Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018

Έτερος εγώ. 220-284

Απέναντι σε όσους κατά καιρούς, συστηματικά ή μη, από λάθος ή ως επί τούτου, υποτιμούν το Ελληνικό πνεύμα και τις Ελληνικές δυνατότητες, στέκονται συμπατριώτες που λειτουργούν ως διεθνείς "άγγελοι" της Τέχνης, του Πνεύματος και της Ποιότητας. 

Ένα παράδειγμα ποιοτικότατης παραγωγής τέχνης αποτελεί το έργο του σκηνοθέτη Σωτήρη Τσαφούλια, "Έτερος Εγώ", που βγήκε στους κινηματογράφους στις αρχές του 2017, ο σκηνοθέτης του, οικειοθελώς το απέσυρε από τις κινηματογραφικές αίθουσες μιας και θεώρησε πως
το σενάριο του αποτελούσε "βούτυρο στο ψωμί" ενός καθ' έξιν εγκληματία (serial killer) που είχε εμφανιστεί στις Αθηναϊκές πιάτσες ταξί.

Μετά από την επί έτους απουσία της ταινία του Τσαφούλια από τις αίθουσες των κινηματογράφων, ο σκηνοθέτης του ανάρτησε την ταινία του στον προσωπικό του λογαριασμό στο youtube και μπορείτε να το παρακολουθείστε εδώ :


Σας συνιστούμε απερίφραστα να την δείτε, και κατόπιν να αναρωτηθείτε αν και σε τι υπολείπεται η παραγωγή του από εκείνες των ξένων studio. Σας παρακινούμε να σκεφτείτε το πόσο μακρυά φτάνει το Ελληνικό πνεύμα, αλλά και οι δυνατότητες της Ελληνικής δημιουργίας, γνωρίζοντας ότι πολλοί εξ υμών, θα παρακινηθείτε για να ψάξετε (και καλά θα κάνετε) για τα έργα και τις ημέρες του προπάτορος μας Πυθαγόρα (φίλιοι αριθμοί Πυθαγόρα 220 - 284). 

Σας παρακινούμε να προτείνετε την ταινία και σε ξένους φίλους σας μιας και η ταινία συνοδεύεται από αγγλικούς και γαλλικούς υπότιτλους. Τέλος, σας παρακινούμε και σας καλούμε να γραφτείτε ως συνδρομητές στο κανάλι του, υπηρεσία που ναι μεν είναι δωρεάν αλλά παρέχει την ικανοποίηση στον Δημιουργό της ταινίας για να κάνει και άλλα θεσπέσια (σαν το παρουσιαζόμενο) έργα. Επίσης να πατήστε "μου αρέσει" στο έργο του ή και να προσθέστε σχόλιο επ'  αυτής.

Σημείωση : μετά την θέαση της καθ' όλα εξαιρετικής δημιουργίας του Τσαφούλια, θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν αναφορές στο σενάριο που παραπέμπουν στο υποβλητικό πεδίο κινηματογράφησης των x-files (η σκηνή με τον καπνιστή) αλλά και σε διεθνώς καταξιωμένα θρίλερ όπως το Seven, χωρίς όμως αυτές οι παραπομπές του να αποτελούν "κλοπή" ιδεών αλλά "πρόσθεση" στην 7η τέχνη. Αυτή που απ αρχαιοτάτων χρόνων, η Ελλάδα κατείχε στο DNA της. 
Επί τη ευκαιρία να αναφέρουμε ότι, εμείς, απολαύσαμε την ανάγνωση πικρόχολης "κριτικής" ενός τυπάκου που αυτοπροσδιορίζεται ως κριτικός τέχνης σε έγκυρο περιοδικό, τυπάκου που προφανώς τον προσδιορίζει η οδοντιατρική του ξινίλα του στυλ : ότι δεν είναι holywood δεν είναι τέχνη ...

Ευχαριστώντας τον δημιουργό Σωτήρη Τσαφούλια που μας έδωσε την χαρά να πούμε "μπράβο σου"

Το Ψαχτήρι και ο Γ.Θ.Κ.