Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Να τελειώσουμε ότι αρχίσαμε μιας και ... έκαναν λάθος

Όσοι θεώρησαν ότι πάλευα χωρίς να έχω καμία βοήθεια και στήριξη και υποστήριξη, έκαναν λάθος.

Όσοι πάνω στην τρομάρα τους ή στην αλαζονεία τους, μου επέρριπταν ένα σωρό κατηγορίες θα διαπιστώσουν πως έκαναν λάθος.

Όσοι πάλεψαν με βρώμικους τρόπους για να καλύψουν όσα θέλαμε να φέρουμε στο φως και στην Δικαιοσύνη, έκαναν λάθος.

Όσοι πίστευαν πως θα εξαγοραστώ με τα βρωμερά τους αργύρια, έκαναν λάθος.

Όσοι θαρρούσαν πως με τις απόπειρες (τους) για κατά μόνας συμφωνίες μαζί
μου, θα έλυναν το πρόβλημα που είχαν δημιουργήσει στην Ελληνική κοινωνία, έκαναν λάθος.

Όσοι θεώρησαν εαυτούς, υπεράνω Νόμων, Ήθους, Αξιοπρέπειας, Εντιμότητας και Μπέσας, έκαναν λάθος

Όσοι έριχναν στο πλάι μου "φίλους" ως "συμβούλους", "συνοδοιπόρους", "συμπάσχοντες", "συμμετέχοντες στον αγώνα" και λοιπά, που στην ουσία ήταν διαστρεβλωτές, αποπροσανατολιστές, υποχείρια και έκδηλοι αντίπαλοι της αλήθειας, έκαναν λάθος

Όσοι συντάχθηκαν πίσω από δόλια συμφέροντα ως τρωκτικά της περιουσίας του Ελληνισμού, σκεπτόμενοι ότι θα βάλουν και αυτοί το δάκτυλο στο "μέλι" στηριζόμενοι στους "προστάτες" τους, έκαναν λάθος.

Όσοι πιάστηκαν, όσους είδαμε, με την γίδα στη πλάτη και πίστεψαν πως θα την γλυτώσουν, έκαναν λάθος.

Όσοι θεώρησαν ότι θα μπορέσουν να μας εκβιάσουν ή να μας φοβίσουν, έκαναν λάθος.

Όσοι θεώρησαν ότι ήμουν ένας μοναχικός λύκος, ένας ονειροπόλος, ένας ανόητος ρομαντικός, έκαναν λάθος.
Και θα το διαπιστώσουν ! 
Αν και, παρά την αμετροέπειά τους, ήδη το έχουν αντιληφθεί.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου