο ; Πως είχε φάει 2,7 δις euro από την τράπεζα
και πως είχε κάτι ... κενά στα οικονομικά της στοιχεία και πως τα έστελνε στην Ελβετία ; 

Έλα ρε !!!Κάνουν τέτοια οι Τραπεζίτες ; Αν τα έκαναν θα τα έγραφαν και θα τα έλεγαν και τα Ελληνικά (χαχαχα) ΜΜΕ. Θα μου πεις τώρα, κάνουν λαμογιές οι τραπεζίτες ; Μπαααα. Δε το πιστεύω. Εκτός κι αν κάνουν ...

Επιστρέφω με πατσαβουράκια μιας και όλα θέλουν τον χρόνο τους και εγώ έχω άπλετο. Άσε που δε γουστάρω τα λαμογολογιστάκια ;)

Και εδώ, ένα τραγουδάκι bonus μιας και είναι και ο καιρός τους και όλα πληρώνονται σε χορευτικούς ρυθμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου