Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Έχω μια καταπληκτική ιδέα. Θα ξοφλήσω το δάνειο μου των 15 εκ. €, δίνοντας 600 - 700 χιλιάρικα.

 Λοιπόν, έχω μια φανταστική ιδέα !

 

 

Εκείνο το δανειάκι των 15 εκατομμυρίων που είχα πάρει από κάτι λαμόγια τραπεζίτες, επειδή εγώ δεν θέλω να φανώ στις τράπεζες, και επειδή ο ... νόμος ΔΕΝ μου επιτρέπει ΚΑΙ σε εμένα αλλά ΚΑΙ στις τράπεζες να το "κτυπήσω" στο 3% ή στο 4% του, θα βάλω "εμπρός" κάποια funds να το αγοράσουν (έναντι του γνωστού 3% έως 4% [σημ: τόσο είναι το ποσοστό που αγοράζουν δάνεια από τράπεζες, τα funds]) μιας και σε αυτούς επιτρέπεται

να αγοράζουν σε τέτοια ξεφτίλα τιμή, τα δάνεια.

 

Μετά, αφού δώσω το κατιτίς τους στα funds -πέραν του ποσού που το αγόρασαν- θα ξεχρεώσω δίνοντας 600 - 700 ψωροχιάρικα. Συνολικά !


Είμαι γαμάτος, με γουστάρω πολύ και σας γράφω όλους στα ...... (f) μου.


Υπόμνημα : Pimco – CarVal: Το παρασκήνιο πίσω από το joint venture στα «κόκκινα» δάνεια και ο ρόλος της Qquant
Στόχος της κοινοπραξίας είναι η εξαγορά μικρών πακέτων, αξίας από €5 έως και 20 εκατ., χωρίς, ωστόσο, να αποκλείεται το ενδεχόμενο επένδυσης σε μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια, με ομοειδή χαρακτηριστικά, όπως αυτό της doValue με δάνεια Κατσέλη

 

Ουστ ρε !


Επιστάτης

f : στα παλιά μου τα τεφτέρια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου