Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Ανοικτή επιστολή προς τους Μηχανικούς. Για λόγους Δημοσίου Συμφέροντος.

Μετά την σημερινή τηλεφωνική κλήση που δέχθηκα, για λόγους Δημοσίου Συμφέροντος, αναρτάται και κοινοποιείται το κάτωθι, έτσι ώστε να γίνει γνωστό τοις πάσι, με ποίο τρόπο δίδονταν εκατοντάδες εκατομμύρια euro στο τραπεζικό σύστημα.

Κύριοι, σήμερα την 9-4-2017 και περί ώρα 9:21 π.μ. εγώ, ο Γιώργος Κανελλάκης του Θεοδώρου, δέχθηκα τηλέφωνο από τον κ. Αθανάσιο Φιλιππίδη της ΕΣΤΑΜΕΔΕ (όργανο των Συνταξιούχων Μηχανικών του ΤΣΜΕΔΕ) κατά το οποίο, αφού μου συστήθηκε ξεκίνησε ο κάτωθι διάλογος (σ.σ. ουσιαστικά μονόλογος του κ. Φιλιππίδη), διάλογος που έγινε από μέρους μου σε ανοικτή ακρόαση του τηλεφώνου μου, έτσι ώστε να μπορούν να ακούνε και οι συμπαριστάμενοι μου (σημ : τα κείμενα που έχουν μπλε γράμματα ειπώθηκαν από τον συνομιλητή μου κ. Φιλιππίδη του ΕΣΤΑΜΕΔΕ - ΤΣΜΕΔΕ) :

Κύριε Κανελλάκη τι είναι αυτά που λέτε για την επένδυση του ΤΣΜΕΔΕ στην Attica bank ; Πρέπει να ξέρετε κ. Κανελλάκη πως το ΤΣΜΕΔΕ προ 20 ετών αποφάσισε και πήρε αρχικά ένα μικρό ποσοστό στην Attica bank και κατόπιν των διαδοχικών Αυξήσεων του Μετοχικού της Κεφαλαίου ( : ΑΜΚ) αποφάσισε να λάβει μέρος και στην πρόσφατη ΑΜΚ, αυτή του τέλους του 2015 κατόπιν και του σύμφωνου "οk" του προϊσταμένου ΤΕΕ. 
Το ΤΣΜΕΔΕ είναι ένας τεράστιος Οργανισμός, όπου, συμμετέχει και το Κράτος και κάνει ότι του "γουστάρει" (σ.σ. οι λέξεις, ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ !)

Κατά τις ημέρες προ της ΑΜΚ είχε γίνει έλεγχος από την BlackRock και με ενημέρωσε (συνέχισε ο κ. Φιλιππίδης) η Τράπεζα της Ελλάδος (: ΤτΕ) πως αν δεν βάλουμε 380.000.000 euro, τότε θα χάσουμε το ποσοστό μας στην επένδυσή μας. Έτσι πήραμε την απόφαση από το Δ.Σ. και η Γ.Σ. να βάλουμε το ποσό που μας αναλογούσε. Τα 380.000.000 euro.

Όταν τον διέκοψα λέγοντάς του : αυτά θα τα μεταφέρω στους Μηχανικούς του ΤΣΜΕΔΕ έσπευσε
να μου απαντήσει : με απειλείτε κ. Κανελλάκη ; Τι θέλετε εσείς και τα ανασκαλίζετε αυτά κ. Κανελλάκη ; Διάβασα κι όλας -στην χθεσινή σας επιστολή- πως έχετε απολυθεί από την τράπεζα ...

Σημ Γ.Θ.Κ. Στο σημείο αυτό προσπάθησα να του μεταφέρω εν συντομία τα ... διαμειφθέντα με τον Γιάννη Γαμβρίλη, το 2010 όταν μέσα στο γραφείο του στην Attica bank τον είχα ενημερώσει πως : δεν με ενδιαφέρει τι θα απογίνεις εσύ, μιας και πρόεδροι έρχονται και παρέρχονται, όμως με ενδιαφέρουν οι 1150 εργαζόμενοι που τρώνε ψωμί απ αυτήν την εργασία", με διέκοψε λέγοντάς μου : αυτά δεν με ενδιαφέρουν. Όταν δε προσπάθησα να του πω ότι στην τράπεζα εργάζονταν 1150 άνθρωποι και πλέον έχουν απομείνει περί τους 850 ΕΝΟΣΩ προσλαμβάνται αργόμισθοι συνταξιούχοι, έσπευσε να με ... ενημερώσει : Αυτά τα "Τζατζαναίικα" εμένα δεν με αφορούν", ερωτώντας με ταυτόχρονα αν είμαι μέλος της ομάδας του ΚΚΕ".

Αφού του απάντησα πως ούτε έχω σχέση με το ΚΚΕ και πως είμαι ένας Έλληνας Πολίτης, απότομα μαλάκωσε στο αρχικά επιθετικό του ύφος λέγοντάς μου : τότε να πίνουμε κάθε μέρα καφέ. Και πρέπει να ξέρετε κ. Κανελλάκη πως ο πρόεδρος των Εργαζομένων στην Attica bank, ο κ. Σταθόπουλος, ήλθε παραμονές της ΑΜΚ του 2015 και με βρήκε και μου είπε : εσείς κ. Φιλιππίδη που είστε τόσο καλός άνθρωπος, βοηθήστε μας επενδύοντας αυτά τα 380.000.000 euro που σας είπε η ΤτΕ και το ΤΕΕ.

Στο σημείο αυτό τον ρώτησα : ένας τόσο μορφωμένος άνθρωπος όπως εσύ, 80 ετών να ακολούθησε κολακείες ; Είχατε κάποιο οικονομικό - επενδυτικό αρμόδιο τμήμα να ελέγξει αν και εφόσον θα έπρεπε να επενδυθεί ένα τόσο τρομακτικό κονδύλι (380.000.000 €) στην Attica bank στα τέλη του 2015, δεν μου εδόθη καμία απάντηση ουσιαστική πέραν την ερώτησης του : είσαι στο ΕΣΤΑΜΕΔΕ συνταξιούχος Μηχανικός ;

Αφού του αρνήθηκα λέγοντάς του : όχι ήμουν ως Παρατηρητής προσκεκλημένος, με ρώτησε : ποιος σε κάλεσε ; ερώτηση για την οποία δεν έκρινα πως θα έπρεπε να απαντήσω μιας και η αρχή της δεδηλωμένης έχει περάσει ανεπιστρεπτί !

Τέλος, τον ρώτησα αν γνωρίζει για "μαύρες μισθοδοσίες" στην Attica bank που σταμάτησαν την 1-3-2017 μετά από πλέον των 20 ετών καταβολής τους, και αν γενικώς πιστεύει πως οι "μαύρες" μισθοδοσίες, πέραν του εκμαυλισμού δημιουργούν και κομματικούς στρατούς, μου απάντησε : όποιος έχει στοιχεία ας τα πάει στην Εισαγγελία.

Εκεί αφού του ανταπάντησα : τον Σημίτη, εσένα και άλλους μερικούς, μπορεί να σας εκφράζει η ανωτέρω νιχιλιστική ρήση. Εμένα και τους κύκλους μου όμως, ΟΧΙ, έτσι όπως την εννοείς εσύ την Δικαιοσύνη κ. Φιλιππίδη μιας και ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ τα ΞΑΝΑΔΩΣΑΜΕ (αφού ο προηγούμενος χειριστής Εισαγγελέας έβαλε στο Αρχείο τις καταγγελίες και την μήνυση με την αιτιολογία : "αγνώστου δράστου") και θα ενημερώσουμε τους Συμπολίτες μας και τον Λαό αφού είναι θέμα που αφορά το Δημόσιο Συμφέρον και το γενικό Καλό. Καθώς πλέον και οι Κριτές, κρίνονται.

Κύριοι, κατόπιν των ανωτέρω σας κοινοποιώ τοις πάσι το ανωτέρω που επέχει από μέρους μου θέση Ενόρκου Κατάθεσης, την οποία και θα επαναλάβω όπου και όποτε μου ζητηθεί.


Μετά τιμής


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
Τηλ επικ : 6977-913-924


Υ.γ. Γ.Θ.Κ. Κύριε Φιλιππίδη θα έπρεπε να γνωρίζετε ή να σας έχουν ενημερώσει οι συνεργάτες σας (ΤτΕ, ΤΕΕ, ΤΣΜΕΔΕ, Σταθόπουλος κ.λπ.) πως στα σύγχρονα τηλέφωνα υπάρχουν και προγράμματα όπως αυτό εδώ : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου