Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Μαλάκιο της ΚΝΕ και της Γ.Γ.Τ., Δάσκαλο μπορεί να είχαμε τον ίδιο. Όχι όμως και τις ίδιες κληρονομικές καταβολές.

Που λες Μάστορα εδώ και καιρό είχα μια απορία. Για το ποιος και πότε θα με ΞΑΝΑπλησιάσει για να με ... νουθετήσει. Για το ποιος θα ήταν αυτός που θα προσπαθούσε να παρεισφρήσει από τα έσω μιας και οι "έξω" έχουν κοπεί με το μαχαίρι εδώ και χρόνια. Είχα απορία για το ποιο πρόσωπο θα πουλούσε συμπαράσταση και έγνοια αρχικά και μετέπειτα θα προσπαθούσε να μου αλλάξει την "Ιθάκη" μου. Τους αγώνες μου. Εμού και των πέριξ των αγώνων μας.

Ναι Μάστορα. Απορούσα μεν αλλά δεν κοιμόμουν δε. Έτσι κι αλλιώς δεν αδρανοποιήθηκα ποτέ μου και δε θα το κάνω ποτέ μου. Και γι αυτό όταν πλησίασες -από το πουθενά- έκανα τον χαζό, αφήνοντας εσέ και τις παρέες σου να πιστεύετε πως χάφτω σανό. Και άκουσα τις προσφορές σου. Τις προτάσεις συμπαράστασης σου. Τους πιθανούς τρόπους επίλυσης που πρότεινες. Και
στο τέλος τις αποπροσανατολιστικές σου προτάσεις. 

Και απόλαυσα το ενδιαφέρον με το οποίο με άκουγες. Και χάρηκα αφού επιβεβαίωσα την αρχική μου γνώμη όταν μου πες : για ποιο Λαό τα κάνεις αυτά ; Και σε άκουσα με πολύ ... ενδιαφέρον όταν δευτερολόγησες λέγοντας : αξίζει αυτός ο Λαός να παλεύεις για την πάρτι του ;

Ναι, λίγες μέρες μετά, εσύ έκανες την ρητορική σου ερώτηση : πιστεύεις πως εμφανίστηκα και σου  πρότεινα διάφορα έτσι ; τυχαία ; και εκεί χωρίς δεύτερη σκέψη δεν άντεξα το παραμύθι και σου απάντησα αρνητικά μιας και, μεταξύ μας γνωριζόμαστε χροοοόνια. Πολλαααά χροοοοόνια !
Και σίγουρα και εσύ Μάστορα, όταν σου έπαιζα το χαζοπούλι απορούσες αν είμαι ανόητος ή αν προσποιούμαι. Μα δε σε άφησα για πολύ καιρό έτσι μιας και εξ'  αρχής που εμφανίστηκες ήξερα και γιατί μου τα έλεγες και γιατί μου τα πρότεινες.

Μάστορα δε σε κακιώνω μιας και ένα "μαλάκιο της ΚΝΕ" όπως θα έλεγε ο Δάσκαλος, δεν θα μπορούσε να πράξει με άλλο τρόπο πέραν αυτού που έχει γαλουχηθεί και έχει κινηθεί επί 30-40 χρόνια. Και βλέπεις, εσένα ήταν Δάσκαλος (όπως λες) εμένα όμως ήταν Πατέρας μου !

Και αυτός που σε προσφώνησε έτσι Μάστορα ξέρεις καλά και μάλιστα πολύ καλά, για τους αγώνες του για την ονομαζόμενη Αριστερά. Αγώνες που ουδόλως σε άγγιξαν. Μα αντιθέτως, σου άφησαν μέσα σου μόνο τα αρνητικά μιας και έτσι επέλεξες να κινηθείς. Να κινηθείς μέσα από "κύκλους". Και τετράγωνα. Οικοδομικά. Ακόμη και στο αίμα σου.
Επιλογή σου είναι και ειλικρινά αδιαφορώ. Όμως, μείνε στο χωράφι σου (ΤΟΥΣ) φίλε μιας και ούτως ή άλλως, ανέκαθεν, έτσι μετακινείσαι. Σε κάθε γήπεδο. Και στο τέλος θα κάνουμε Ταμείο.

Μάστορα, προσωπικά δε στα γράφω για άλλο λόγο παρά μόνο για να το δώσεις, να το δείξεις και να διαβαστεί, όπου εσύ θα κρίνεις έτσι ώστε να ... μη σε κακιώσουν που απέτυχες  οικτρά και ολοκληρωτικά. Και μήπως και σου επιρρίψουν αδίκως ευθύνες για την αποτυχία της επιδίωξης (σας). Είδες ρε Μάστορα ; Εγώ είμαι εντάξει παλικάρι. Εσύ κοίτα τον εαυτό σου στον καθρέφτη και θα έχεις τις απαντήσεις σου, για το τι είσαι.

Όπως θα τις έχουν κι άλλοι. Που ακόμη θαρρούν πως τρώμε σανό. Μάστορα, στην κατάλληλη ώρα θα γίνει αντιληπτό από τους εγκληματίες και τους σαθρούς πως τα πράγματα δε τα χειρίζομαι -εδώ και πολύ καιρό- μόνος μου. Ασχέτως τι ακούγεται από τηλέφωνα. Ή τι φαίνεται από τα mails. Άτιμα κορόιδα.

Μάστορα, μπορεί το σόι να το σέβομαι αλλά, όταν εσύ πήγαινες ρε, άλλοι επέστρεφαν. Τα μπογαλάκια σας και αλλού πλέον. 

Τζιμάκο, αν είχες λίγη μπέσα θα είχες αυτοκτονήσει ρε γελοίε εδώ και χρόνια. Όχι για τα τωρινά σου. Για τα παλιά σου. Και για τα πολύ παλιά σου ρε. Τώρα, σάλτα και γαμήσου και θα τα πούμε μιας και τις χρόνιες προσβολές σου, τις ξέρουμε όλοι μας.


* Γ.Γ.Τ. Γενική Γραμματεία Τύπου (βλέπε υποκατάστημα της ΚΥΠ όπου ... εργάζονται ... δημοσιογράφοι ως ορντινάντσες  του εκάστοτε Γκαίμπελς - υπουργού Τύπου).
Κάποια δε εξ αυτών μη έχοντας τίποτα άλλο να καμαρώσουν στη ζωή τους, καμαρώνουν πως έσφιξαν το χέρι του γερμανού Γκάου με τα έξοδα του Έλληνα "μαλάκα" (όπως μας λέτε) στα τρία ταξίδια που έκαναν στην κωλογερμανία. 
Ούστ στο διάβολο και ακόμη πάρα πέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου