Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Δήλωση παραίτησης από δικόγραφο αγωγής της Attica bank

Ένα χρόνο πριν, η Τράπεζα Αττικής, κατέθετε εναντίον μου στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, αγωγή, με την οποία ζητούσε 200.000 ευρώ, γιατί με ανάρτησή μου έθιγα την τιμή και την υπόληψη της Τράπεζας !

Η αλήθεια είναι πως η ανάρτηση δεν ήταν δική μου, αλλά γνωστού οικονομικού blog και εγώ απλά είχα σχολιάσει... κρίνοντας μια Τράπεζα, η οποία βάσει των δημοσιευμάτων στο διαδίκτυο αλλά και στις εφημερίδες, έβριθε σκανδάλων.

Η αλήθεια επίσης είναι, πως είχε προηγηθεί εξώδικο της Τράπεζας, με το οποίο μου ζητούσε να κατεβάσω εντός 15 ημερών την ανάρτηση, διαφορετικά θα κινήτω εναντίον μου με όλα τα ένδικα μέσα.

Αρνήθηκα, ως όφειλα από σεβασμό πρωτίστως στον εαυτό μου και στο δεδομένο της ενημέρωσης των αναγνωστών.
Και φυσικά, ακολούθησε η αγωγή... με αίτημα 200.000 ευρώ ... αποζημίωση για... ηθική βλάβη
της τράπεζας.  
Αλήθεια, αν η αγωγή προχωρούσε και με δεδομένο πως ...

Η συνέχεια εδώ : http://attikanea.blogspot.gr/2017/06/blog-post_461.html


Σχόλιο Γ.Θ.Κ. : Πόπη "τα καλύτερα έρχονται" που λέει και ένας φίλος. Υγεία και δύναμη και πάντα με κέφι (για να ανησυχούν "κάποιοι").
Απορία Γ.Θ.Κ. : Γιαννάρα Μαντζουράνη φίλε μου, χαίρομαι για σένα που έχεις εργασίες. Αναρωτιέμαι όμως, σε ποιους δεν έχει καταθέσει μηνύσεις και αγωγές η Attica ;
Απορία ψάλτου βηξ : Χμμμ. Ίσως. Πιθανόν. Ναι. Γκουχ - γκουχ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου