Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Χάθηκαν όλα εεεεε ;;;; (η μίζα)

- Να στο ξαναπώ. Μου έστελναν να εγκρίνω "φυτευτά" δάνεια από την διοίκηση
- και τα πέρναγες ;
- αμ δε κατάλαβες. Το τραγικό είναι πως μου έφερναν και φάκελο από την Περιφέρεια, όπου -ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ υπήρχαν "επιστολές κατ' αρχήν ενδιαφέροντος" ( : ουσιαστικά συστατικές επιστολές τραπεζών) από το κατάστημα μου.
- Και που είναι το περίεργο σ' αυτό ;
- Στο ότι οι επιστολές προς την Περιφέρεια είχαν αρχές του έτους.
- Και ;
- Και ; Μα τότε που εκδόθηκαν οι επιστολές αυτές, θεωρητικά από το κατάστημα, αυτό, δεν υπήρχε ακόμη. Δεν είχε ανοίξει ακόμη. Μετά από μέρες (από τις αναφερόμενες ημερομηνίες) παραδόθηκε από τους εργολάβους !!!!
- Και τι υπογραφές είχαν οι επιστολές αυτές ;
- Δε ξέρω. ... "χάθηκαν" μου είπαν από την Περιφέρεια. 
- Το πρωτόκολλο του καταστήματος τις αναφέρει ; Έστω και με προγενέστερη
ημερομηνία
- Τι να σου πω ; Δε ξέρω. Έχει χαθεί και αυτό 
- ... και τι απέγινε ; Ποια είναι η κατάληξη ;
- Με τι κατηγορία ; Κατ΄ αρχήν, με εκβιασμούς στο προσωπικό να που σε βάρος μου διάφορα και στο τέλος χαρακτηρίζοντάς με ... πήξε- δείξε ...
- Πότε σε απέλυσαν ;
- Όταν ήμουν βαριά εγχειρισμένος στο νοσοκομείο, για σοβαρό θέμα στα σωθικά μου.
- Συμμορία ρε γαμώ το ...
- Ανέκαθεν. Ήταν και παραμένουν !
- Αποδεικνύονται, στοιχειοθετούνται οι εκβιασμοί τους ;
- ΒΕΒΑΙΩΣ με ...

Επιστρέφω κοπριτολαμόγια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου