Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019

Ανδρέα Λοβέρδο γειά χαρά

Ήταν στα μέσα του καλοκαιριού Ανδρέα όταν σε συνάντησα στο S/M Σκλαβενίτης, στο τέρμα Αχαρνών. Για να πω την αλήθεια, δε σε γνώρισα με την casual ένδυση σου, όμως το σκούντημα της παρέας μου και η κουβέντα τους "ρε συ ο ΠΑΣΟΚος" μου έδωσε το έναυσμα να έλθω και να σου μιλήσω.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης (ΓΚ), Ανδρέας Λοβέρδος (ΑΛ) :

ΓΚ : δε σου το είχα να βγαίνεις για ψώνια και μάλιστα χωρίς ορντινάντσα (συνοδεία ασφάλειας)
ΑΛ : (χωρίς να το σκεφτείς καθόλου, απάντησες) : γιατί ; από όταν ήμουν φοιτητής ξεκουράζω το μυαλό μου πηγαίνοντας για αγορές του σπιτιού.
ΓΚ : δεν είναι κακό, όμως επειδή έχεις και τα δικαστήρια με την Novartis σκέφτηκα πως θα είσαι κάπως ...
ΑΛ : θα τους τσακίσω διότι λένε ψέματα
ΓΚ : είδες Ανδρέα πως είναι να είσαι αθώος όπως λες και να σε κυνηγούν ; Μην ανησυχείς όμως. Δε θα σου κάνουν τίποτα. Αν είχαν κάτι πραγματικό σε βάρος σου, θα ήσουν "μέσα". Αυτός όμως που θα πάει "μέσα" είναι η Βενιζέλος. Θα το παλέψει για λίγο με ότι "χαρτιά" κρατά για τον εαυτό του, όμως δε θα το καταφέρει να μείνει free willy (βλ. το γνωστό παραμυθάκι με την φάλαινα ...)
ΑΛ : εσύ που εργάζεσαι ;
ΓΚ : στην Attica bank 
ΑΛ : α, με τον τον Γιάννη Γαμβρίλη ;
ΓΚ : ναι, αυτό το λαμόγιο, που με τη συμμορία του, μου έστησαν μια μηχανορραφία και έτσι έχω 8½ χρόνια δικαστήρια με δαύτους ενόσω με έχουν διώξει παράνομα και αντικαταστατικά από την εργασία μου.
ΑΛ : τι εννοείς ;
ΓΚ : μου είπαν μέσω δικαστικού επιμελητή : "έχεις δύο μηνύσεις σε βάρος σου, άρα απολύεσαι". Μηνύσεις όμως που τις κατέθεσαν 5 μέρες πιο πριν οι ίδιοι και τα πρωτοπαλίκαρα του Γαμβρίλη και αφορούσαν δήθεν προσβολή της ... άμωμου τράπεζας Αττικής και δήθεν παραβίαση (με μη υποδεικνυόμενο από το κατηγορητήριο, δόλο) προσωπικών δεδομένων του γενικού οικονομικού τους διευθυντή, Μάραντου
ΑΛ : ποιους εννοείς πρωτοπαλίκαρα του Γαμβρίλη ;
ΓΚ : Μαντουράνη, Μάραντο, Σαλεμή, Άννινο, Μαμαλούγκα, Δαυίδ, Σταθόπουλο, Λεπεσιώτου, Αντωνόπουλο, κλπ
ΑΛ : ... ναι έρχομαι (είπε ο Ανδρέας) ... σε κάποιο γερούνδιο 80+ χρονών που του είπε μια καλημέρα, κι έφυγε. 

Ένα "γεια χαρά" πρόλαβα να πω στα πεταχτά, πριν προλάβω να του πω για τις οροθετικές κοπέλες που έστησε στον τοίχο, για το "και δεν πεθαίνουν κι όλας" (βλέπε εδώ) που είχε πει ανερυθρίαστα για τους συνταξιούχους που κάνουν το ... σφάλμα να μη πεθαίνουν ... για να γλυτώσει το... κράτος την καταβολή συντάξεων ...

Κι έφυγε, χωρίς να προλάβω επίσης να τον ρωτήσω αν ξέρει κάτι για τις ποινικές διώξεις για τα θαλασσοδάνεια στην Attica bank (βλέπε εδώ).


Το παρόν το κοινοποιώ και στο twitter του Ανδρέα Λοβέρδου (εδώ). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου