Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

... ξέχασε η αντίδικος να υποβάλει τον φάκελο που επιβάρυνε τη θέση της ; Πρόστιμο !

Με αφορμή τις αναρτήσεις των Δικηγόρων παρ'  Αρείω Πάγω Κώνστα και Μυταλούλη θυμήθηκα 2-3 παρεμφερή θεματάκια που αντιμετώπισα από την attica bank κι όπως πάντα θέλω να τα μοιραστώ με τους συμπολίτες μου.

Σημειώνω ότι, η ανάρτηση των 2 ανωτέρω αφορά υπόθεση (βλέπε εδώ Διοικ.Πρωτοδικείο Αθηνών αρ. 4291/2019, 2ο Τμήμα) προς διοικητικό δικαστήριο όπου η εναγόμενη δεν απέστειλε ως όφειλε (κατόπιν προδικαστικής εντολής) στο δικαστήριο τον φάκελο του ενάγοντος. Το αν δεν τον απέστειλε διότι τον ... έχασε, τον ... ξέχασε, παραμέλησε, δεν έχει και μεγάλη σημασία όση έχει το ότι επεβλήθη πρόστιμο 200 € στην εναγόμενη για την "παράλειψή" της.

Θυμήθηκα λοιπόν τις κάτωθι παρεμφερείς περιπτώσεις :

α) σύμφωνα με αγαπητό φίλο (βλ. μεσάζοντα), "άνθρωπος" του συλλόγου Εργαζομένων της τράπεζας Αττικής, "φρόντισε" να μην υπάρχει στον φάκελό μου (στην

υπηρεσία προσωπικού) αντίγραφο ποινικού μου Μητρώου, θεωρώντας ότι έτσι μου συμπαραστέκεται, λες και το είχα ανάγκη. Την καλημέρα μου στον Σταθόπουλο πρόεδρο εργαζομένων της Τράπεζας.

β) θυμήθηκα την περίπτωση που "χάθηκε" ο φάκελος της visa καρτας μου, με την σύμβασή του, από το κατάστημα που τηρούνταν. Την καλημέρα μου στην Κατερίνα Ζαρουμανδάλου, διευθύντρια του καταστήματος που τηρούνταν ο φάκελός μου.

γ) θυμήθηκα την περίπτωση της ετήσιας κρίσης μου από τους αρμόδιους προϊσταμένους μου (τα επονομαζόμενα Φύλλα Ποιότητας) όπου το παρουσιασθέν από την αντίδικο τράπεζα στο δικαστήριο φύλλο ποιότητας μου, ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΟ μιας και, ενώ οι σελίδες 1-2 και 3 ήταν πανομοιότυπες με το αντίγραφο που είχα κρατήσει, ΟΜΩΣ ! στην σελίδα -4- του αντιγράφου που υποβλήθηκε στο δικαστήριο από την τράπεζα Αττικής (αντίδικό μου) κατά εμού ... "εμφανίστηκε" κρίση ενός εκ των βαθμολογητών μου (του Μηνά Παππά), Η ΟΠΟΙΑ ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με τους καλούς βαθμούς που μου είχε αποδώσει στις προηγούμενες σελίδες ...  
Την καλημέρα μου στον τότε κριτή μου Μηνά Παππά.
 
 
Υπόθεση για την οποία κατέθεσα μήνυση για πλαστογραφία, όμως, ο ανακριτής την έθεσε στο Αρχείο (ίσως) μιας και ο αντίδικος ήταν Τράπεζα ...

Αυτά για την ώρα, όμως θα επανέλθω αναλυτικότατα.

Γ.Θ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου