Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Τι δεν περίμεναν πως θα περιμένω ;

9 χρόνια στα δικαστήρια. Όχι 20 όπως μου έταζε το θρασύδειλο υποκείμενο, αλλά 9. Όχι 20 όπως του είπαν να πει οι βαρύτατα υπόδικοι αρχιαπατεώνες που είχε ως "πλάτες" αλλά 9.

9 χρόνια που ήμουν -κυριολεκτικά- στην άμυνα και στην απόκρουση δόλιων ραδιουργών και άδικων και εγκληματικών κινήσεων τους σε βάρος μου, αλλά και χιλιάδων άλλων συμπολιτών μου.

9 χρόνια που κατάφερα κυριολεκτικά να μείνω ζωντανός με τη στιβαρή συμπαράσταση συμπολιτών μου, αλλά και να απολαμβάνω πλέον τα

ποικιλότροπα αιτήματα για συγνώμη από παλιανθρώπους. 

9 χρόνια που Άνθρωποι στο εσωτερικό και στο εξωτερικό με στήριξαν, ηθικά, ψυχικά και οικονομικά. Ακόμη και άνθρωποι που δεν τους είχα συναντήσει και δεν τους είχα ακούσει ποτέ στη ζωή μου.

Επειδή λοιπόν δεν με εκφράζουν ραγιάδικες ηλιθιότητες του είδους "το σφάλλειν ανθρώπινον, το συγχωρείν Θείον", ενημερώνω (τους ίδιους και τους "μεσάζοντες" τους), πως τα καλύτερα έρχονται.
9 χρόνια το περίμενα. Αυτοί όχι.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου