Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022

Χρήστο, επειδή είμαι καλό παιδί, σε συμβουλεύω, για να μη πληρώσεις ΚΑΙ το πρόστιμο της λιπομαρτυρίας

 Στην προχθεσινή δίκη μου Χρήστο Μάραντε, ΔΕΝ παραστάθηκες ως μηνυτής, ΔΕΝ παρουσιάστηκες ως μάρτυρας. Και αυτό αντιμετωπίστηκε βαριά από την Έδρα, κατόπιν των ενεργειών του Δικηγόρου μου Αναστάσιου Κώνστα επιβάλλοντας σου βαρύ πρόστιμο πλέον δικαστικών εξόδων, για λιπομαρτυρία.

 

Επειδή 

α) θαρρώ πως θα σου έχει γίνει σαφές πλέον πως με τα δακρύβρεχτα και κλαυσίγελα SMS που μου στέλνεις,  δεν γίνεται αυτό που θα επιθυμούσες (σ.σ. να με κοροϊδέψεις), σου συνιστώ να κάνεις το κάτωθι

 

β) έχεις τη δυνατότητα σύμφωνα με το Άρθρο 231 του ΚΠΔ, §5 που προβλέπει  : "αν ωσότου αρχίσει η διαδικασία στο ακροατήριο, ανακλήθηκε νόμιμα η έγκληση και συνεπώς έπαυσε οριστικά η ποινική δίωξη, οι λιπομάρτυρες δεν τιμωρούνται από το δικαστήριο" , σου συνιστώ να άρεις νόμιμα (σύμφωνα με τρόπο που ορίζει ο Νόμος, Χρήστο) την μήνυση.

 


 

Πριν τη επανάληψη της δίκης την 2-12-2022, ΑΜΕΣΑ ! για να μη

πληρώσεις ΚΑΙ την ποινή της λιπομαρτυρίας, αλλά και για να δείξεις εμπράκτως (αν τα εννοείς), όσα κατεβατά γράφεις στα SMS σου (τα νέα !!!) προς εμέ *


* για τα "παλιά" τα δικαστήριο (και το ποινικό και το αστικό) τελεσίδικα και αμετάκλητα σε τιμώρησαν με ότι σου άξιζε. Και αυτό το θέμα για εμένα έκλεισε. Όπως έκλεισε και για τη μνήμη των συχωρεμένων γονέων μου, "με τόσα που τους λέρωνες" !


Υστερόγραφο : Αν πάλι, εσύ, θέλεις να εξακολουθήσεις να είσαι το υπάκουο σκυλάκι όσων (νεκρών και ζωντανών) σου φούσκωσαν τα μυαλά προ 11ετίας και σου έταζαν τα χίλια μύρια και όσων σε έδιωξαν και όσων σε κατέστρεψαν, δικό σου πρόβλημα ! 

Ειλικρινά σκασίλα μου !


Γιώργος Θ. Κανελλάκης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου