Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

Ο εκβιαστής δικηγόρος και η μεγάλη δικηγορική του εταιρεία

Εις το όνομα του Δημοσίου Συμφέροντος και του Κοινού Καλού, καταθέτω και αναρτώ το κατωτέρω που θα έχει και αναλυτική συνέχεια.


Γεγονός το οποίο το γνωρίζουν αναλυτικά όσοι πρέπει και όσοι κάνουν πως δεν συνέβη.



Ήταν κάπου στο 2010 όταν η τότε δικηγόρος μου Κατερίνα Π. περίμενε στο γραφείο της, την προκαθορισμένη ώρα τον δικηγόρο της άλλης πλευράς (της πλευράς του τότε γενικού διευθυντή οικονομικών της Attica bank, Χρήστου Μάραντου και πλέον εκδιωγμένου μέσω ... εθελούσιας εξόδου του) για να επέλθει πιθανή συναινετική συμφωνία.

Η ώρα που ήταν ορισμένη η συνάντηση δεν προσήλθε ουδείς εκ της έτερης πλευράς κι έτσι νομίμως θεωρήθηκε ότι δεν επιθυμούν κάποια συμβιβαστική -συναινετική λύση.

Την μεθεπομένη το πρωί η δικηγόρος με κάλεσε στο τηλέφωνο λέγοντας μου "Γιώργο θα πρέπει να σου παραδώσω τον φάκελο καθώς θα δώσω εξετάσεις για Συμβολαιογράφος και έτσι δεν θα έχω το δικαίωμα να δικηγορώ".


κλικ για μεγέθυνση
Χάνοντας πρόσκαιρα την λαλιά μου, της είπα πως θα πάω σε 2 μέρες να παραλάβω τον φάκελό μου.

Πέρασαν 2 χρόνια από εκείνη την ημέρα όταν, όντας σε μια εκ των επάλληλων δικών μου από τα λαμόγια της Attica bank κι ενόσω είχα δίπλα μου την τότε δικηγόρο μου, είδα μπροστά μου την παλιά μου δικηγόρο. Την Κατερίνα. 

Αφελώς την ρώτησα : "ολόκληρη συμβολαιογράφος και διεκπεραιώνεις μόνη σου τις υποθέσεις σου στα δικαστήρια ;"

Τότε η Κατερίνα άρχισε να κλαίει με λυγμούς λέγοντάς μου : "Γιώργο προ 2 ετών σου είπα ψέματα. Δεν θα έδινα ποτέ εξετάσεις για Συμβολαιογράφος. Σου είπα ψέματα διότι το προηγούμενο βράδυ από τη μέρα που σου είπα ψέματα, με κάλεσε ο δικηγόρος .... .... από την δικηγορική εταιρεία .... ... και μου είπε : ή θα βεβαιώσεις πως παρασταθήκαμε στην χθεσινή συνάντηση για συμβιβαστική λύση ή θα μαζευτούμε 3-4 δικηγόροι απ' όλη την Ελλάδα και θα πούμε διάφορα για εσένα. Κι όταν τα πούμε, θα περάσεις Πειθαρχικό, όπου μετά απ'  αυτό, θα διαγραφείς από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών".

Η συνοδός δικηγόρος μου έμεινε εμβρόντητη, όπως ίσως θα έμενε και το όποιο καταγραφικό (αν είχε ζωή).


Συνεχίζεται παλιάνθρωποι, μέχρι να βγει ο ήλιος από τη Δύση.

Γιώργος Θ. Κανελλάκης
Τηλ 6977-913-924
Παρανόμως, δολίως και αντικαταστατικώς απολυμένος και σε δικαστικό αγώνα με την ... τράπεζα των Μηχανικών, όπου εργαζόμουν.






Σημείωση : οι ανωτέρω φωτογραφίες είναι από το οπισθόφυλλο της εγημερίδας ΜΠΑΜ, της 18-8-2019. 


Υ.γ. Βερβεσό, πρόεδρε του ΔΣΑ, ή θα επιβάλεις αυτοκάθαρση στο "μαγαζί" ή θα σου έρχονται τόσοι φάκελοι για ... υποθέσεις,  που δε θα μπορούν να "παραπέσουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου