Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

29 Ιουνίου (2011) και έχω ακόμη απορίες

Ανέκαθεν είχα μια απορία. Μόνιμα αναρωτιόμουν τι στο διάβολο ... ψυχή θα πρέπει να έχει ένας Δήμιος. Ένας που επικαλείται τα : "εντολές εκτελώ", "αν δε το έκανα εγώ, θα ήταν κάποιος άλλος".

Κάποιος δηλαδή που καλύπτει μέσω του Εθνόσημου (που δε φοράει), με σκότος, την Ελληνική Σημαία. Κάποιος που επιτίθεται σε άμαχους ... επειδή ... έτσι του είπαν. Κάποιος που χαρακτηρίζεται από την ανυπαρξία Ιερών και Οσίων. 
Ανυπαρξία που αποδεικνύεται από την επίθεση με χημικά ΣΕ ΙΑΤΡΕΙΟ που βρίσκεται σε ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ. Κάποιος (ακόμη) που καλύπτει με μια στολή, τον πραγματικό του χαρακτήρα ...

Είπαμε όμως. Εγώ είμαι το ένα και το άλλο και έτσι έχω ... απορίες (όπως λένε "κάποιοι). Όπως είναι και οι κύκλοι μου.
Βλέπεις ; Δεν είμαστε σαν κάτι άλλους που κοιτούν την βόλεψη τους. Κάποιους άλλους που αναρωτιέμαι αν έχουν αναρωτηθεί, αν ζουν πραγματικά !



Αυτές όμως οι απορίες μου θα μείνουν παντοτινές, μιας και επέλεξα (όπως και εκατομμύρια
άλλων Συμπολιτών μου) την θέση που θα έχω στη ζωή και έτσι δεν εντέλλομαι για να ... πράξω (όπως "κάποιοι"). 

Και για το τέλος σου θυμίζω δύο. 
  • Ένα : το ανωτέρω καφριλίκι το έχει ... αποδεχθεί ο Λαός από ΔΕΞΙΑ, από κέντρο ΠΑΣΟΚ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ και από ΣΥΡΙΖΑ ... ΑΡΙΣΤΕΡΑ μιας και όλα τους είναι το ίδιο. Εξουσιαστές της κακιάς ώρας που κοιτάνε να τους πληρώνουμε για να βάζουν τους πραίτορες τους να μας βαράνε.
  • Δύο : ο Λαός είχε μόνιμα μια απαίτηση. Ζωή, Εργασία - Αμοιβή, Διασκέδαση, Ξεκούραση και ΟΧΙ το να φάμε ότι υπάρχει και κυκλοφορεί (όπως έκαναν ΟΛΑ τα κόμματα του κΥνοβουλίου) επί δεκαετίες !
Για τα δύο που σου θύμισα φταίει η Ατιμωρησία. H Ατιμωρησία που ... επιτρέπει με την παρουσία της και με την την απουσία της Δικαιοσύνης, να κάνει η Τραπεζοκρατία κουμάντο στις ζωές μας !

UpdIskra.gr Αίσχος! Ο Άρειος Πάγος ακύρωσε ”υπαλληλικά” τις διώξεις στο ΤΑΙΠΕΔ ...

Γ.Θ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου