Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Ραντεβού 2-12-2022 διότι δεν προσήλθαν 3+1 σημαντικοί θρασύδειλοι κατήγοροι μου. Ένας που το έπαιζε ...

Ρε, όποιος κι αν νομίζεις πως είσαι, μέσα σε Δικαστική αίθουσα και δη
πενταμελούς Εφετείου κακουργημάτων, δεν το παίζουν (το κινητό)


Εν συνεχεία του από Δικάζομαι την Τετάρτη 1η Ιουνίου 2022 στον Β Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων από την Attica bank και το πρωτοπαλίκαρό της. Ελάτε ενημερώνω πως η δίκη αναβλήθηκε για την 2-12-2022 καθόσον ο μηνυτής μου Χρήστος Μάραντος, τ. γενικός δ/ντής λογιστικού της Attica bank  αλλά και  οι δύο εκ των σημαντικοτέρων κατηγόρων μου οι Γιάννης Γαμβρίλης τ. πρόεδρος της Attica bank και Γιώργος Μαμαλούγκας τ. δ/ντής επιθεώρησης της Attica bank, δεν προσήλθαν στην ακροαματική διαδικασία. Όπως δεν προσήλθε και ο "μάρτυρας" κατηγορίας μου Βασίλης Μάραντος (αδελφός του μηνυτή μου), αλλά και δικηγόρος του Χρήστου Μάραντου. 

Σημ : Ο Βασίλης Μάραντος γιατί δεν έχει πατήσει ΠΟΤΕ του σε δίκη πλην εκείνης που με παρακαλούσε να άρω το αυτόφωρο σε βάρος του αδελφού του Χρήστου και εγώ ο ηλίθιος το ήρα ;

 

Στα παραλειπόμενα της χθεσινής, σχεδόν όλη την ώρα που ή Έδρα του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων δίκαζε προηγούμενες δίκες, ένας εκ του ακροατηρίου ήταν σχεδόν όλη την ώρα με το κινητό στο χέρι του και το έπαιζε. Μάλιστα, σε κάποια ολιγόλεπτη διακοπή της Έδρας, συζητώντας με γνωστούς και αγνώστους στον προθάλαμο της Αίθουσας, όλοι συνέτειναν στο ότι "τύποι σαν αυτόν, που δεν σέβονται τίποτα, ασχέτως αν φορούν

κοστουμάκι, είναι χειρότεροι από σπείρες εγκληματιών" ...

 

Νίκο Δαυίδ (τ. υπ/ντή επιθεώρησης της Attica bank) εσύ που ήσουν παρών χθες ανάμεσα στους λοιπούς κατηγόρους μου, μήπως τον είδες ; 

Η επίσης παρούσα Χρυσάφω Λεπεσιώτου (τ. στέλεχος της Attica bank που έχει δώσει σε βάρος μου 4 καταθέσεις όπου ΚΑΙ οι τέσσερις είναι παντελώς διαφορετικές μεταξύ τους - κάνε κλικ εδώ) μήπως τον είδε ;

 

Η φωτογραφία λήφθηκε από άτομο αγνώστων στοιχείων προς εμέ που, όταν διαπίστωσα πως τον φωτογράφιζε του ζήτησα να μου την δώσει και εμένα μέσω ηλεκτρονικού τρόπου (blootooth), έξω από την αίθουσα του Δικαστηρίου. 

 

Συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου