Ειδικά τα τελευταία χρόνια βομβαρδιζόμαστε από την έννοια "ορθολογισμός" σύμφωνα με τον οποίο "σημασία έχει το πόσο sex (κι όχι έρωτα) κάνεις, το πόσο παράγεις (κι όχι το πόσες Αξίες Ηθικής έχεις), το πόσους συνεργάτες (κι όχι φίλους) έχεις", το πόσα ξοδεύεις, το πόσα αποδίδεις σε κάποια ... ταμεία (θρησκευτικά, ιδρυματικά, Μ.Κ.Ο., ... αλληλεγγύης κλπ), έστω κι αν όσα "χάρισες" είναι προϊόν εγκληματικών πράξεων, απατών και βαμμένα με αίμα.
Θεωρείτε πως η λιτότητα που ζούμε επί σειρά ετών, οι πόλεμοι σε κάθε γωνιά της Γης, η τραπεζική - ιατρική και ... επιστημονική απανθρωπιά της elit έναντι των "κοινών θνητών", είναι τυχαία ;
Θεωρείτε πως η απαξία της σύγχρονης Ακαδημίας Αθηνών, είναι τυχαία ; Θεωρείτε πως η κατακρήμνιση του Δυτικού πολιτισμού, είναι τυχαία ; Θεωρείτε πως τυχαία ονομάζετε φασίστας όποιος μιλά για Ελληνική Παιδεία ;
Θεωρείτε πως οι εισπρακτικές εταιρείες, τα funds και οι νομική ασυλία που
απολαμβάνουν ορισμένες κάστες (πολιτικοί, τραπεζίτες, ιατροί κλπ), τα "μεταναστευτικά ρεύματα" (βλ. σύγχρονο εμπόριο ανθρώπων), είναι τυχαίες καταστάσεις που ζούμε σήμερα ; Ποιος ήταν ο ρόλος του Βενιαμίν Φραγκλίνου σε όλα αυτά ; Ποιος ο ρόλος των προτεσταντών του Βορρά ;
Ακούστε την κατωτέρω διάλεξη του Δάσκαλου, Φιλόσοφου και Αστροφυσικού Μάνου Δανέζη, συγκλονιστείτε, σκεφτείτε και δράστε. Βάλτε το λιθαράκι που δύνασθε και πάψτε να είστε βολεμένοι σκλάβοι. Άμεσα !
Επίλογος : Μάνος Δανέζης "ο Δάσκαλος μαθαίνει τα παιδιά με τη στάση της ζωής. Ο Δάσκαλος μαθαίνει τον μαθητή του πως όταν πέφτουμε, σηκωνόμαστε. Δεν μένουμε γονατισμένοι. Δάσκαλοι δεν είναι μόνο όσοι διδάσκουν στα σχολεία. Ο Δάσκαλος δεν είναι ιδανική φυσιογνωμία".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου